25 Σεπτεμβρίου 2023

J+Ricci - Prom Night (Feat. Slim Spitta)

Είναι νύχτα χορού και δύο παλιές φλόγες βλέπουν η μία την άλλη. Η αγάπη είναι ακόμα εκεί για έναν από αυτούς, αλλά ο άλλος δεν προσποιείται με τον ίδιο τρόπο. Το σκοτεινό παρελθόν τους κρατά σε απόσταση.


Γεννήθηκα σε μια μικρή αγροτική πόλη στην ανατολική Μοντάνα των ΗΠΑ. Είμαι το μικρότερο από 5 παιδιά. Η μουσική ήταν απαίτηση στο σπίτι μας. Η μητέρα μου ήταν δασκάλα πιάνου και άρχισα να μαθαίνω πιάνο και βιολί όταν ήμουν 5 ετών. Καθώς μεγάλωνα, έπαιρνα κιθάρα, μπάσο, τρομπέτα και trap set.

Ανακηρύχθηκα ο κορυφαίος μπασίστας στη Μοντάνα στο τελευταίο έτος του γυμνασίου. Πέτυχα στην κορυφή για όλα τα όργανα σε μουσικά φεστιβάλ. Έπαιξα επίσης σε τζαζ μπάντα για 4 χρόνια. Μπήκα στην Πολεμική Αεροπορία μετά το γυμνάσιο και έγινα τεχνικός διμοιρίας βομβών. Πήγα σε 4 αρκετά φρικιαστικές αποστολές μάχης στο Ιράκ και το Αφγανιστάν. Η κύρια δουλειά μου ήταν ο αφοπλισμός και η παροχή ασφαλών αυτοσχέδιων εκρηκτικών μηχανισμών και συμβατικών πυρομαχικών. Η απόρριψη με έκρηξη ακολουθούσε πάντα. Επέστρεψα από τις αποστολές μου υποφέροντας από PTSD, σοβαρό άγχος και κατάθλιψη, καθώς και σωματικούς τραυματισμούς. Συνταξιοδοτήθηκα ιατρικά μετά από 12 χρόνια υπηρεσίας λόγω των εν λόγω συνθηκών. Τα επόμενα χρόνια δαπανήθηκαν σε συμβουλευτική και ενδονοσοκομειακή θεραπεία για τραύμα. Η μουσική ήταν πάντα το ασφαλές μου καταφύγιο. Τελικά πήρα ξανά την κιθάρα μου, άρχισα να παίζω. Όταν άκουσα "fractures" από τους Illenium, αυτή ήταν η είσοδός μου στον edm/ηλεκτρονικό κόσμο. Αφού άκουσα αυτό το είδος μουσικής για αρκετό καιρό, ένιωσα την ανάγκη να δω αν θα μπορούσα να φτιάξω τη δική μου. Ξεκίνησα να δημιουργώ μελωδίες πριν από 1 χρόνο και δεν ήταν καθόλου καλές. Ωστόσο, με κάθε τραγούδι, άρχισα να γίνομαι όλο και καλύτερος, και μόλις πριν από λίγους μήνες, εξελίχθηκα στην προσθήκη φωνητικών στη μουσική μου. Αυτή τη στιγμή παρακολουθώ μαθήματα παραγωγής ηλεκτρονικής μουσικής. Είμαι επίσης πατέρας 2 τρελών αλλά υπέροχων παιδιών και είμαι παντρεμένος με μια πολύ υποστηρικτική σύζυγο. Έχω πολύ δρόμο να διανύσω και πολλά περισσότερα να μάθω.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: