31 Οκτωβρίου 2023

KHALIA debut EP "STAY TRUE"

Η ανερχόμενη ρέγκε σταρ της Τζαμάικας/Ηνωμένου Βασιλείου Khalia κυκλοφορεί το ντεμπούτο της EP, Stay True. Εκτελεστικός παραγωγός από τον βραβευμένο με Grammy παραγωγό Tony "CD" Kelly Stay True είναι μια επίδειξη της ευελιξίας και των δεξιοτήτων σύνθεσης τραγουδιών του τραγουδιστή. Καταπιάνεται με κοινωνικά ζητήματα μαζί με την Tanya Stephens στο "No Answer", κάνει καντάδα σε έναν εραστή στο "Waiting For You", ανταλλάσσει barbs με τον Shaggy στο "Double Trouble" και αναλογίζεται τον στενό της κύκλο στο ομώνυμο κομμάτι του EP. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το εγκάρδιο κομμάτι εστίασης "Things and Time" όπου συνδυάζεται με τον Mortimer για μια τρυφερή δήλωση αγάπης και αφοσίωσης.


«Αυτό το EP έχει να κάνει με την εξερεύνηση των διαφορετικών πλευρών μου ως καλλιτέχνη. Η μουσική που με ενέπνευσε δεν ήταν μονοδιάστατη καθώς ερωτεύτηκα πολλά είδη όπως reggae, dancehall, grime, rnb και gospel. Τελικά η reggae είναι το σπίτι μου. Αυτό το έργο παραμένει πιστό στις reggae ρίζες μου. Οι στίχοι και τα θέματα είναι από τις δικές μου εμπειρίες ζωής, οπότε κάθε τραγούδι έχει τη δική του ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Με τίτλο «Stay True» από ένα από τα τραγούδια του EP, έχει επίσης ένα ισχυρό νόημα για μένα, παλεύοντας με αυτό που ο κόσμος θέλει να είμαι και ποιος πραγματικά είμαι. Επιλέγω να παραμείνω πιστός στον εαυτό μου, παρόλο που μπορεί να μην είναι το πιο εύκολο πράγμα να κάνω».



Δεν υπάρχουν σχόλια: