29 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Κέβιν Μπέικον λέει ότι «απέρριψε» τη φήμη του ότι είναι «σοβαρός ηθοποιός»

«Όλα όσα είχα ονειρευτεί μου έδωσαν τεράστια αμφιβολία για τον εαυτό μου, αλλά και άγχος», θυμάται ο ηθοποιός.


Ο Kevin Bacon ανοίγει για το Footloose, την ταινία που ξεκίνησε την καριέρα του και πώς αγωνίστηκε με τη φήμη μετά την επιτυχία της ταινίας.


Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου επεισοδίου του Podcrushed, ο ηθοποιός είπε στους οικοδεσπότες Penn Badgley, Nava Kavelin και Sophie Ansari ότι έβλεπε τον εαυτό του ως πιο σοβαρό ηθοποιό και δεν ήθελε να είναι γνωστός μόνο για τον χορευτικό του ρόλο ως Ren McCormack στην ταινία του 1984.


«Όταν έγινα ποπ σταρ, το τελευταίο πράγμα που ήθελα να γίνω ήταν ποπ σταρ», είπε. «Είχα ήδη μετακομίσει, ξέρετε, στο "θέλω να γίνω ο Ντάστιν Χόφμαν ή η Μέριλ [Στριπ] ή ο Τζον Καζάλε ή ο [Ρόμπερτ] Ντε Νίρο. Θέλω να συνεργαστώ με τον Μάρτιν Σκορσέζε. Θέλω να κάνω τον Τσέχωφ». Ξέρεις τι εννοώ;»


Ο Μπέικον συνέχισε: «Μου άρεσε τόσο πολύ η ιδέα μου για έναν σοβαρό ηθοποιό και ξαφνικά μου δόθηκε αυτό το πράγμα [Footloose] που δεν ήταν καθόλου σοβαρός ηθοποιός. Έτσι το απέρριψα, όπως, εντελώς. Και πραγματικά, νομίζω ότι κατά κάποιο τρόπο, προσπάθησα να σαμποτάρω αυτό το κομμάτι του εαυτού μου και της δημοτικότητάς μου».


Το Footloose, στο οποίο πρωταγωνίστησε επίσης η Λόρι Σίνγκερ, ακολουθεί τον Ρεν του Μπέικον, έναν έφηβο της πόλης που μετακομίζει σε μια μικρή πόλη όπου η ροκ μουσική και ο χορός έχουν απαγορευτεί. Με το επαναστατικό του πνεύμα, προσπαθεί να ταρακουνήσει την πόλη και να πείσει το δημοτικό συμβούλιο να άρει την απαγόρευση του χορού.


Ο ηθοποιός είπε ότι ενώ ονειρευόταν να κάνει φωτογραφίσεις και συνεντεύξεις σε περιοδικά ως παιδί, μόλις βρέθηκε στο προσκήνιο, ήταν «πολύ, πολύ άβολα».


«Όλα όσα είχα ονειρευτεί μου έδιναν τεράστια αμφιβολία για τον εαυτό μου, αλλά και άγχος», θυμάται ο Μπέικον.


Περίπου την ίδια εποχή, ένα παιχνίδι πάρτι που ονομάζεται "Six Degrees of Kevin Bacon" έγινε viral, το οποίο πρόσθεσε μόνο στο ανήσυχο συναίσθημα του και τον οδήγησε να είναι εντελώς "τρομοκρατημένος από αυτό".


«Νόμιζα ότι, και αυτό είναι η δική μου υποκριτική ανασφάλεια – το σύνδρομο του απατεώνα – σκέφτηκα ότι το αστείο ήταν ότι οι μεγάλοι ηθοποιοί θα μπορούσαν να συνδεθούν με έναν ηττημένο ηθοποιό όπως εγώ», είπε. «Έλεγαν: "Κοίτα, μπορείς να πιστέψεις ότι μπορεί να συνδεθεί με τη Μέριλ Στριπ;". Παρεμπιπτόντως, νομίζω ότι είχα ήδη συνεργαστεί με τη Meryl Streep, οπότε δεν ήταν καν ... Είναι μόνο στο δικό μου μυαλό».


Ο Μπέικον είπε ότι με την πάροδο του χρόνου, συνειδητοποίησε ότι το παιχνίδι δεν ήταν επίθεση εναντίον του και της καριέρας του. «Τελικά έμαθα να το αγκαλιάζω και συνειδητοποίησα ότι δεν έφευγε πραγματικά», είπε. «Δεν είναι ένα πράγμα, δεν είναι κάτι που μπορείς να κρατήσεις. ... Είναι απλά μια ιδέα».


Ο ηθοποιός το αγκάλιασε τόσο πολύ που ίδρυσε τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Six Degrees καθώς και ένα νέο podcast που ονομάζεται Six Degrees με τον Kevin Bacon.

 


Hollywood reporter

Δεν υπάρχουν σχόλια: