02 Δεκεμβρίου 2023

The Excerpt podcast: Η Ντόλι Πάρτον δεν είναι απλώς ένα αστέρι της κάντρι μουσικής. Είναι ροκ σταρ

Σε ένα ειδικό επεισόδιο του podcast The Excerpt: Η Ντόλι Πάρτον δεν είναι απλώς ένα αστέρι της κάντρι μουσικής. Είναι ροκ σταρ!

Η Ντόλι Πάρτον είναι ένα αστέρι στην κάντρι μουσική εδώ και δεκαετίες και τώρα είναι έτοιμη να γίνει και ροκ σταρ. Όπως αρμόζει, το νέο της άλμπουμ που κυκλοφορεί τώρα ονομάζεται Rockstar. Μαζί της σε 30 τραγούδια τραγουδούν μερικοί από τους πιο θρυλικούς μουσικούς του ροκ κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Paul McCartney, John Fogerty, Pat Benatar, Lizzo και Miley Cyrus. Η Ντόλι Πάρτον συμμετέχει στο The Excerpt για να μοιραστεί την ιστορία για το πώς συνδυάστηκαν όλα.


Melissa Ruggieri:

Γεια σας και καλώς ήρθατε στο The Excerpt. Είμαι η Melissa Ruggieri. Σήμερα είναι 30 Νοεμβρίου 2023 και αυτό είναι ένα ειδικό επεισόδιο του The Excerpt.

Η Ντόλι Πάρτον είναι ένα εξάρτημα της κάντρι μουσικής εδώ και δεκαετίες και τώρα είναι έτοιμη να γίνει και ροκ σταρ. Όπως αρμόζει, το νέο της άλμπουμ, που κυκλοφορεί τώρα, ονομάζεται "Rockstar". Μαζί της σε 30 τραγούδια τραγουδούν μερικά από τα πιο θρυλικά αστέρια του ροκ κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Paul McCartney, John Fogerty και Pat Benatar. Εδώ για να μου πει πώς ήρθαν όλα μαζί είναι η ίδια η Ντόλι Πάρτον. Και Ντόλυ, σε ευχαριστώ πολύ που ήρθες μαζί μου. Πώς είσαι?

Ντόλι Πάρτον:

Λοιπόν, είμαι καλά και σας ευχαριστώ που με έχετε. Μιλούσατε για όλα αυτά τα μεγάλα ονόματα και έχω μερικές υπέροχες αναμνήσεις από αυτό το άλμπουμ μαζί τους, οπότε μπορούμε να μιλήσουμε για ό, τι θέλετε να μιλήσετε σήμερα.

Melissa Ruggieri:

Πες μου λίγα λόγια για την κατασκευή του άλμπουμ. Και το ανακοινώσατε αυτό πριν από περίπου ένα χρόνο στο Rock &Roll Hall of Fame, αμέσως μετά. Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να τσακωθούν όλοι αυτοί οι μεγάλοι αστέρες της μουσικής; Επειδή δεν νομίζω ότι χάσατε ένα, ή ίσως χάσατε ένα, αλλά θα μιλήσουμε γι 'αυτόν σε ένα δευτερόλεπτο.

Ντόλι Πάρτον:

Λοιπόν, στην πραγματικότητα, χρειάστηκε ένας χρόνος για να κάνω αυτό το άλμπουμ, από τη στιγμή που άρχισα να ηχογραφώ το τραγούδι και να προσπαθώ να συγκεντρώσω όλους τους ανθρώπους. Και μετά πρέπει να κάνεις τις μίξεις και πρέπει να κάνεις το mastering, και μετά πρέπει να βάλεις τα πράγματα για να κάνεις τα βινύλια και όλα αυτά, να τα πιεστείς όλα και να τα ετοιμάσεις όλα. Χρειάζεται λοιπόν πολύς χρόνος. Συνήθιζα να ακούω ανθρώπους να λένε, "Πήρε ένα χρόνο για να κάνω ένα rock and roll άλμπουμ, ή μερικά χρόνια", και σκέφτηκα, "Πώς μπορεί να είναι αυτό;" Και τώρα ξέρω. Επειδή πολλά από αυτά, αφιερώνοντας χρόνο για να βρουν όλους αυτούς τους ανθρώπους και να κάνουν όλες τις ηχογραφήσεις.

Melissa Ruggieri:

Λοιπόν, ήσασταν στο στούντιο με όλους αυτούς όταν ηχογραφήσατε αυτά τα τραγούδια;

Ντόλι Πάρτον:

Όχι, δεν ήμουν. Ήμουν στο στούντιο με μερικούς από αυτούς. John Fogerty, είχες αναφέρει, τον αγαπώ μέχρι θανάτου. Κατέβηκε στο Νάσβιλ, έμεινε λίγες μέρες και μπήκαμε στο στούντιο για να ηχογραφήσουμε το τραγούδι μας και μας αρέσει να το κάνουμε όπως παλιά. Και μετά τραγούδησα στο στούντιο με την Ann Wilson. Κατέβηκε και αρχίσαμε να τραγουδάμε. Και φυσικά, η Debbie Harry, των Blondie, την αγάπησε. Κατέβηκε και μπήκαμε στο στούντιο. Στίβι Νικς.

Και έτσι κατάφερα να τραγουδήσω με αρκετούς από αυτούς, αλλά πολλοί από αυτούς εργάζονται μόνο στα δικά τους στούντιο. Σε αυτή τη νέα εποχή της ηχογράφησης, απλά στέλνετε τα αρχεία και όλοι εργάζονται και τα στέλνουν πίσω, και στη συνέχεια δουλεύετε κάπως έτσι. Αλλά ήταν διασκεδαστικό είτε έτσι είτε αλλιώς. Ήμασταν στενά συνδεδεμένοι μουσικά ενώ το κάναμε, μιλώντας για: «Λοιπόν, θέλεις να τραγουδήσω αυτό το κομμάτι; Τι γίνεται αν το έκανα αυτό; Μπορώ να βάλω περισσότερες αρμονίες;» Τέτοια πράγματα. Έτσι ήταν ακόμα πολύ προσωπικό, παρόλο που ήταν, μερικοί από αυτούς μακριά.

Melissa Ruggieri:

Απλά από την εμπειρία του να τους έχεις στο στούντιο σε σχέση με αυτούς που έπρεπε να κάνεις εξ αποστάσεως, είμαι σίγουρος ότι υπήρχε απλώς μια διαφορά στη δυναμική μεταξύ όλων εκεί. Επειδή, όπως είπατε, όταν κάποιος είναι στο δωμάτιο μαζί σας, θα μπορούσατε να του μιλήσετε λίγο διαφορετικά από το να του στείλετε πίσω ένα αρχείο και να πείτε, "Γεια σου, μπορούμε να κάνουμε λίγο περισσότερο εδώ;"

Ντόλι Πάρτον:

Προσωπικά ήταν πιο ικανοποιητικό, αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι παρατηρείτε τη διαφορά, στην πραγματικότητα, στον πραγματικό δίσκο. Ξέρω τον εαυτό μου τα πράγματα που μου άρεσαν τόσο πολύ, αλλά νόμιζα ότι όλοι οι δίσκοι αποδείχθηκαν. Νόμιζα ότι όλοι οι άνθρωποι που ήταν στους δίσκους, ακουγόταν σαν να ήμασταν εκεί μαζί.

Melissa Ruggieri:

Λοιπόν, όταν εσείς και εγώ μιλήσαμε νωρίτερα φέτος, όταν εργαζόσασταν σε κάτι άλλο, και αναφέρατε ότι ο Mick Jagger ήταν το μόνο άτομο που προσπαθούσατε να πάρετε για το "I Can't Get No Satisfaction", και ότι αν δεν το έκανε, θα παραθέτατε, αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου αποσπάσματα ποτέ, "Kick his bony ass". Πρέπει λοιπόν να ανησυχεί; Επειδή δεν τον πήρατε.

Ντόλι Πάρτον:

Αλλά πήρα και έναν οστεώδη κώλο, που προσπάθησα να πάρω το οστεώδες μου για να μαζέψω τον κοκαλιάρικο πισινό του. Αλλά στην πραγματικότητα ανακάλυψα αργότερα ότι δούλευε, κρυφά, στο άλμπουμ τους, το νέο άλμπουμ των Rolling Stones, και συνεχίσαμε να διασταυρωνόμαστε και είπε: «Θα ήθελα πολύ να κάνω κάτι, αλλά ας μην κάνουμε το "Satisfaction" γιατί το έχω κάνει τόσο πολύ». Έτσι έβαλα τον Pink και τον Brandi Carlile να τραγουδήσουν μαζί μου, κάτι που χαίρομαι που έκανα. Έκανε ένα μεγάλο κοριτσίστικο τραγούδι. Αλλά με τον Mick, συνεχίσαμε να προσπαθούμε να το κάνουμε και μετά μου τελείωσε ο χρόνος για το χρονικό μου όριο και έτσι δεν είχαμε ποτέ την ευκαιρία να βρεθούμε αρκετά για να καταλάβουμε τι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει, οπότε απλά το έχασα. Λοιπόν, ίσως με έχει σε ένα από τα τραγούδια του μια μέρα, στο επόμενο άλμπουμ του.

Melissa Ruggieri:

Ή θα μπορούσατε να κάνετε μια συνέχεια με άλλα 30 τραγούδια.

Ντόλι Πάρτον:

Α, όχι, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω ποτέ άλλο ροκ άλμπουμ. Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν σκόπευα να το κάνω αυτό. Απλώς ηχογραφούσα τραγούδια, απλά έκανα demo τραγούδια, για να δω ποια πίστευα ότι θα ήταν τα καλύτερα, αλλά όλα συνέχισαν να αποδεικνύονται υπέροχα. Τότε μου ήρθε η μεγάλη ιδέα να φέρω όλους αυτούς τους καλλιτέχνες και μετά δεν μπορούσα να αφήσω τίποτα απενεργοποιημένο. Και σκέφτηκα, "Λοιπόν, είναι ένα γεγονός ούτως ή άλλως, και είναι κάτι που μπορώ να αφήσω για την κληρονομιά μου, και μπορούν να κάνουν άλμπουμ συλλογής από τώρα και στο εξής". Έτσι σκέφτηκα, "Λοιπόν, γιατί να μην το κάνουμε μόνο μία φορά και να το κάνουμε μεγάλο;"

Melissa Ruggieri:

Τι έψαχνες στην επιλογή των συγκεκριμένων τραγουδιών; Αυτό που προηγήθηκε, το τραγούδι ή το, «Μπορώ να πάρω, η Ann Wilson πάντα έλεγε ότι θα ήθελε πολύ να τραγουδήσει μαζί μου. Άσε με να δω αν θέλει να έρθει να κάνει ένα τραγούδι της καρδιάς». Ή ήταν περισσότερο, "Εδώ είναι μια λίστα τραγουδιών"; Και είμαι επίσης περίεργος, πόσο μεγάλη ήταν αυτή η λίστα με τα τραγούδια που ελπίζατε να ηχογραφήσετε όταν ξεκινήσατε για πρώτη φορά;

Ντόλι Πάρτον:

Ήθελα να κάνω πολλά τραγούδια που άρεσαν στον άντρα μου. Είναι μεγάλος οπαδός του ροκ εν ρολ, πάντα ήταν. Έτσι ήξερα ορισμένα τραγούδια που αγαπούσε, για παράδειγμα, όπως το "Satisfaction", και αγαπούσε τον Mick Jagger και τους Rolling Stones. Και έτσι ήθελα επίσης να επιλέξω τραγούδια που θεωρούσα κατάλληλα για τη φωνή μου, ότι θα μπορούσα πραγματικά να κάνω δικαιοσύνη, ότι θα μπορούσα πραγματικά να τα τραγουδήσω καλά. Αλλά είχα ήδη ηχογραφήσει αυτά τα τραγούδια, απλά πήγα στο στούντιο κάνοντάς τα σε demo κλίμακα, απλά δοκίμασα διαφορετικά πράγματα. Αλλά σκέφτηκα: «Λοιπόν, απλά θα ακούσω, θα δω τι κάνω καλά και τι μπορώ να επιλέξω αυτά που νομίζω ότι θα προχωρήσω και θα κυριαρχήσω».

Και τότε όλα αρχίζουν να αποδεικνύονται υπέροχα. Και τότε, στη μέση του, είχα κάνει μια δήλωση όταν ήμουν στο Rock &Roll Hall of Fame λέγοντας: «Γεια, θα κάνω ένα rock and roll άλμπουμ. Κάποιος από εσάς τους σταρ εκεί έξω θέλει να έρθει μαζί μου;" Και διάφοροι είχαν φωνάξει: «Ναι, αν σοβαρολογείτε, θα ενωθούμε μαζί σας». Αλλά απλά το ηχογραφούσα και δεν είχα σκεφτεί τόσο πολύ για το αν θα είχα ή όχι άλλους ανθρώπους. Αλλά στη συνέχεια, μόλις άρχισα να ηχογραφώ αυτά τα τραγούδια και να βάζω όλους αυτούς τους καλλιτέχνες σε αυτά τα υπέροχα τραγούδια, συνέχισαν να πηγαίνουν και να πηγαίνουν και δεν μπορούσα να αφήσω τίποτα μακριά. Και σκέφτηκα, όπως είπα νωρίτερα, «Θα τα κάνω όλα και θα τα κάνω μόνο μία φορά».

Melissa Ruggieri:

Λοιπόν, υπήρχαν κάποια συγκεκριμένα τραγούδια που πραγματικά σας έκαναν να νιώσετε σαν ροκ σταρ όταν τα τραγουδούσατε;

Ντόλι Πάρτον:

Ναι, μερικά από αυτά. Όταν το έκανα, με την Ann Wilson, όταν έκανα το "Magic Man", μπήκα πραγματικά σε αυτό. Αλλά όταν τραγουδούσα το "Free Bird" και αυτό το μεγάλο ξεθώριασμα με αυτό, και ήμουν απλά διαφημιστικά πράγματα, και ήμουν ακριβώς σε αυτή τη ζώνη κεφαλής και σκεφτόμουν, "Ουάου, θα αφήσω το πνεύμα μου να πετάξει σαν αυτό το ελεύθερο πουλί". Είμαι ένα ελεύθερο πουλί σε όλα αυτά τα τραγούδια, πραγματικά. Έτσι σκέφτηκα: «Λοιπόν, αν δεν αποδειχθεί καλό, κανείς δεν πρέπει ποτέ να τους ακούσει».

Melissa Ruggieri:

Έτσι, έχετε ένα ζευγάρι, ή πολλά στην πραγματικότητα, πρωτότυπα τραγούδια στο άλμπουμ επίσης. Γιατί ήταν σημαντικό για εσάς να τα συμπεριλάβετε και να μην το κάνετε αυστηρά ένα άλμπουμ με διασκευές;

Ντόλι Πάρτον:

Λοιπόν, είμαι εκδότης και συγγραφέας. Ήθελα να έχω μερικά από τα δικά μου. Σκέφτηκα, «Λοιπόν, αν είναι ένα μεγάλο άλμπουμ, θέλω να βάλω αυτά τα χρήματα στην εκδοτική μου εταιρεία», επειδή όλοι ξέρουν ότι γράφω. Και ήθελα επίσης να σκεφτούν ότι θα μπορούσα να γράψω κάτι που θα ταίριαζε σε έναν τέτοιο δίσκο. Συνέγραψα πολλά από αυτά με τον Kent Wells. Για το ίδιο πράγμα, ήθελα να το βάλω και στην εκδοτική του εταιρεία. Έτσι θέλαμε να έχουμε μερικά δικά μας για τα οποία θα μπορούσαμε να είμαστε προσωπικά υπερήφανοι.

Melissa Ruggieri:

Σας εξέπληξε κανείς, ειδικά σε μερικά από αυτά τα πρωτότυπα, και έχετε μερικούς ανθρώπους μαζί σας, καλλιτέχνες που ίσως ήσασταν σίγουροι πώς θα λειτουργούσε, αλλά στη συνέχεια αποδείχθηκαν απλά καταπληκτικοί;

Ντόλι Πάρτον:

Νόμιζα ότι όλα αποδείχθηκαν καταπληκτικά. Ήμουν πραγματικά, πολύ περήφανος για τον Sting. Λατρεύω το τραγούδι "Every Breath You Take", και όταν ρώτησα τον Sting αν θα το έκανε, του έστειλα τη δική μου εκδοχή και ήταν πολύ φιλοφρονητικός. Πίστευε πραγματικά ότι ήταν πραγματικά, πολύ καλό. Και είπε: «Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποια πράγματα». Έτσι ήμασταν μόνο οι δυο μας που τραγουδούσαμε για όλο αυτό το πράγμα. Έκανε όλες αυτές τις όμορφες αρμονίες ο ίδιος, ακουγόταν σαν μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων. Και έκανα τριμερείς αρμονίες με τον εαυτό μου, οπότε ήμουν πραγματικά περήφανος που ήθελε να περάσει τόσο πολύ χρόνο. Το ίδιο πράγμα με τον Steve Perry. Ξόδεψα πολύ χρόνο δουλεύοντας στις αρμονίες.

Melissa Ruggieri:

Το "Stairway to Heaven" με τη Lizzo να κάνει φλάουτο. Θέλω να πω, αυτή είναι μια τόσο εμπνευσμένη επιλογή, νομίζω. Πότε αντιληφθήκατε το γεγονός ότι παίζει φλάουτο και να τη χρησιμοποιήσετε με αυτή την ιδιότητα;

Ντόλι Πάρτον:

Την είχα δει στην τηλεόραση και την είχα ακούσει να μιλάει για το φλάουτο και την είχα δει να το παίζει. Και έτσι ξέρω ότι υπήρχε το φλάουτο στον αρχικό δίσκο. Και έτσι, αντί να βάλουμε έναν μουσικό στούντιο ή κάποιον να το παίξει, σκεφτήκαμε, "Λοιπόν, γιατί να μην πάρουμε τη Lizzo;" Επειδή ήταν τόσο ζεστή εκείνη την εποχή, και απλά το σκότωσε. Μου άρεσε. Και είναι υπέροχη σε αυτό το φλάουτο. Είναι τόσο μεγάλη. Το ονόμασε Σάσα. Σάσα φλάουτο.

Melissa Ruggieri:

Όταν το είδα αυτό στις ελαφρύτερες νότες, είπα: «Σάσα Φλάουτο. Αυτό πρέπει απλώς να είναι αυτό που αποκαλεί φλάουτο, όχι ένα πραγματικό πρόσωπο που ονομάζεται Σάσα».

Ντόλι Πάρτον:

Το ονόμασε η ίδια σαν να είναι άτομο, ναι.

Melissa Ruggieri:

Εσείς και η Miley τραγουδάτε μαζί στο "Wrecking Ball" και πόσο ξεχωριστό ήταν να τραγουδήσετε ένα από τα τραγούδια της;

Ντόλι Πάρτον:

Λοιπόν, ήταν απλά απαραίτητο για μένα. Λατρεύω το "Wrecking Ball", λατρεύω αυτό το τραγούδι και αγαπώ τη Miley. Αλλά ήταν ένας από τους πρώτους ανθρώπους που σκέφτηκα. Ήξερα ότι έπρεπε να έχω τη Miley στο ροκ άλμπουμ μου, επειδή η Miley είναι η νέα ροκ γκόμενα στο μυαλό μου αυτές τις μέρες. Την αγαπώ, όλη της τη φωνή, όλη της την περσόνα. Είναι απλά μια ροκ σταρ και είναι η νονά μου και την αγαπούσα όλη της τη ζωή. Και είμαστε πολύ κοντά, και τραγουδάμε υπέροχα μαζί. Και έτσι σκέφτηκα, "Λοιπόν, θα κάνω αυτό που μου αρέσει περισσότερο" και αυτό είναι το "Wrecking Ball". Και έτσι τη ρώτησα αν θα ερχόταν μαζί μου και είπε: «Λοιπόν, φυσικά, θεία Ντόλυ, θα έρθω μαζί σου». Έτσι και έκανε, και είμαι πραγματικά περήφανος γι' αυτό.

Melissa Ruggieri:

Λοιπόν, μου αρέσει αυτό... Αναφέρατε τις εκδόσεις και τα πάντα λίγο νωρίτερα, και μου αρέσει το πώς δουλέψατε λίγο στο "I Will Always Love You" στο τέλος του "Wrecking Ball", αλλά στη συνέχεια, όταν το επαναφέρετε στο "I Dreamed About Elvis", ότι κατά κάποιο τρόπο λέτε την ιστορία του τι συνέβη με αυτό το τραγούδι, και ο Έλβις έπρεπε να το ηχογραφήσει και τα πάντα. Και έχοντας τον Ronnie McDowell, παρεμπιπτόντως, εννοώ, αυτή είναι μια πολύ τέλεια επιλογή για να τραγουδήσετε ένα τραγούδι για τον Elvis.

Ντόλι Πάρτον:

Ακούγεται ακριβώς όπως ο Έλβις. Και ηχογραφήσαμε αυτό το τραγούδι πριν από 22 χρόνια, και αυτό ήταν το αρχικό μου φωνητικό, και αυτοί ήταν οι πραγματικοί Ιορδανοί σε αυτό. Νομίζω ότι ο Kent άλλαξε μερικά από τα όργανα, αλλά ως επί το πλείστον, νομίζω ότι πρόσθεσε μόνο μια κιθάρα εκτός ή μερικά πράγματα. Αλλά αυτή ήταν η αρχική περικοπή.

Melissa Ruggieri:

Ω, δεν το είχα συνειδητοποιήσει αυτό.

Ντόλι Πάρτον:

Οπότε ναι, το έγραψα σωστά, λίγο καιρό αφότου εγώ, ο Έλβις δεν έκανε το τραγούδι ή απλά παρέμενε στο μυαλό μου πώς θα ακουγόταν αν ο Έλβις κι εγώ σκεφτόμασταν: «Λοιπόν, θα γράψω ένα τραγούδι για να δω τον Έλβις στο όνειρό της». Προσπάθησα να βρω έναν έξυπνο τρόπο για να τον βάλω εκεί. Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια στο άλμπουμ.

Melissa Ruggieri:

Είναι ένα υπέροχο τραγούδι. Και το "I Will Always Love You", τι σκέφτηκες για αυτό που χρησιμοποιήθηκε στην ταινία "Priscilla";

Ντόλι Πάρτον:

Τους επέτρεψα να της το παραχωρήσουν, επειδή μου είχε πει ότι ο Έλβις τραγούδησε αυτό το τραγούδι για εκείνη, λίγο από αυτό, όταν κατέβαιναν τα σκαλιά του δικαστηρίου όταν χώρισαν. Και έτσι μου είχε πει, μετά τον θάνατο του Έλβις, αφού δούλευα μαζί της σε κάτι, ότι επρόκειτο να κάνουν ένα θεατρικό έργο για τη ζωή της και ότι θα έγραφα λίγη από τη μουσική. Έτσι μου είχε πει ότι ο Έλβις αγαπούσε αυτό το τραγούδι. Φυσικά, αυτό συνέβη αφού είχαμε ήδη χάσει την ευκαιρία να το ηχογραφήσει. Και έτσι αυτό ήταν σπαρακτικό όταν ο συνταγματάρχης Tom Parker δεν άφηνε τον Elvis να το κάνει επειδή ήθελε την έκδοσή μου και δεν μπορούσα να τον αφήσω να το κάνει.

Melissa Ruggieri:

Συνεργάζεστε με δύο Beatles. Πρώτα απ 'όλα, έγινε αυτό στο στούντιο; Και ακόμα κι αν δεν ήταν, όμως, εννοώ, υπήρξε ποτέ μια στιγμή, "Συμβαίνει πραγματικά αυτό;", να είμαι με τον McCartney και τον Ringo;

Ντόλι Πάρτον:

Λοιπόν, στην πραγματικότητα, γνώριζα τον Παύλο. Τον είχα συναντήσει σε διάφορες περιπτώσεις, λέγοντας γεια. Κατά κάποιο τρόπο επισκεπτόμασταν περιστασιακά, απλά στα παρασκήνια, λέγοντας: «Ε, τι κάνεις; Τι συμβαίνει;" Μιλάμε για το Νάσβιλ ή οτιδήποτε άλλο. Αλλά τον ρώτησα αν θα τραγουδούσε μαζί μου σε αυτό, και μετά είπε, «Ναι, και θα παίξω πιάνο αν θέλετε». Και φυσικά, αυτό με έστειλε πάνω από το φεγγάρι. Και μετά, αφού το ηχογράφησα μαζί του, σκέφτηκα: «Ουάου, Ρίνγκο. Αν μπορούσα να βάλω τον Ringo να αντικαταστήσει τα τύμπανα που φορούσα, θα ήταν υπέροχο να έχω τους δυο τους, τους δύο Beatles, ζωντανούς Beatles, στον ίδιο δίσκο». Αλλά τότε ο Peter Frampton έπαιξε λίγο σε αυτό, και επίσης ο Mick Fleetwood έπαιξε μερικά κρουστά, οπότε αυτό το έκανε πραγματικά ακόμα πιο ξεχωριστό.

Melissa Ruggieri:

Υπάρχουν άλλα μεγάλα έργα εκεί έξω που θα θέλατε πραγματικά να αντιμετωπίσετε;

Ντόλι Πάρτον:

Ναι, αντιμετωπίζω ένα αυτή τη στιγμή. Κάνω την ιστορία της ζωής μου ως μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ. Έχω ήδη γράψει όλη τη μουσική και την ηχογραφώ τώρα. Το σενάριο έχει ήδη γίνει, οπότε είναι περισσότερο για τη μουσική, και στη συνέχεια αρχίζει να ρίχνει και να πάρει όλους τους σωστούς ανθρώπους. Έτσι, για μένα, το επόμενο μεγάλο άλμπουμ μου θα είναι πιθανώς το cast album μου.

Melissa Ruggieri:

Αυτό είναι φοβερό. Όχι, αυτό θα είναι τέλειο για το Μπρόντγουεϊ, στην πραγματικότητα. Και είμαι απλά περίεργος, δεδομένου ότι οδεύουμε προς την περίοδο των διακοπών, όσον αφορά τη χριστουγεννιάτικη μουσική, έχετε κάποιο αγαπημένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι;

Ντόλι Πάρτον:

Ω, αγαπώ όλα τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Πραγματικά το κάνω. Για μένα, δεν υπάρχει τίποτα σαν τα Χριστούγεννα, τραγουδώντας όλα αυτά τα υπέροχα τραγούδια που τραγουδούν οι καλαντιστές. Έχω μερικά χριστουγεννιάτικα άλμπουμ. Το χριστουγεννιάτικο άλμπουμ μου πριν από μερικά χρόνια είναι το "A Holly Dolly Christmas" και το "Holly Jolly Christmas" είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια. Και μετά το άλμπουμ που έκανα με τον Kenny Rogers, το "Christmas to Remember" πριν από χρόνια, εξακολουθεί να είναι ένα από τα μεγαλύτερα χριστουγεννιάτικα άλμπουμ όλων των εποχών. Οπότε είμαι πραγματικά περήφανος γι' αυτό, αλλά αγαπώ όλη τη χριστουγεννιάτικη μουσική.

Melissa Ruggieri:

Λοιπόν, Ντόλυ, σε ευχαριστώ πολύ που ήρθες μαζί μας. Ήταν τόσο υπέροχο να σας μιλήσω. Φροντίστε να δείτε το "Rockstar", γιατί είναι ένα καλό μιας συλλογής rockstars, και η απόλυτη rockstar στη στάση, Dolly Parton.

Ντόλι Πάρτον:

Λοιπόν, σας ευχαριστώ πολύ και ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο για να μου μιλήσετε γι 'αυτό.

Melissa Ruggieri:

Ευχαριστούμε την ανώτερη παραγωγό μας Shannon Rae Green για τη βοήθεια παραγωγής της. Εκτελεστική παραγωγός είναι η Laura Beatty. Πείτε μας τη γνώμη σας για αυτό το επεισόδιο στέλνοντας ένα σημείωμα στο podcasts@usatoday.com. Ευχαριστώ για την ακρόαση. Είμαι η Melissa Ruggieri. Ο Taylor Wilson θα επιστρέψει αύριο το πρωί με ένα άλλο επεισόδιο του The Excerpt.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: