03 Αυγούστου 2023

Ο άνδρας που «μεταμορφώθηκε» σε σκύλο απαντά στους επικριτές - Μετά την πρώτη του βόλτα

Ο άνδρας που ξόδεψε 22.000 δολάρια για να «μεταμορφωθεί» σε σκύλο, απαντά στις αντιδράσεις όσων τον καλούν να επισκεφθεί ψυχολόγο. 


Ο Toco, ένας Ιάπωνας που πραγματοποίησε «το όνειρο ζωής του» να γίνει σκύλος -και ειδικότερα κόλεϊ, έκανε την πρώτη του βόλτα στους δρόμους, αλλά οι εικόνες προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις στα social media. 


Μετά την πρώτη του δημόσια εμφάνιση με τη νέα του μορφή, που καλύφθηκε από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, haters τον καλούν να κάνει θεραπεία. 


Ο ίδιος, ωστόσο, επισημαίνει πως πρόκειται απλά για χόμπι και δεν κρύβεται τίποτα πίσω από το πάθος του. 


«Είναι το χόμπι μου, έτσι θα συνεχίσω. Με κάνει χαρούμενο και κάνει κι άλλους ανθρώπους χαρούμενους, επίσης». 


Αποκάλυψε, παράλληλα, πως επιθυμούμε να μεταμορφωθεί σε σκύλο απ΄όταν ήταν μικρό παιδί. «Θυμάστε τα όνειρά σας όταν ήσασταν μικροί; Θέλατε να γίνετε ήρωες ή μάγοι. Εγώ, θυμάμαι να γράφω στο λεύκωμα αποφοίτησης από το Δημοτικό πως θα ήθελα να γίνω σκύλος και να περπατάω έξω». 


Για να μπορέσει να υλοποιήσει τ΄όνειρό του αυτό, ξόδεψε 2 εκατομμύρια γεν σε μία υπερ-ρεαλιστική στολή σκύλου. 


Χρειάστηκαν 40 μέρες για να κατασκευαστεί η στολή και πολλές επιδιορθώσεις για να του κάθεται τέλεια. 


Ο Toco παραδέχθηκε, ωστόσο, πως αντιλαμβάνεται γιατί ορισμένοι μπορεί να τον θεωρούν παράξενο. «Δεν είχα πει σε κανέναν για τη μεταμόρφωσή μου σε σκύλο» παραδέχθηκε. «Ακόμη φοβάμαι πως οι φίλοι μου θα ανακαλύψουν το χόμπι μου και θα το θεωρήσουν περίεργο». 

 



LiFO

Δεν υπάρχουν σχόλια: