03 Μαΐου 2023

Chris Mabb / Got No Reason Now For Going Home

Γεια σας παιδιά! Ονομάζομαι Chris Mabb και είμαι διεθνώς βραβευμένος τραγουδιστής και τραγουδοποιός από το Mitchell του Οντάριο του Καναδά. Μεγάλωσα ακούγοντας country μουσική και ανέπτυξα μια αγάπη για τον παραδοσιακό ήχο της country μουσικής. Είχα τη χαρά να συνεργαστώ με τραγουδιστές και τραγουδοποιούς του Νάσβιλ όπως ο Κερτ Ράιλ.

Έχω την τιμή να έχω μουσικούς στούντιο στο Nashville, όπως, Dennis Holt - Drums, Steve Bryant - Μπάσο, Dane Bryant - Πιάνο, Curt Ryle - Ακουστική κιθάρα / Dobro / Electric Gutar, Mike Durham - Ηλεκτρική κιθάρα.

Το 2019 ήταν μια πολυάσχολη χρονιά για μένα. Έχω πάει στο Νάσβιλ δύο φορές παίζοντας και ηχογραφώντας. Έχω ανοίξει για το The Washboard Union στο διαγωνισμό βιολιού Shelburne. Θέλω να ευχαριστήσω όλους για όλη την υποστήριξή τους και ανυπομονώ για το τι μπορεί να επιφυλάσσει το 2020.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: