23 Δεκεμβρίου 2022

Everybody is Here to Give from Szandra Mayer

Είμαι μία 15χρονη τραγουδίστρια και τραγουδοποιός από τη Νότια Φλόριντα. Γεννήθηκα στο Λος Άντζελες και είμαι μισή Ούγγρη και μισή Περουβιανή. Μιλάω τρεις γλώσσες και μου αρέσει να μαθαίνω για νέες χώρες και πολιτισμούς, ειδικά όταν ταξιδεύω. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ συναισθηματικό άνθρωπο και η μουσική είναι ο καλύτερος τρόπος για να εκφράσω τα αληθινά μου συναισθήματα. Ήμουν περίπου 9 ετών όταν ξεκίνησα να τραγουδάω και από εκείνη τη στιγμή και μετά τίποτα δεν μπορούσε να συγκριθεί με την αγάπη που είχα για αυτό.

Είμαι τόσο τυχερή που μπορώ να συνεχίσω την καριέρα μου σε αυτόν τον κλάδο και να μπορέσω να βάλω δουλειά σε κάτι για το οποίο είμαι πολύ παθιασμένη. Αισθάνομαι ότι η πραγματική μου μουσική καριέρα μόλις ξεκινά, τώρα που αισθάνομαι ότι έχω βρεθεί πραγματικά σε αυτή τη μορφή τέχνης.



YouTube Instagram

Δεν υπάρχουν σχόλια: