26 Φεβρουαρίου 2023

15+ άτομα που αξίζουν να έχουν μια καλύτερη μέρα

Όταν τίποτα δεν πηγαίνει στο δρόμο μας, είναι εντάξει να βρούμε κάποια παρηγοριά στη σκέψη ενός φρέσκου αύριο. Και πολλοί άνθρωποι είναι πραγματικά ευγνώμονες για την ευκαιρία να προσπαθήσουν ξανά. Λοιπόν, όπως λένε, στην ποινή της ισόβιας κάθειρξης, μπορεί να υπάρχουν κόμματα. Το θέμα είναι να μην αφήσουμε να υπάρξουν περίοδοι, γιατί θα μπορούσε να είναι απλώς μια κακή μέρα, όχι μια κακή ζωή τελικά.

1. «Αγόρασα στο παιδί μου ένα drone για τα Χριστούγεννα, αλλά η γυναίκα δεν το λατρεύει».

2. «Ναι φταίω εγώ, το δέχομαι, αλλά μην κάνετε βιομηχανική συγκόλληση με σορτς παιδιά».



3. «Έδενα το παπούτσι μου με ένα ακουστικό να κρέμεται. Δεν λειτουργεί πια».



4. «Έτρεχα για το αεροδρόμιο  επειδή άργησα  έκλεισα την πόρτα λίγο δυνατά».



5. «Να γιατί πονούσε το δάχτυλό μου. Δεν ήξερα καν ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί».




6. «Ο σκύλος μου έχυσε ένα φλιτζάνι καφέ που άφησα κατά λάθος έξω. Γύρισα σπίτι σε ένα κατεστραμμένο παζλ και αυτά τα κομμάτια κόλλησαν στο τραπέζι μου».



7. «Στη δουλειά το ανακάλυψα. Αγόρασα αυτά τα παντελόνια, ολοκαίνουργια, πριν από ένα μήνα».



8. «Μόλις έπεσα  ενώ πήγα να καθίσω στο γραφείο μου».



9. "Κυριολεκτικά αγοράστε το μία φορά το χρόνο. Πάρτε τα βρεγμένα παντελόνια σας στα αστεία.



10. «Τσίμπησε το χείλος μου μια σφήκα και άρχισα να μοιάζω με χριστουγεννιάτικο δέντρο».



11. «Το αλατοπίπερο έσπασε στη μέση του κουνήματος».



12. "Είναι χαριτωμένο μέχρι να παρατηρήσετε το κακά."



13. «Αντίο στα AirPods».



14. "Για ένα προϊόν που δεν είναι οδοντόκρεμα, αλλά μοιάζει πάρα πολύ με την οδοντόκρεμα."



15. «Η μπάλα άγχους μου εξερράγη».



16. «Ο γιος μου δάγκωσε το κουμπί κατεύθυνσης από το τηλεχειριστήριο».






brightside.me

Δεν υπάρχουν σχόλια: