27 Οκτωβρίου 2022

James Leeds - Whenever or Wherever (feat. JACOB)

Είμαι ο James Leeds, συνθέτης, πιανίστας και παραγωγός δίσκων από τη Λουκέρνη. Μεγάλωσα στο Zofingen της Ελβετίας και έχω αγγλικές ρίζες. Σπούδασα στατιστική στο Λιντς του Ηνωμένου Βασιλείου και εργάστηκα για μεγάλο χρονικό διάστημα σε αυτόν τον τομέα.

Χρειάστηκε χρόνος μέχρι το τελευταίο μου άλμπουμ Whenever ήταν έτοιμο να κυκλοφορήσει. Στην πραγματικότητα, η πρώτη συνεισφορά χρονολογείται από όταν ήμουν μόλις 15 ετών. Στη συνέχεια συνέθεσα το τραγούδι Enjoying My Day αλλά τελείωσε μόλις 25 χρόνια αργότερα όταν η μαμά μου ολοκλήρωσε τους στίχους.


Όποτε περιέχει κυρίως ποπ τραγούδια και είχα την τύχη να παρουσιάσω μερικούς καταπληκτικούς τραγουδιστές από το Ηνωμένο Βασίλειο και σπουδαίους μουσικούς παγκοσμίως αν και είμαι άγνωστος παραγωγός.


Στόχος μου ήταν πάντα να δημιουργήσω ένα διαχρονικό άλμπουμ που θα ακούγεται ακόμα, ή τουλάχιστον έτσι ελπίζω, σε λίγα χρόνια. Για το λόγο αυτό έθεσα τον κανόνα ότι τα περισσότερα όργανα πρέπει να ηχογραφούνται ζωντανά. Ας ελπίσουμε ότι η προσπάθεια άξιζε τον κόπο και σας αρέσει να ακούτε τη μουσική.




www.jamesleeds.com/EPK

Δεν υπάρχουν σχόλια: