02 Μαρτίου 2023

James Leeds - There’s a Place (feat. Benjamin Moss)

Υπάρχει ένας τόπος που σας ταξιδεύει. Το τραγούδι αλλάζει από ένα ποπ-ροκ τραγούδι σε ένα πλούσια δομημένο ορχηστρικό από έγχορδα, πιάνο και ηλεκτρικές κιθάρες συνοδευόμενο από την όμορφη φωνή του Benjamin Moss, αλλά απλά ακούστε το τραγούδι μόνοι σας σε οποιαδήποτε άλλη δημοφιλή πλατφόρμα ροής όπως

Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν δύο εκδόσεις αυτού του τραγουδιού. Η επεξεργασία ραδιοφώνου δεν έχει καμία εισαγωγή και η μίξη είναι επίσης πιο καθορισμένη

. Η αρχική μίξη έρχεται με μια εισαγωγή και κάνει αυτό το τραγούδι πιο πλήρες ενσωματώνοντας όλο το φάσμα της διάθεσης (μπορείτε να κατεβάσετε και τα δύο τραγούδια από την ιστοσελίδα μου www.jamesleeds.com/EPK).


Τι είπε ένας επιμελητής: "Το "There's a Place" έχει έναν καταπληκτικό ήχο πιάνου στην εισαγωγή. Αγαπήστε τις βαθιές συχνότητες εκεί! Είναι ένα όμορφο κομμάτι μουσικής με ένα εξαιρετικό ρεφρέν! Το τύμπανο είναι επίσης υπέροχο, πολύ ωραία φαντάσματα! Υπάρχει τόση ποιότητα εδώ. Αυτό με δυσκολεύει να αρνηθώ για να είμαι ειλικρινής, θα ήθελα πολύ να υποστηρίξω ένα τραγούδι όπως αυτό, αλλά είναι ακριβώς ανάμεσα στις λίστες αναπαραγωγής μου. Είναι πολύ μαλακό για τη λίστα βράχων μου και πάρα πολύ για τη λίστα εστίασής μου :/ Είναι κρίμα, αυτό που μου αρέσει στο "There's a Place" είναι ότι με ταξιδεύει. Καταπληκτική κατασκευή! Ελπίζω να πάρετε πολλή προσοχή για αυτό! Ό,τι καλύτερο και καλή επιτυχία!»



Artist Name: James Leeds
Vocal: Benjamin Moss
Songwriters: James Franklin and Elizabeth Bertschy
ISRC CH4102304001 
Label: iMD-TownheadRecords
Labelcode: LC 99641


EPK: www.jamesleeds.com/EPK

Δεν υπάρχουν σχόλια: