20 Ιανουαρίου 2024

FATHER LOVE - A SONG ABOUT THE LOVE I HAVE FOR MY CHILDREN

ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ - ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ


Μια από τις πιο τραυματικές και οδυνηρές εμπειρίες που μπορείς να ζήσεις στη ζωή είναι να χάσεις τα παιδιά σου. Για μερικούς ανθρώπους, αυτή η γνώση είναι ένα όπλο - η τέλεια τιμωρία όταν μια σχέση διαλύεται.
 

Σε περιπτώσεις όπου ένα παιδί λέγεται επανειλημμένα ότι ο άλλος γονέας είναι κακός, κανένας στην κοινωνία δεν μπορεί να προστατεύσει αυτό το παιδί από την αποξένωση από τον πατέρα ή τη μητέρα.

Μόλις το παιδί αποστασιοποιηθεί ή εκφράσει φόβο για τον άλλο γονέα, όλα τα νομικά και κοινωνικά συστήματα καταρρέουν – κανείς δεν επικυρώνει τον λόγο.
 
Αυτό το τραγούδι γράφτηκε από τις δικές μου προσωπικές εμπειρίες από την απώλεια της επαφής με τα δύο μου παιδιά - και οι στίχοι είναι το μήνυμά μου προς αυτά - ότι θα τα αγαπώ πάντα, ότι δεν θα κριθούν ποτέ και ότι είμαι εδώ ό,τι κι αν συμβεί .
 
Ελπίζω ότι οι άνθρωποι που υφίστανται την ίδια απάνθρωπη ψυχολογική κακοποίηση - θα βρουν δύναμη στο να ακούσουν την ιστορία μου - γνωρίζοντας ότι δεν είναι μόνοι.

Από μικρός έπαιζε μουσική - ως έφηβος έκανε παραγωγή και έγραφε τραγούδια - και το 2004 υπέγραψε για πρώτη φορά.
 
Το 2021 βίωσε μια γονική αποξένωση από τον μεγαλύτερο γιο του και αργότερα το 2023 -ο μικρότερος γιος του αναγκάστηκε να φύγει από την πατρότητα- μετακομίζοντας σε άλλο νησί μακρινό.


Η εταιρεία M4D MUSIC δημιουργήθηκε για να μπορεί να μεταδίδει την αγάπη του M4D για τα παιδιά του σε μια δύσκολη κατάσταση - μέσω της μουσικής.

Το Father Love είναι το πρώτο σινγκλ από το επερχόμενο άλμπουμ του 2024 - εκφράζοντας τα συναισθήματα που βιώνουν πολλοί γονείς όταν τα παιδιά τους διδάσκονται να τα μισούν και να τα φοβούνται.

Εκτός από το M4D - το label M4D MUSIC κυκλοφορούν ο Βρετανός / Αμερικανός τραγουδιστής JAKILIN και το γερμανικό συγκρότημα Pop / Rap - Kain. Και οι δύο πράξεις παράγονται από την M4D.
 
 

META DATA FOR M4D - FATHER LOVE

ARTIST: M4D

TITLE: FATHER LOVE

GENRES: POP | SOFT ROCK
LANGUAGE: ENGLISH
PRODUCER:  M4D
WRITTEN BY: MORTEN DYBDAL MØLLER

RELEASE DATE: 02 FEBRUARY - 2024
TEMPO: 122 BPM
ORIGIN:  DENMARK
ISRC: TCAHU2462987
UPC: 859782981607
LC: 100967
GVL ID: 2034356412

Δεν υπάρχουν σχόλια: