04 Απριλίου 2023

SEVERED ANGEL Release New Single/Official Video 'In The Red'

Το In The Red προέρχεται από το ομώνυμο ντεμπούτο άλμπουμ του Severed Angel που  κυκλοφόρησε μέσω της Sliptrick Records στις 2 Μαΐου 2023.

Παίκτης Keyboard , λέει ο Μαρκ Μούτσνικ. «Στο The Red πρόκειται για μια τοξική σχέση στην οποία βρισκόμουν πριν από πολλά χρόνια. Τώρα, έχοντας βρεθεί σε έναν ευτυχισμένο και στοργικό γάμο για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτή η περίοδος της ζωής μου στο χρόνο αισθάνεται σαν μια εντελώς διαφορετική ύπαρξη.


Στις ανθυγιεινές σχέσεις η αρνητικότητα που εκπέμπει ένα άτομο μπορεί να εισβάλει σε ολόκληρη την ύπαρξη του άλλου ατόμου. Στην καταστροφική μου σχέση, έχασα την αίσθηση του εαυτού μου και ήθελα τόσο πολύ να βοηθήσω αυτό το άτομο σε κάθε επίπεδο. Η σχέση και ο χωρισμός τελικά με άφησαν μουδιασμένο και πικραμένο. Έπρεπε να ξαναμάθω να εμπιστεύομαι τους άλλους, να αποκαταστήσω την πίστη μου στην ανθρωπότητα και να ξαναχτίσω την ικανότητά μου να αγαπώ ξανά. Ήμουν ευτυχώς σε θέση να ξεπεράσω και να ξεπεράσω τον πόνο μου, αλλά πολλά άλλα λιγότερο τυχερά άτομα θα μπορούσαν εύκολα να καταστραφούν από μια παρόμοια εμπειρία.


Το χρώμα «κόκκινο» στο τραγούδι ενσαρκώνει τον θυμό και την απογοήτευση. Αποτελεί παράδειγμα της ανεντιμότητας και των αποτυχημένων προσπαθειών να βοηθηθεί κάποιος που δεν έχει καμία επιθυμία να βοηθήσει τον εαυτό του. Το τραγούδι μεταφέρει μια βαθιά αίσθηση θλίψης καθώς επικεντρώνεται στα συναισθήματα απελπισίας όταν μένουμε στο σημείο όπου η εμπιστοσύνη χάνεται εντελώς.


Αυτό το τραγούδι είναι μοναδικό στον κατάλογό μας, καθώς οι περισσότεροι από τους στίχους μας τείνουν να είναι θετικοί και ανυψωτικοί. Παρ ' όλα αυτά, είναι έντονο, επιδραστικό και σχετικό, και το θέμα είναι ιδανικό για μια μεταλλική μελωδία!"


Severed Angel are:

Alex Repetti – Vocals/Guitar | Lou Mavs – Guitar/Vocals | George Dimitri – Bass Guitar | Marc Muchnik – Keyboards | Wayne Noon – Drums

 

Band links: Facebook | Youtube | Instagram | On Sliptrick

Δεν υπάρχουν σχόλια: