05 Σεπτεμβρίου 2023

Joelle Charan - Forgive Me

Παρόλο που έμαθα και βίωσα εκπληκτικά πράγματα, συχνά ένιωθα μοναξιά ζώντας στη Νέα Υόρκη, έναν ωκεανό που με χώριζε από το σπίτι. Οι φορές που ο καλύτερός μου φίλος και η οικογένειά μου ήρθαν να με επισκεφθούν με ενθουσίασαν, αλλά όταν έφυγαν, ένιωσα ένα κύμα μοναξιάς και κενού να με κατακλύζει. Ήταν κατά τη διάρκεια μιας από αυτές τις στιγμές που έγραψα το "Forgive Me".


Είχα τσακωθεί με τη μαμά μου, που είχε έρθει να με επισκεφτεί, και δεν μιλούσαμε μεταξύ μας. Περπατούσα σε μια λεωφόρο της Νέας Υόρκης μέσα στη βροχή καθώς πήγαινα στην εκκλησία, ελπίζοντας να με συγχωρήσει για τον πόνο που είχα προκαλέσει («Σπάς όλους τους τοίχους μου. Προσπάθησα να δαγκώσω, προσπάθησες να αναπνεύσεις. Έχεις κουβαλήσει όλα τα χτυπήματα, συγχώρεσέ με»).


Αφού άναψα ένα κερί στην εκκλησία (η μαμά μου είναι καθολική) είπα μια προσευχή. Προσευχήθηκα για τη συγχώρεση της μαμάς μου και για τη δύναμη να ξεπεράσω τη μοναξιά και το κενό που ένιωθα μέσα μου
. Στο τέλος το έκανα, και η μαμά μου και εγώ συμφιλιωθήκαμε.



Η Joelle Charan κυκλοφορεί το τελευταίο της single «Forgive Me», συνδυάζοντας τη σύγχρονη ποπ μουσική με ορχηστρικά κόρνα και ινδική ενορχήστρωση. Μέσα από κινηματογραφικές αρμονίες, το κομμάτι ακτινοβολεί παραμυθένιες εικόνες. Το επερχόμενο single και άλμπουμ της έγινε remix και mastering από τον Βρετανό παραγωγό John Reynolds, γνωστό για τη δουλειά του με τους U2, Brian Eno, Damien Rice και Sinéad O'Connor. Η Joelle είχε υποστήριξη από τον Τύπο και το ραδιόφωνο από το Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι τη Βραζιλία με συνεντεύξεις και πρεμιέρες.

Η Joelle πούλησε τις δύο πρώτες εμφανίσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2022 και το 2023. Άλλες σημαντικές στιγμές περιλαμβάνουν σόλο τραγούδι στο The Concertgebouw Amsterdam για το Festival Uitmarkt, το Royal Theatre Carré και το Paradiso Amsterdam. Μετά την αποφοίτησή της στα τζαζ φωνητικά και πιάνο από το Ωδείο του Άμστερνταμ, η Joelle σπούδασε στο The New School for Jazz and Contemporary Music στη Νέα Υόρκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: