14 Ιουνίου 2023

Interview: Spanish project El Kintano y la Venerea blends rock and post punk on new album "Océanos Sangrientos"

Το συγκρότημα El Kintano y la Venerea με επικεφαλής τον Santi Polo, μόλις κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2023 τη νέα του δουλειά με τίτλο "Oceanos Sangrientos" ηχογραφημένη στην ισπανική ακτή της Αστούριας, μιξαρισμένη, σε παραγωγή και mastering στα Montreal Studios από το χέρι του παραγωγού Hans Kruger.

Το "Océanos Sangrientos" αντιπροσωπεύει την ψυχική κατάσταση των El Kintano και La Venerea στην τρέχουσα στιγμή της καριέρας τους, για να αιχμαλωτίσουν νέο κοινό μέσω του νέου ακατέργαστου και σπλαχνικού Post Punk ήχου τους. Ο νέος αυτός δίσκος είναι ο πρώτος από τη μουσική τριλογία του μηνύματός τους "A CONCEPT CREATED FOR DIFFICULT TIMES".

Ο Post Punk ήχος του δημιουργήθηκε το 2022 με σκοπό να κάνει τα νέα τραγούδια να ακούγονται διαφορετικά από την προηγούμενη δουλειά του "Situaciones Perversas", λόγω της αλλαγής στην παραγωγή και το mastering. Οι EL KINTANO Y LA VENEREA έχουν συμμετάσχει σε πολλά συγκροτήματα και έργα στο παρελθόν, αλλά αυτή ήταν η στιγμή να αναλάβει το δικό του προσωπικό έργο για να το δείξει στον κόσμο με διαφορετικό τρόπο.


Σε αυτή τη νέα συνέντευξη, μιλάμε για τις μουσικές του εμπνεύσεις, τις περιέργειες και τα μελλοντικά του σχέδια. Δείτε το παρακάτω:


Από πού πήρατε την ιδέα για το όνομα του έργου; 

Το Kintano και το Venerea δεν έχουν συγκεκριμένο νόημα, είναι ένας χαρακτήρας από ιστορίες σουρεαλιστικής φαντασίας που εφηύραμε με τους φίλους μας στο γυμνάσιο.


Γιατί ήθελες να παίξεις αυτό το είδος; 

Προέρχομαι από τη σκηνή του Rock & Roll και μεγάλωσα με αυτήν, είναι η μουσική που πάντα ήθελα να παίξω, δεν βλέπω τον εαυτό μου να παίζει άλλο στυλ, καθώς δεν θα ταίριαζε με τον τρόπο ζωής μου.


Έχει υποφέρει ποτέ κάποιος από εσάς από τρόμο σκηνής;

 Οποιεσδήποτε συμβουλές για αρχάριους για το πώς να νικήσει αυτό; Προσωπικά δεν έχω νιώσει ποτέ τρόμο στη σκηνή, αντίθετα όταν ανεβαίνω στη σκηνή νιώθω σαν στο σπίτι μου, γνωρίζω άλλους μουσικούς που υποφέρουν από αυτό, η συμβουλή μου σε όλους όσους υποφέρουν από αυτό είναι να βγουν έξω και να παίξουν νομίζοντας ότι είναι μόνοι τους παίζοντας για τον εαυτό τους.


Το αγαπημένο σας συγκρότημα;

Guns & Roses.


Ποιος ή τι σας εμπνέει να γράφετε τραγούδια; 

Συχνά εμπνέομαι από προσωπικές καταστάσεις που μου συμβαίνουν ή σε πραγματικές ή φανταστικές ιστορίες που μπορώ να δω σε σειρές ή ντοκιμαντέρ για να δώσω ένα παράδειγμα, αφού δεν έχω σταθερό μοτίβο για να δημιουργήσω τα τραγούδια.


Πώς ήταν η διαδικασία ηχογράφησης του άλμπουμ; 

Η διαδικασία σύνθεσης τραγουδιών για μένα ήταν απλή, καθώς παίζω όλα τα όργανα μόνος μου, έχω πολύ σαφές στο μυαλό μου πώς πρέπει να ακούγεται μια ρυθμική κιθάρα ή ένα lead ή ένα drum break. Προφανώς έπρεπε να επαναλάβω κάποιες λήψεις γιατί δεν πείστηκα από την πρώτη. Όλα τα ορχηστρικά μέρη, για να μην χάσω την αίσθηση της ενορχήστρωσης, τα παίζω από την αρχή μέχρι το τέλος, στο στούντιο δεν κάνω τρυπήματα, αν κάνω λάθος ηχογραφώ το κομμάτι του οργάνου σε μία λήψη. Οι κιθάρες σε αυτή την περίπτωση, δεν ήξερα πώς θα ήταν, είχα τον ήχο στο κεφάλι μου, κάθισα, εμφανίστηκαν στα χέρια μου και τις ηχογράφησα, η αλήθεια είναι ότι ήταν απίστευτο, είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα.


Ποιες μπάντες σε ενέπνευσαν περισσότερο; 

Guns and Roses, Janes Addiction, Judas Priest, Soundgarden ή Nirvana in Rock, και στους Punk Dead Boys, Misfits, Ramones ή The Sex Pistols.


Πώς είναι η ανεξάρτητη και underground σκηνή στη χώρα σας;

 Η σκηνή είναι πολύ μεγάλη στην Ισπανία από τότε που άρχισα να παίζω στα τέλη της δεκαετίας του '90, το πιο προβληματικό πράγμα ήταν πάντα να μπορείς να φτιάξεις ένα μέρος για τον εαυτό σου αφού υπάρχουν τόσες πολλές μπάντες, Επίσης, δεδομένου ότι η μουσική βιομηχανία έχει αλλάξει με τις νέες τεχνολογίες, υπάρχει ακόμα περισσότερη σκηνή.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: