22 Φεβρουαρίου 2023

Big City from Dutch singer-songwriter and producer Felicia Catharina

Η Felicia Catharina είναι Ολλανδή πολυπολιτισμική τραγουδίστρια-τραγουδοποιός και παραγωγός. Η μουσική της είναι ποπ, R&b, χιπ-χοπ και χορευτική. Η Felicia χρησιμοποιεί τις ικανότητές της για να δημιουργήσει τις δικές της μουσικές συνθέσεις και να συνδυάσει όλα τα είδη μαζί, για να δημιουργήσει τη δική της «γεύση».

Ο ήχος της είναι συγκρίσιμος με καλλιτέχνες όπως ο Tinashe, ο Jhené Aiko και η Kelela. Οι στίχοι της Felicia είναι «ακατέργαστοι» και «αυθεντικοί», δεν της αρέσει να «γυαλίζει» τα συναισθήματα στα τραγούδια της.

Αυτό την κάνει πολύ πραγματική και σχετική. Αντλεί την έμπνευσή της από τις δικές της συνθήκες ζωής και από τις ιστορίες άλλων ανθρώπων.

Καλλιτέχνες που είχαν μεγάλη επιρροή σε όλη τη διάρκεια του μουσικού της ταξιδιού είναι: Μπιγιονσέ, Ριάνα, Ο Σαββατοκύριακος, Καϊτρανάντα και Γκράιμς. Ως ανεξάρτητη καλλιτέχνης και παραγωγός, ξέρει ακριβώς πώς να κάνει τη μουσική να ταιριάζει στη φωνή της. Όταν ξαφνικά παίρνει μια νέα ιδέα, μπορεί αμέσως να μετατρέψει τις ιδέες της σε ρυθμό. Οι μοναδικές μουσικές παραγωγές της, σε συνδυασμό με τη δυνατή φωνή της, αγγίζουν πάντα το κοινό.

Τον Ιανουάριο του 2021, κυκλοφόρησε το ντεμπούτο της EP Beats from the Heart.

Τον Μάιο του 2022, τα φωνητικά της Felicia εμφανίστηκαν στο 48 Hour Film Project Arnhem, το οποίο κέρδισε τη 2η θέση καλύτερης ταινίας μαζί με άλλα 5 βραβεία.

Η Felicia λέει: «Η μουσική είναι ο τρόπος μου να συνδέομαι με τους ανθρώπους και να αφυπνίζω τα συναισθήματά τους. Η μουσική μου δίνει φωνή, επιτρέποντάς μου να εκφράζομαι μοναδικά. Με αυτόν τον τρόπο, είμαι επίσης σε θέση να αφηγηθώ ιστορίες της ζωής μου και να μοιραστώ τα συναισθήματά μου με άλλους».

 



YouTube Instagram
Learn more at felicia-catharina.com »

Δεν υπάρχουν σχόλια: