22 Ιανουαρίου 2023

Finnish-Estonian Killhall is set to release their debut album - First single & music video Fear Shaped Man out now!

Το φινλανδο-εσθονικό μέταλ συγκρότημα Killhall πρόκειται να κυκλοφορήσει το ντεμπούτο άλμπουμ του «I Want War» αργότερα φέτος μέσω της Inverse Records. Ένα πρώτο single και μουσικό βίντεο Fear Shaped Man κυκλοφορεί σήμερα.

  Ο τραγουδιστής Madis "Mad" Velström σχολιάζει:

 «Το Fear Shaped Man μιλάει για τους εφιάλτες που είχα για περίπου 10 χρόνια όταν ήμουν παιδί. Υπήρχε ένας τεράστιος χαρακτήρας λυκάνθρωπου που με παρακολουθούσε πάντα στις σκιές.

 Ένιωθα την παρουσία του όλη τη νύχτα και συνήθως ξυπνούσα ουρλιάζοντας γιατί μόλις είχε αρχίσει να μου ουρλιάζει στο όνειρο, χάνοντας τη φωνή μου και την ικανότητα να κινούμαι. Το έχω αναλύσει μέσα στη ζωή μου και κατάλαβα ότι πάλευα με τους φόβους μου και τώρα έχω αποδεχτεί εδώ και πολύ καιρό τον εαυτό μου να είμαι και αυτός ο λύκος.

 

Όταν έχω βρεθεί στο σταυροδρόμι της ζωής μου, το να μην ξέρω προς τα πού να πάω ο λύκος επέστρεψε στα όνειρά μου. Τώρα την καλωσορίζω ως παλιό φίλο. Ε, ίσως είναι ο ίδιος ο θάνατος. Υπήρχε αυτός ο λευκός λύκος στο "Puss in Boots 3" που μου θύμισε τον εφιαλτικό μου χαρακτήρα. Τρόμαξε τα σκατά από μένα!

 

Για να τα πάρετε όλα μαζί - Fear Shaped Man είναι να αποδεχτείτε τους φόβους σας, να τους ξεπεράσετε, να γίνετε πιο δυνατοί μαζί τους και να γνωρίζετε ότι θα έχετε πάντα νέα εμπόδια να ξεπεράσετε και δεν θα έχετε ποτέ κανέναν άλλο εκτός από τον εαυτό σας για να τα ξεπεράσετε. Αντιμετωπίστε τους φόβους σας "

 

  


Track list:

1. Fear Shaped man


Single cover art by Black Bela Art & Tattoo


Mixed & Mastered: Mikko Herranen

Vocal recording: Mikko Herranen

Instrument recording: Killhall


Composed by Killhall

Lyrics: Madis "Mad" Velström


LINE-UP:

Tuomas Laukkanen (guitars)

Stefan Laine (bass)

Juuso Laukkanen (drums)

Madis "Mad" Velström (lyrics, vocals)

 

Links:

Δεν υπάρχουν σχόλια: