17 Οκτωβρίου 2022

Keishera - Mr. Right

Η τραγουδίστρια τραγουδοποιός Keishera πρόκειται να κυκλοφορήσει το νέο της single "Mr Right" στις 7 Οκτωβρίου 2022. Η Keishera περιγράφει τη μουσική της ως συνδυασμό των ριζών και της κουλτούρας της. Γεννημένη στην Τζαμάικα και μεγαλωμένη στις ΗΠΑ, τα υποκαταστήματά της επεκτάθηκαν ακόμη περισσότερο στη Γερμανία, όπου έκανε τη σύνδεση με μουσικούς από το συγκρότημα Evolution, συγκεκριμένα τον Giuseppe Coppola, ο οποίος, με τη βοήθεια της ομάδας του, συνέθεσε τη μουσική του "Mr. Right". Οι ρακένδυτοι άλτο τόνοι της θα σας παρασύρουν στα αποπνικτικά υπονοούμενα και τον σέξι τόνο της. Η Keishera γράφει όλα τα τραγούδια της τα οποία, όπως το έθεσε, " η ζωή της μιμείται την τέχνη".


Το τραγούδι "Mr. Right" φαίνεται να περνάει την επιπολαιότητα και επικεντρώνεται στον χαρακτήρα. Όπως η περίσκεψη ενός ανθρώπου, η προθυμία να ηγηθεί και να είναι ευάλωτος ταυτόχρονα. Συνειδητοποιώ ότι θέλω έναν άνθρωπο που να είναι θαρραλέος, γνήσιος, στοργικός, στοργικός , συμπονετικός και συνεπής με τον εαυτό του, με εμένα, την οικογένειά του και την κοινότητά του. Είμαι έτοιμος για τα πράγματα που έρχονται με τη συνεργασία με έναν στοργικό υγιή τρόπο, που επιδεικνύει ζωτικότητα του σώματος και του πνεύματος του νου. Καλώ λοιπόν: Εκδηλώνοντας τον κ. Δικαίωμά μου στη ζωή μου. Τελικά αισθάνομαι ότι όλοι μπορούν να συσχετιστούν με αυτό το τραγούδι. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το να είσαι σκόπιμος. Ασκούμενοι του να βάζουν στίχους στη μουσική, ήταν χαρά μου να δημιουργώ με τον παραγωγό Giuseppe ( Flash ) Coppola με τον οποίο έχω συνεργαστεί σε αρκετές περιπτώσεις, είχα γράψει αυτό το τραγούδι πριν από μερικά χρόνια, οπότε ενώ ήμασταν σε ένα μουσικό residency στην Κίνα, καταλήξαμε στην ιδέα για τη μουσική πριν από την πανδημία και θα το ερμηνεύαμε ζωντανά. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ ήμουν πίσω στη Νέα Υόρκη και εκείνος στη Γερμανία, του έστειλα τα φωνητικά στελέχη και παρήγαγε τη μουσική μίξη και την κατέκτησε. Είμαι τόσο ευγνώμων για τη συνεργασία μας.



Facebok
 
Twitter
 
Instagram
 
YouTube
 
Spotify

Δεν υπάρχουν σχόλια: