11 Δεκεμβρίου 2022

Henry Coffin- Harlem Night

Είμαι ο Henry Coffin, ένας μοναδικός και «αληθινός» καλλιτέχνης / μουσικός από το Χάρλεμ της Νέας Υόρκης, με πρωτοποριακή και ευέλικτη προσέγγιση στη μουσική.

Από παιδί, είχα πάντα ένα μοναδικό αυτί για τη μουσική. Έγραφα όλη μου τη ζωή, αλλά μεγαλώνοντας δεν μπόρεσα ποτέ να βάλω μια πίστα, αλλά τώρα ήρθε η ώρα...

Όχι πολύ καιρό πριν, ο γιος μου μπήκε στο δωμάτιό μου ανατινάζοντας το Kay Flock, Tcardi. Αμέσως πήδηξα και συνειδητοποίησα πόσο σκληρά είχε χτυπήσει η νέα κίνηση τρυπανιού / παγίδας στη Νέα Υόρκη. Ήξερα ακριβώς εκεί και τότε και θα μπορούσα να κυριαρχήσω σε αυτό με το μοναδικό μου στυλ. Δούλεψα εξαιρετικά σκληρά και επανέλαβα τους στίχους μου πάνω από 300 φορές στο μυαλό μου πριν καν μπω στο στούντιο. Η αναζήτησή μου. τελειότητα σε κάθε νότα.

Πιστεύω ότι κάθε δισκογραφική εταιρεία πρέπει να έχει σπουδαίους mainstream καλλιτέχνες καθώς και έναν «Δαίμονα»... κάθε ετικέτα χρειάζεται έναν Δαίμονα. Όταν χρειάζεστε έναν στίχο ή ένα τραγούδι δολοφονημένο, καλέστε τον Henry Coffin. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που η οικογένεια και οι φίλοι μου με αποκαλούν φέρετρο, γιατί σκοτώνω κάθε στίχο.

Για μένα, δεν πρόκειται για «φήμη» με την παραδοσιακή έννοια, θέλω απλώς το όνομα Henry Coffin να είναι γνωστό παγκοσμίως και όταν ακούτε το όνομά μου σε ένα κομμάτι, γνωρίζετε ήδη ότι θα είναι ασταμάτητο.

 


YouTube TikTok Spotify

Δεν υπάρχουν σχόλια: