26 Ιουλίου 2023

Οι Vasoline Tuner ενίσχυσαν μια συγχώνευση πειραματικής avant-garde με ροκ στο άλμπουμ "Canceled Crystal Balls"

Οι Vasoline Tuner προωθούν το τελευταίο τραγούδι / βίντεο που ονομάζεται "Melted by Aliens" από το πιο πρόσφατο άλμπουμ "Canceled Crystal Balls" και αφορά την απαγωγή και την τήξη από εξωγήινους για να χρησιμοποιηθούν ως κρέμα προσώπου ή λιπαντικό τους.

Οι Vasoline Tuner είναι ένα ψυχεδελικό punk/ experimental rock/ freak pop συγκρότημα από τη Νότια Καλιφόρνια / ΗΠΑ, είναι το εξαιρετικά ευφάνταστο έργο του κιθαρίστα / τραγουδιστή / τραγουδοποιού BillyTsounis και έχει χαρακτηριστεί ως " το ηχητικό ισοδύναμο με τους πίνακες του Salvador Dali και ως παράξενο και υπέροχο.


Η μπάντα έχει ένα τρελό μείγμα disco μουσικής/art rock/μολυσματικού electro punk και περίεργων μελωδιών με βαθύ μπάσο groove, συμπαγές funky drum beat και droning κιθάρες. Το Vasoline Turner είναι σίγουρα μια βόλτα από το διάστημα.


Σε αυτή τη νέα συνέντευξη, μιλάμε με τον κιθαρίστα/τραγουδιστή/τραγουδοποιό BillyTsounis για τις μουσικές του εμπνεύσεις, τις περιέργειες και τα μελλοντικά του σχέδια. Δείτε το παρακάτω:


Τι μπορείτε να πείτε για αυτή τη νέα κυκλοφορία; Είναι μια συλλογή τραγουδιών με ένα υποκείμενο θέμα κοσμικής ασέβειας, lo-fi campiness και καυστικού σουρεαλισμού, όλα καλυμμένα με μια παχιά και trippy rock στάση.


Πώς ήταν η διαδικασία ηχογράφησης του άλμπουμ; το άλμπουμ ηχογραφήθηκε εδώ στην πόλη Hemet, CA από αυτόν τον νεαρό και σούπερ ταλαντούχο τύπο, Josiah Garcia στο στούντιο του σπιτιού του. Εμείς το συγκρότημα, ο Julio Guez και ο Austin Malik παρακολουθήσαμε ζωντανά και στη συνέχεια έκανα μερικά overdubs και τα φωνητικά. Τα τραγούδια "clouds are sexy" και "Rich ladies purse" έχει τα τύμπανα που ηχογραφούνται στο Nashville από τον καλό μου φίλο Kevin Rapillo. Έστειλα τα riffs / τραγούδι σε ένα κλικ και έπαιξε όλα τέλεια όπως κάνει και έκανα τις κιθάρες εδώ στην πόλη. Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια της Plandemic περιόδου.


Από πού πήρατε την ιδέα για το όνομα του έργου; Το όνομα της μπάντας Vasoline Tuner προήλθε από έναν φίλο και προοριζόταν ως alter ego με το πραγματικό μου όνομα Βασίλειος Τσούνης και μέσα από το μπλέντερ μου αρέσει να κουρδίζω κιθάρες σε συγκεκριμένα κουρδίσματα που φτιάχνω και να τις χρησιμοποιώ σε τραγούδια μαζί με την περιστασιακή εκδρομή βαζολίνης. Ο τίτλος του άλμπουμ - Cancelled Crystal balls - είναι κάτι που μεταφορικά χρησιμοποίησα με την έννοια της cancel culture και των κρυστάλλινων σφαιρών που υποτίθεται ότι κοιτάζουν στο μέλλον, οπότε έφτασα στο μέλλον μέσα από τα μάτια κάποιου άλλου και οι δεισιδαιμονίες ακυρώνονται. Μπορεί επίσης να είναι μπάλες κάποιου κρυστάλλινες και μη τριχωτές και εύκολα σπάσιμες.


Εάν έπρεπε να επιλέξετε ένα τραγούδι, ποιο θα επιλέγατε? Μου αρέσουν όλα αυτά στο άλμπουμ, αλλά μου αρέσει πολύ το Bake Baby Bake. Είναι χαοτική και σπειροειδής.


Ποιο είναι το αγαπημένο σου συγκρότημα; im δεν είμαι σίγουρος ότι έχω ένα αγαπημένο συγκρότημα, μου αρέσουν πολλές μπάντες / καλλιτέχνες . Μου αρέσει ο Frank Zappa / η αστυνομία / Flaming Lips / AC / DC / Butthole Surfers / πολύ μέταλλο, ντίσκο της δεκαετίας του '70 / Cumbia ...


Ποιος ή τι σας εμπνέει να γράφετε τραγούδια; Κυρίως υποσυνείδητα, απλώς αντιδρώ σε στιγμές και μου αρέσει να ξεχωρίζω υποτιθέμενα ταμπού ή κοινωνική/πολιτισμική συμπεριφορά, φόβο, αυταπάτες. Οτιδήποτε, πραγματικά, αλλά σε κάποιο σημείο ψάχνω για τη σκοτεινή ή σαρκαστική πλευρά των πραγμάτων που κανονικά δεν θέλουν να κοιτάξουν . Το άσχημο το κάνει όμορφο.


Με ποιον θα θέλατε να εμφανιστείτε; Σας αρέσει η συνεργασία των ονείρων σας; Δεν έχω μια ονειρική συνεργασία, αλλά θα μου άρεσε να γράφω με τον Kool Keith, MF Doom αν ήταν ακόμα ζωντανός και τον Nile Rodgers. Είμαι κάτω με οποιαδήποτε δημιουργική προσπάθεια ή εμπειρία.


Πώς είναι η ανεξάρτητη και underground σκηνή στη χώρα σας; καλά, η χώρα είναι σίγουρα μεγάλη και πιστεύω ότι υπάρχει μια ακμάζουσα και υγιής υπόγεια σκηνή παντού. Υπάρχουν πολλές νέες και ταλαντούχες μπάντες που παίζουν και δοκιμάζουν πολλά διαφορετικά στυλ. Το γεγονός ότι μπορούν να τα κάνουν όλα ή τα περισσότερα είναι θετικό. Και μόνο το γεγονός ότι γίνονται δημιουργικοί και βγαίνουν εκεί έξω και παίζουν είναι μαγικό. Τόσο καλή μουσική για να ακούσετε, πολύ λίγες ώρες.


Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Τα σχέδιά μου είναι να συνεχίσω να προκαλώ τον εαυτό μου καλλιτεχνικά και να συνεχίσω να γράφω και να παίζω μουσική που μου αρέσει να κάνω. Φυσικά θα ήθελα να παίξω σε διάφορα μέρη του κόσμου και να συνεργαστώ με άλλους.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: