27 Μαρτίου 2023

Cant Own Me By Cindy Louise

Η γεννημένη στη Νότια Αφρική τραγουδίστρια και τραγουδοποιός (που τώρα κατοικεί στην Ολλανδία) διαμορφώνει τα πράγματα, συμπληρώνοντας το προηγούμενο εναλλακτικό ρεπερτόριό της με αυτό το έτοιμο ροκ τραγούδι, ξεκινώντας «φέτος θα επικεντρωθώ στο Rock, οπότε να είστε έτοιμοι καθώς θα είναι μια άγρια βόλτα!»

Η Cindy-Louise προσθέτει ότι «Αυτό το τραγούδι είναι συναισθηματικό για μένα, αλλά και διασκεδαστικό. Ενώ αφήνω τον ακροατή στο δύσκολο και σπαρακτικό κομμάτι της ζωής μου, έχει επίσης μια δυτική ατμόσφαιρα με ένα rock kick. Είναι όλα σχετικά με τη στάση και σας δίνω πολλά από αυτά.


Το έγραψα με οργή αλλά με λίγο χιούμορ, οπότε όταν ακούτε το βουητό στην αρχή, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πώς κουνάω το κεφάλι μου με δυσπιστία ... μόνο και μόνο επειδή εργάζομαι για σένα, δεν σημαίνει ότι είσαι σκλάβος και δεν θα υπακούσω σε κάθε εντολή σου. Έχω μια φωνή που πρέπει να ακουστεί. Έχω κουραστεί από την ψεύτικη καλοσύνη σε αυτόν τον κόσμο, απλά να είστε ευθεία μαζί μου για το πώς αισθάνεστε.

Ο στίχος «σκέψου ότι είσαι τόσο έξυπνος, σκέψου ότι είμαι τόσο γλυκός» είναι ιδιαίτερα επιδραστικός, γιατί παρόλο που μπορεί να είμαι γλυκός και περισσότερο από ικανός, δεν σημαίνει ότι μπορείς να περπατάς από πάνω μου ή να με εκμεταλλεύεσαι. Ο στίχος "μην κάνεις τον κόπο να επιστρέψεις σε μένα" είναι απόλυτα η προσωπικότητά μου, καθώς μπορώ να ανεχτώ πολλά και είμαι άνθρωπος με κατανόηση, αλλά μόλις περάσεις αυτή τη γραμμή όπου με έχεις αναστατώσει και με εκμεταλλεύεσαι, γίνεσαι αντιληπτός για μένα».


Γνωστή για το μοναδικό στυλ γραφής και τη χαρακτηριστική φωνή της, η ανεξάρτητη καλλιτέχνης Cindy-Louise έχει κάνει κύματα στην παγκόσμια μουσική βιομηχανία από τότε που ξεκίνησε την καριέρα της το 2019. Ο γεννημένος στη Νότια Αφρική τραγουδιστής-τραγουδοποιός (τώρα κατοικεί στην Ολλανδία) άρχισε να τραγουδά και να παρακολουθεί μαθήματα πιάνου στα 16 και ακολούθησε ένα αυστηρό πρόγραμμα κλασικής εκπαίδευσης. Στο Πανεπιστήμιο τα όργανά της όπου η κλασική και η τζαζ φωνή. Σπούδασε Φιλοσοφία της Μουσικής και παρακολούθησε το Πρόγραμμα του Μεσογειακού Φεστιβάλ Όπερας στην Ιταλία, μελετώντας και ερμηνεύοντας τους ρόλους της Δέσποινας (Cosi fan tutte) και της Σουζάνας (Οι Γάμοι του Φίγκαρο).

Το ντεμπούτο άλμπουμ της «Humanity» κυκλοφόρησε το 2020 αποσπώντας εγκωμιαστικές κριτικές. Της αρέσει να διατηρεί τα πράγματα φρέσκα και ευέλικτα αλλάζοντας τακτικά τα μουσικά της στυλ, συμπληρώνοντας τα ποπ τραγούδια της με το Rock. Δηλώνει ότι «προσπαθώ να καταλάβω ποιος είμαι και προσπαθώ να μιλάω και να κάνω πράξη την αλήθεια μου καθημερινά». Το 2023 θα επικεντρωθεί στο Rock, λέγοντας "Θα είναι μια άγρια βόλτα!"



Song Lyrics

Note Lyrics Contain One Instance Of 'Goddamn'



I see it in your eyes

Staring at me from across the room

I’m not blind

And I know that you hate me

Because you can’t control me

Better luck next time



Walking around the room

Looking so Goddamn innocent

But I know you and you’re about to know me too



You can’t own me

And you don’t know me yet

I make my own rules and live my own life

I’m sick of control

And I’ll tell you this one last time

You can’t own me



Now you may think that I’m fake

And that I play with my emotions

Well that’s not true

I speak my own mind

And once you’ve crossed that line

You’re dead to me

Don’t bother coming back to me



Think you’re so clever

Think you’re so sweet

You ain't seen nothing yet

You can’t own me


All Links https://linktr.ee/cindylouisemusic

EPK https://cindylouise.bandzoogle.com

Facebook @CindyLouiseOfficial

Instagram @CindyLouiseOfficial

Twitter @LouiseOffl

YouTube @CindyLouiseOfficial

TikTok @CindyLouiseMusic


Δεν υπάρχουν σχόλια: