01 Δεκεμβρίου 2022

A wonderful festive track Merry Christmas from Debbie Curtis

Γεια, είμαι η Ντέμπι Κέρτις, ήμουν μουσικός όλη μου τη ζωή! Ο μπαμπάς μου (και ο Joe Cocker) μου έμαθε πιάνο από την ηλικία των 4 ετών, αυτό ήταν. Έχω συνεργαστεί με ένα πραγματικό μείγμα διάσημων (και όχι τόσο διάσημων) τραγουδιστών, μουσικών και διασημοτήτων.

Ο μπαμπάς μου, Eddie, ήταν γνωστός τρομπονίστας, ηγέτης big band και ενορχηστρωτής μουσικής και η μαμά μου, Joy, ήταν τραγουδίστρια συνεδρίας σε δίσκους, ραδιόφωνο και τηλεόραση.

Ως σύγχρονος καλλιτέχνης έχω εξελιχθεί μέσα από διάφορα συγκροτήματα από πλατινένιους ξανθούς μέχρι Ντέμπι Κέρτις & D-Ranged.

Όταν πέθανε ο μπαμπάς, κληρονόμησα κυριολεκτικά τη Big Band του. Τρομοκρατήθηκα στην αρχή, αλλά μου αρέσει ο τεράστιος ήχος και οι μουσικοί είναι όλοι εξαιρετικά ταλαντούχοι και πολύ έμπειροι επαγγελματίες.

Ένιωσα προνομιούχα όταν μου ζητήθηκε να γράψω ένα κεφάλαιο για τον Εθνικό Τύπο Ιστορίας για την Ιστορία της Big Band & Dance Band για ένα βιβλίο με τίτλο «A Re-Enactors War»!

Το αποκορύφωμα της καριέρας μου, επικεφαλής στο The London Palladium, απλά ένιωσα καταπληκτικά!

Πρόσφατα ξεκίνησα σόλο πρότζεκτ, εξ ου και καλά Χριστούγεννα, πρόσθεσα επίσης μουσική για την τηλεόραση και τις ταινίες στο φόρτο εργασίας μου στα Pinewood Studios και έχω συμπαραγάγει και συν-γράψει τη μουσική για ένα πιλοτικό επεισόδιο κωμικής σειράς, Ιστορία του Κόσμου.

Με την πάροδο του χρόνου, είχα τη χαρά να συνεργαστώ με πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες και ως μουσικός, τραγουδιστής και ηγέτης της Big Band, αισθάνομαι τυχερή!



YouTube Instagram Facebook Spotify
Learn more at www.debbiecurtis.net »

Δεν υπάρχουν σχόλια: