25 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Μάικλ Κέιν αμφισβητεί τις σκηνές οικειότητας: «Στην εποχή μου, μόλις έκανες την ερωτική σκηνή»

Ο ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην επερχόμενη ταινία «The Great Escaper» και είπε: «Δόξα τω Θεό είμαι 90 ετών και δεν παίζω εραστές πια, είναι το μόνο που μπορώ να πω».


Ο Michael Caine μοιράζεται τις σκέψεις του σχετικά με την ανάγκη για στιγμές οικειότητας κατά τη διάρκεια ερωτικών σκηνών σε κινηματογραφικά και τηλεοπτικά έργα.


Ο 90χρονος ηθοποιός, ο οποίος αυτή τη στιγμή προωθεί την ταινία The Great Escaper, δήλωσε στην Daily Mail σε συνέντευξή του που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο το Σάββατο ότι δεν ήταν εξοικειωμένος με την ιδέα ενός έργου που προσλαμβάνει κάποιον για να βοηθήσει στη διασφάλιση της ασφάλειας και της ευημερίας των ερμηνευτών κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων προσωπικών σκηνών.


«Αλήθεια;» Ο Κέιν απάντησε όταν ρωτήθηκε για τις σκέψεις του για τον ρόλο. «Σοβαρά; Ποια είναι αυτά; Ποτέ δεν το είχαμε αυτό στην εποχή μου. Δόξα τω Θεό είμαι 90 ετών και δεν παίζω πια εραστές, είναι το μόνο που μπορώ να πω».


Ο δύο φορές βραβευμένος με Όσκαρ συνέχισε: «Στην εποχή μου, απλά έκανες την ερωτική σκηνή και συνέχισες χωρίς να παρεμβαίνει κανείς. Όλα έχουν αλλάξει».


Ο Κέιν είπε επίσης ότι προσπαθεί να συμπεριφερθεί με τρόπους που θεωρούνται πολιτικά ορθοί πριν προσθέσει: «Αλλά είναι βαρετό. Να μην μπορείς να πεις τη γνώμη σου και να μην μπορείς να αποκαλέσεις κανέναν "αγάπη μου"». Συνέχισε λέγοντας: «Μου αρέσει να μαθαίνω από φίλους που είναι νεότεροι από μένα».


Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Intimacy Directors International ιδρύθηκε το 2016 και ο ρόλος έγινε πιο διαδεδομένος στα σκηνικά της βιομηχανίας ψυχαγωγίας μετά το κίνημα του #MeToo.


Ο Caine πρότεινε πρόσφατα ότι το The Great Escaper του Oliver Parker, στο οποίο συμπρωταγωνιστεί η αείμνηστη Glenda Jackson σε μια ιστορία για έναν βετεράνο του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου που κάνει τα πάντα για να γιορτάσει την 70ή επέτειο της D-Day, μπορεί να είναι η τελευταία του ταινία. Οι προηγούμενοι ρόλοι του περιλαμβάνουν το ρόλο του Λοθάριου στην αναγνωρισμένη ταινία του 1966 Alfie.

 


Hollywood Reporter

Δεν υπάρχουν σχόλια: