27 Ιανουαρίου 2024

Mythmaker - "Laura"

Ο Mythmaker, το πραγματικό όνομα Tommy, είναι ένας 31χρονος Γάλλος μουσικός με πάθος να δημιουργεί απλές, αλλά βαθιές μελωδίες. Ο Mythmaker βρίσκει έμπνευση στις πιο σκοτεινές πτυχές της ζωής, εμποτίζοντας τη μουσική του με κρυφή δύναμη που ταξιδεύει τους ακροατές σε προκλητικά τοπία. Η δημιουργική διαδικασία του Mythmaker περιστρέφεται γύρω από τη μετατροπή απλών μελωδιών σε συναισθηματικά φορτισμένες συνθέσεις. Πιστεύει στην ομορφιά της απλότητας, εξερευνώντας συχνά μη συμβατικές περιοχές για να δημιουργήσει μια μοναδική ηχητική εμπειρία.


Οι Mythmaker παρουσιάζουν το κομμάτι «Laura», ένα όμορφο και μελωδικό νεοκλασικό κομμάτι. Ο Mythmaker σημειώνει: «Είμαι ευγνώμων που συνεργάζομαι με τον εξαιρετικά ταλαντούχο Antonio Giardina, του οποίου η ανεκτίμητη συνεισφορά έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της μουσικής μου ταυτότητας. Χωρίς την επιρροή του, το έργο μου δεν θα ήταν αυτό που είναι σήμερα, και οφείλω πολλά στην αφοσίωση και την καλλιτεχνία του.


Η μουσική, για μένα, είναι κάτι περισσότερο από ένα πάθος - είναι μια βαθιά σύνδεση. Το θεωρώ σύντροφό μου, παρόμοιο με μια αγαπημένη σχέση. Είμαι ενθουσιασμένος που μοιράζομαι τις μουσικές μου προσπάθειες με ένα παγκόσμιο κοινό και θα ήταν τιμή μου να προβληθεί η δουλειά μου στον σταθμό σας. Σας ευχαριστούμε για το χρόνο και την προσοχή σας. Ανυπομονώ να μοιραστώ τη μουσική μου με το κοινό σας.”

 

Streaming services - Spotify   Apple Music  YouTube   Amazon Music   SoundCloud

Δεν υπάρχουν σχόλια: