01 Φεβρουαρίου 2023

Lorynkaa - Je le sens oui dans ma peau

Αυτό το τραγούδι είναι για την αγάπη, για έναν άνθρωπο που είναι πάντα κοντά μου, έναν άνθρωπο με τον οποίο είμαι ερωτευμένη. Αλλά ένας άνθρωπος που θέλει να είναι ο μόνος στη ζωή μου ενώ έχω μια ζωή αστέρι. Παρά τη δόξα μου όταν θέλει να φύγει του λέω όχι. Το συγκρατώ.

 Το όνομά μου είναι Kacou Adjoua Λωρραίνη, είμαι 32 ετών. Είμαι Γαλλίδα, με καταγωγή από την Ακτή Ελεφαντοστού. Είμαι επιστήμονας υπολογιστών με εκπαίδευση και επιχειρηματίας. Πάντα ήμουν παθιασμένη με τη μουσική.

Από την ηλικία των 11 ετών άρχισα να συνθέτω τα πρώτα μου τραγούδια. Η μουσική είναι έμφυτη μέσα μου, δεν καταβάλλω αρκετή προσπάθεια. Πάντα εμπνέομαι. Μου αρέσει επίσης να γράφω βιβλία. Μεγάλωσα στο Αμπιτζάν και έχτισα τη μουσική μου με ήχους από όλο τον κόσμο. Έχω επηρεαστεί από καλλιτέχνες όπως Freddy Mercury, George Mickael, Mickael Jackson, Bob Marley.  Νιώθω ότι υπάρχω όταν φτιάχνω τη μουσική μου.


Interprète : Lorynkaa
Titre : Je le sens oui dans ma peau
Style : Pop
Année : 2021
Auteur compositeur : Adjoua Lorraine Kacou
Distribution : imusician

Δεν υπάρχουν σχόλια: