25 Οκτωβρίου 2023

DEBBIE CURTIS CHRISTMAS

Γεια, είμαι η Debbie Curtis, είμαι μουσικός όλη μου τη ζωή! Ο μπαμπάς μου (και ο Joe Cocker) με δίδαξαν πιάνο από την ηλικία των 4 ετών, και αυτό ήταν, ήμουν γαντζωμένος. Με την πάροδο του χρόνου έχω συνεργαστεί με ένα πραγματικό μείγμα διάσημων (και όχι τόσο διάσημων) τραγουδιστών, μουσικών και διασημοτήτων!


Ο μπαμπάς μου Eddie ήταν γνωστός τρομπονίστας, ηγέτης της Big Band και μουσικός ενορχηστρωτής και η μαμά μου Joy ήταν τραγουδίστρια στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση.


Ως παιδί, ήμουν περιτριγυρισμένος από μουσικούς, οπότε οι επιρροές μου είναι εξαιρετικά ποικίλες. Το σπίτι μας, και δίπλα, (επίσης μουσικοί), ήταν τακτικά γεμάτο από ανθρώπους που έκαναν όλα τα είδη μουσικής. Αυτό που αγνοούσα, ήταν ότι πάρα πολλοί από αυτούς ήταν εξαιρετικά διάσημοι! Κοιτάζω πίσω τώρα και σκέφτομαι «ουάου», αλλά τότε φαινόταν απλώς ο κανόνας.


Debbie Curtis κιθάρα
Καθώς μπήκα στην εφηβεία σχημάτισα συγκροτήματα και έπαιζα μουσική με φίλους από το σχολείο, επικεντρώθηκα στο πιάνο και τα πλήκτρα, γράφοντας και τραγουδώντας και η κιθάρα ήταν δευτερεύουσας σημασίας.


Η πρώτη μου κανονική μπάντα "Platinum Blonde" ήταν πολύ διασκεδαστική και δίναμε τακτικά συναυλίες. Ίσως το καλύτερο από όλα ήταν η πρώτη μου δισκογραφική εμπειρία και βοηθώντας μας στην κιθάρα και παρέχοντας το στούντιο, ήταν ο Late, Great, Alvin Lee του "Ten Years After"


Απογοητεύτηκα με τους εγωισμούς και τις σειρές της μπάντας και αποφάσισα να πάω σόλο. Ο τότε μάνατζερ μου έφτιαξε ένα home studio και έγραφα και ηχογραφούσα χρησιμοποιώντας sequencers & drum machines. Αυτό ήταν πολύ μοναχικό, δεν χρησιμοποιώ πλέον sequencers, ό, τι ακούτε, έχω παίξει με το χέρι, αλλά μερικές φορές φέρνω μουσικούς για να ηχογραφήσω επίσης με μια ξεχωριστή μπάντα υποστήριξης για ζωντανή δουλειά.


Έχω ηχογραφήσει και κυκλοφορήσει σόλο και με τους The Gangsters of The Groove, D-Ranged', Jerome Flynn, Hazel O'Connor, Kerry Ellis, Janey Lee Grace, David Van Day, Carol Royle, Jenny Seagrove, Anneka Svenska, Macka B, Jared Paul, Sue Moxley, Owen Paul, Vince Hill, Liza Goddard, Polly Browne, Ellie Harrison, Alexandra Bastedo, Pola Pospieszalska, Sarah-Jane Honeywell, Chris Baker, Glenn Tilbrook συν πολλά άλλα και φυσικά The Debbie Curtis Radio Big Band &; Swing Orchestra!


Debbie Curtis Big Band και Swing Ορχήστρα
Όταν πέθανε ο μπαμπάς μου, κληρονόμησα κυριολεκτικά την Big Band Swing Orchestra του.


Αν και τρομοκρατημένος στην αρχή, τώρα είμαι περισσότερο στο σπίτι, μουσικά μιλώντας εδώ. Λατρεύω τον ζωντανό ήχο μιας Big Band, είναι τεράστιος, ειδικά καθώς οι μουσικοί είναι όλοι εξαιρετικά ταλαντούχοι και πολύ έμπειροι επαγγελματίες. Αν και είναι ένα πολύ διαφορετικό στυλ τραγουδιού και ενδυματολογικού κώδικα, το απολαμβάνω πραγματικά! Με ιντριγκάρει επίσης η ιστορία των Big Band Swing, οι Band Leaders και οι μουσικοί. Έχω δημιουργήσει μια μεγάλη συλλογή βιβλίων και ψάχνω συνεχώς για περισσότερα! Για τη Big Band πηγαίνετε στη σελίδα Big Band


Ένιωσα προνομιούχος που μου ζητήθηκε να γράψω ένα κεφάλαιο για τον Εθνικό Ιστορικό Τύπο σχετικά με την Ιστορία των Big Band & Dance Band για ένα βιβλίο με τίτλο «A Re-Enacters War»!


Το αποκορύφωμα αυτής της μπάντας, headlining στο The London Palladium, ένιωσα καταπληκτικά!


Debbie Curtis, Μεγάλοι Δανοί, Dana και Goofy
Μετά τη μουσική, η επόμενη μεγάλη μου αγάπη είναι τα ζώα, αυτή τη στιγμή έχω 2 Μεγάλους Δανούς, Dana &; Goofy, 2 γάτες, 2 χελώνες και 4 χελώνες!


Άρχισα να ασχολούμαι με τη μεταχείριση των ζώων, ιδιαίτερα με το Factory Farming, οπότε έγινα χορτοφάγος και το 2013 δημιούργησα το Big Band Aid της Debbie Curtis και το Voices For Animals της Debbie Curtis. Ηχογραφήσαμε 2 κομμάτια, ένα Big Band (Talk To The Animals) και ένα σύγχρονο (All The Same) με πάνω από 30 αστέρια από Music, Stage &; Screen να παρέχουν τα φωνητικά! Τα έσοδα για το VIVA! Μια διεθνής φιλανθρωπική οργάνωση για τα ζώα.


Έχω σπουδάσει Μουσική & Καλές Τέχνες και μου αρέσει να ζωγραφίζω και να ζωγραφίζω για ευχαρίστηση και στους ανθρώπους φαίνεται να αρέσουν οι εικόνες και τα κινούμενα σχέδια μου! Έχω επίσης σπουδάσει The Psychology of Criminal Profiling, το οποίο μου έδωσε μεγάλη τροφή για σκέψη όταν πρόκειται να γράψω στίχους!

Eddie Curtis, Big Band, Ηγέτης, Ενορχηστρωτής &; Trombonist
Για ένα διάστημα έτρεξα μια ποπ ορχήστρα για παιδιά 'The Cool Curzon Cafe Orchestra' η οποία κυκλοφόρησε 7 CD με την πάροδο του χρόνου, σχεδιάστηκε για να τους δώσει έναν λόγο να συνεχίσουν να ενδιαφέρονται να μάθουν να παίζουν ένα όργανο και ήταν πολύ διασκεδαστικό! Έπρεπε να κλείσω το CCCO μετά από περίπου 3 χρόνια, καθώς απλά δεν μπορούσα να βρω το χρόνο μέσα στη δική μου καριέρα για να συνεχίσω.


Βρίσκω την κιθάρα πιο ενδιαφέρουσα από τα πλήκτρα και την έχω προσεγγίσει από τη σκοπιά ότι ως γυναίκα, πρέπει να την παίξω σαν μάγκας για να κερδίσω σεβασμό!


Πιο πρόσφατα έχω προσθέσει μουσική για την τηλεόραση και τις ταινίες στο φόρτο εργασίας μου, περνάω πολύ χρόνο στα Pinewood Studios και έχω συμ-παραγωγή και συν-γράψει τη μουσική για ένα πιλοτικό επεισόδιο κωμικής σειράς History of the World.


Ω, κάτι ακόμα, τα Εθνικά Μέσα Ενημέρωσης, πριν από λίγο καιρό, είπαν ότι ήμουν «Ένα επίδοξο μοντέλο» αυτό είναι εντελώς λάθος, δεν υπήρξα ποτέ μοντέλο και ποτέ δεν φιλοδοξούσα να γίνω! Πάντα ήμουν και πάντα θα είμαι Μουσικός, Τραγουδιστής, Τραγουδοποιός & Μουσικός Ενορχηστρωτής! Grrrrrrrr


Με την πάροδο του χρόνου είχα τη χαρά να συνεργαστώ με πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες, και ως μουσικός, τραγουδιστής και ηγέτης Big Band, αισθάνομαι τυχερός!


Με Αγάπη 
Ντέμπι
 

 


Facebook
Website
Instagram
YouTube
Spotify
Email

Δεν υπάρχουν σχόλια: