02 Ιανουαρίου 2024

Ο πρωταγωνιστής του «Rebel Moon» Staz Nair στη σκηνή πτήσης του και η ανατροπή που φοβόταν περισσότερο

Ο απόφοιτος του «Game of Thrones» λέει ότι το καστ ανησυχούσε τόσο πολύ για ένα σημείο πλοκής που αστειεύτηκαν ότι αναιρέθηκε εν μέρει στο director's cut του Zack Snyder.

Κάθε ταινία του Zack Snyder έχει μια χούφτα σεκάνς που ακόμη και οι πιο σκληροί κριτικοί του δεν μπορούν παρά να θαυμάσουν, και στην περίπτωση του Rebel Moon, ο Staz Nair μπορεί να έχει λάβει την πιο ξεσηκωτική από όλες.

Ο Nair, του οποίου το προηγούμενο μεγάλο διάλειμμα ήρθε με τη μορφή ενός πολεμιστή Dothraki στις τελευταίες σεζόν του Game of Thrones, τώρα κατοικεί στο ρόλο του Tarak, ενός πρώην πρίγκιπα που έχει χάσει το δρόμο του για λόγους που θα γίνουν εμφανείς στο Rebel Moon - Part Two: The Scargiver και τις εκτεταμένες περικοπές σκηνοθέτη και των δύο ταινιών. Το κοινό συναντά για πρώτη φορά έναν σκλάβο Tarak στο ράντσο του Hickman (Ray Porter) στο Neu-Wodi, καθώς η Kora (Sofia Boutella) και ο Gunnar (Michiel Huisman) ελπίζουν να τον στρατολογήσουν για τη νεοαποκτηθείσα εξέγερσή τους ενάντια στην εχθρική κατάληψη του αγροτικού χωριού Veldt από τον ναύαρχο Noble (Ed Skrein).


Για να κερδίσει την ελευθερία του και να διαγράψει το χρέος του προς τον Hickman, ο τελευταίος ζητά από τον Tarak να σπάσει έναν άγριο Bennu, αλλά ο Hickman δεν γνωρίζει ότι ο Tarak έχει ήδη μακρά ιστορία με το μυθικό πλάσμα που μοιάζει με πουλί στον πλανήτη του. Αυτό που προκύπτει είναι η εκπληκτική σεκάνς "Flight of the Bennu" που όχι μόνο κερδίζει στον Tarak την ελευθερία του, αλλά και μια ευκαιρία για λύτρωση μαζί με την Kora και τους αντάρτες της.

«Όταν έκανα την οντισιόν με τον Zack, είπα: "Zack, νιώθω ότι ο Tarak μιλάει στον εαυτό του όσο μιλάει στο πουλί"», λέει ο Nair στο The Hollywood Reporter. «Νομίζω λοιπόν ότι το πουλί αντιπροσωπεύει μια ζωή που έχει χαθεί προ πολλού. Είναι ένα άλλο δέσιμο με τον κόσμο του, και όταν έχει την ευκαιρία να απελευθερώσει το πουλί, έχει την ευκαιρία να απελευθερωθεί, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Έτσι, η συμβίωση μεταξύ του ίδιου και του πουλιού δεν είναι μόνο επειδή είναι από τον ίδιο πλανήτη. Είναι επειδή βρίσκονται στην ίδια θέση».

Από τον Gerard Butler το 300 μέχρι τον Henry Cavill στο Man of Steel, η φυσική κατάσταση ήταν ένα σημαντικό συστατικό της φιλμογραφίας του Snyder και έτσι το καστ του Rebel Moon έπρεπε να ακολουθήσει το παράδειγμά του. Ευτυχώς, οι εξαντλητικές προπονήσεις τους δημιούργησαν έναν γνήσιο δεσμό, τόσο πολύ που ένα σημαντικό σημείο της ιστορίας έγινε πηγή τρόμου μεταξύ της ομάδας. (Αυτή είναι η δεύτερη προειδοποίηση spoiler.)

Παρά τις προσπάθειες του Kai του Charlie Hunnam να βοηθήσει τον Kora και τον Gunnar να συγκεντρώσουν μια ομάδα ανταρτών για λογαριασμό του Veldt, ο αυτοαποκαλούμενος «οπορτουνιστής» τους σέρβιρε κρυφά μέχρι τις δυνάμεις του Noble's Motherworld a la Lando (Billy Dee Williams) και DJ (Benicio del Toro) στο franchise Star Wars. Ωστόσο, η προδοσία του Kai θα οδηγούσε τελικά στο θάνατό του, καθώς ο Gunnar ενήργησε τελικά θαρραλέα όταν είχε μεγαλύτερη σημασία. Αυτή η αναπόφευκτη απώλεια του Kai και του Hunnam κατ 'επέκταση βάρυνε το καστ σε τέτοιο βαθμό που αστειεύονταν ότι ο Kai είχε δίδυμο αδερφό με την ελπίδα να κρατήσει τον Hunnam γύρω.


"Η ομάδα έκανε αστεία για το γεγονός ότι στο εκτεταμένο κόψιμο, μπορεί να υπάρχει ή να μην υπάρχει μια γραμμή όπου [ο Kai] λέει, "Λοιπόν, αν νομίζετε ότι είμαι όμορφος, θα πρέπει να δείτε τον δίδυμο αδερφό μου"», λέει ο Nair. «Έτσι σφυρηλατήσαμε αυτόν τον υπέροχο δεσμό, συλλογικά. Έβαλα ακόμη και μερικούς από τους ηθοποιούς να έρθουν στο γάμο μου. Ο Τσάρλι και εγώ τα πήγαμε πολύ καλά ... Και έτσι [η προδοσία του Kai] πραγματικά έκανε απομυζώ. Ξέρω ότι όλοι λένε: "Ω, το καστ είναι καταπληκτικό! Τους αγαπώ! Είναι οι καλύτεροι! Πραγματικά δεθήκαμε», αλλά ξέρω ότι αντανακλάται στα παρασκήνια μας... και στις σχέσεις που υπάρχουν στην οθόνη».

Στο πρώτο τρέιλερ teaser του Rebel Moon, υπάρχουν πλάνα του Tarak σε μια βασιλική κηδεία και να ουρλιάζει σε ένα πεδίο μάχης με πλήρη στολή και ο Nair επιβεβαιώνει ότι αυτές οι ακόμα αθέατες στιγμές θα είναι στο δεύτερο μέρος, σε αντίθεση με το εκτεταμένο κόψιμο του πρώτου μέρους.

"Το πρώτο μέρος είναι η μία πλευρά του νομίσματος και είμαι βέβαιος ότι θα δείτε αυτά τα μικρά αποσπάσματα στο δεύτερο μέρος", λέει ο Nair. "Όσο απογοητευτικό κι αν είναι και όσο εύκολο κι αν είναι να το δούμε μυωπικά, αυτός ήταν ο τρόπος του Netflix να μας δώσει δύο Snyder Cuts χωρίζοντάς τα όλα στη μέση. Το πρώτο μέρος είναι [το ένα τέταρτο] του συνόλου. Έτσι, όλα αυτά τα πράγματα θα εξηγηθούν και θα κατανοηθούν στο δεύτερο μέρος, ειδικά οι εκτεταμένες εκδόσεις και των δύο. Αυτό ελπίζουμε ότι θα δώσει στους ανθρώπους μια πραγματική εικόνα για την άνοδο και την πτώση του Tarak και από πού ξεκίνησε και πού κατέληξε».


Παρακάτω, κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας spoiler με το THR, ο Nair συζητά επίσης πώς ήταν σχεδόν άστεγος όταν ο χαρακτήρας του Qhono στο Game of Thrones ήρθε στο δρόμο του. Στη συνέχεια, εξηγεί τον απολύτως έγκυρο λόγο για τον οποίο έγλειφε έναν βράχο στο ράντσο Neu-Wodi του Rebel Moon Προφέρεται ο Nair a la Ne'er ή είναι Nye-ear;

Nye-ear, αλλά για να είμαι δίκαιος, αποκαλούσα τον εαυτό μου "Ne'er" για χρόνια. Ήταν ένα στοιχείο που ήθελα να αγγλικοποιήσω το επώνυμό μου και τότε συνειδητοποίησα με τα χρόνια ότι ήταν μια κρέμα αποτρίχωσης. (Γελάει.) Θα πρέπει επίσης να αγαπώ, να αποδεχτώ και να κατανοήσω την αρχική μου κουλτούρα, όντας Ρωσο-Ινδός, και να την προφέρω με τον τρόπο που θα την έλεγες στα ινδικά, που είναι Nye-ear.

Λοιπόν, όσο κι αν απόλαυσα το Rebel Moon, είμαι έτοιμος για τα κοψίματα του σκηνοθέτη.

Επίσης. Θα είναι μια ακόμα βαθύτερη βουτιά όχι μόνο στους χαρακτήρες και τους ίδιους τους κόσμους, αλλά και στο μυαλό του Zack. Αυτό είναι κάτι που δημιουργεί για πάνω από τρεις δεκαετίες, οπότε είναι πολύ προσωπικό.

Κανονικά, οι ηθοποιοί ξεκινούν με έναν μικρό ρόλο σε ένα διαδικαστικό τηλεοπτικό δράμα ή ταινία τρόμου, αλλά η πρώτη σας τηλεοπτική σειρά ήταν το Game of Thrones και η πρώτη σας ταινία στο Χόλιγουντ είναι ένα έπος επιστημονικής φαντασίας του Zack Snyder. Δεν γίνεται πολύ μεγαλύτερο από αυτό.

Ναι, υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό. Έκανα έναν ρόλο στη σειρά του FX Tyrant που διαλύθηκε, αλλά δούλευα προς αυτή την κατεύθυνση για επτά χρόνια. Ξεκίνησα να δουλεύω ως παιδί ηθοποιός εκείνη την εποχή. Ήμουν στην πραγματικότητα σε μια παραγωγή του West End του An Inspector Calls, οπότε είχα φυσική κλίση προς τις δημιουργικές τέχνες. Παίζω πιάνο, συνθέτω και έτσι αυτή η σχέση με τη δημιουργικότητα υπάρχει στη ζωή μου επαγγελματικά και προσωπικά εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά το πρώτο μου μεγάλο διάλειμμα, τα κατάφερα. Στην πραγματικότητα ζούσα στο πάτωμα του φίλου μου όταν έκλεισα το Game of Thrones. Έτσι, αυτή ήταν μια περίεργη τροπή των γεγονότων, και ήταν πολύ σουρεαλιστικό να πηγαίνεις από το να κοιμάσαι στο πάτωμα σε μια δουλειά και ένα έργο τόσο μεγαλόψυχο όσο το Game of Thrones.



Πόσο μακρά ήταν η διαδικασία κάστινγκ του Rebel Moon;

Στην πραγματικότητα δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο περίμενα. Ο Covid έδωσε ένα διαφορετικό μέσο στη διαδικασία οντισιόν, πράγμα που σήμαινε ότι δεν πρόλαβα καν να γνωρίσω τον Zack αυτοπροσώπως. Εμείς did μια υπέροχη κλήση Zoom και αυτό που μου αρέσει στον Zack είναι ότι έχει μια τόσο σαφή ιδέα για το τι θέλει. Η παράδοση αυτού του κόσμου εκτείνεται σε εκατοντάδες χρόνια στο μυαλό του. Έτσι ήταν τόσο πρόθυμος να μιλήσει, πρώτα απ 'όλα, και να με καταλάβει λίγο, κάτι που ήταν ωραίο. Περάσαμε τα πρώτα δέκα λεπτά μιλώντας για τη ζωή και το γεγονός ότι συνήθιζα να υιοθετώ σκυλιά, πίτμπουλ και πώς πίστευα ότι υπήρχε ένα όμορφο νεύμα σε αυτό στη σχέση με τον Bennu. Έτσι, συμφωνήσαμε με αυτόν τον χαρακτήρα και οι παραγωγοί το είπαν επίσης. Αυτό ήταν πολύ ταπεινωτικό και το σύνδρομο του απατεώνα μου ακόμα δεν ξέρει τι να κάνει με αυτό, αλλά έλεγαν: «Είδαμε την κασέτα σας και δεν είχαμε καμία απώθηση. Λέγαμε: "Αυτός είναι ο τύπος"». Έτσι ήμουν απλά πολύ τυχερός για οποιονδήποτε λόγο. Οι παραγωγοί και ο Zack οραματίστηκαν τον Tarak με την ίδια ουσία που κατάφερα να προσφέρω στην οντισιόν.


Staz Nair ως Tarak στο Rebel Moon. CHRIS STROTHER/NETFLIX

Πόσο γρήγορα ενημερωθήκατε ότι ο χαρακτήρας σας θα λάμβανε μόνο ένα μικρό κλάσμα του προϋπολογισμού της γκαρνταρόμπας της ταινίας;

(Γελάει.) Ενημερώθηκα πολύ γρήγορα. Ανεξάρτητα από τον ρόλο σας σε μια ταινία του Zack Snyder, η αισθητική και το ήθος που πηγαίνει στη δημιουργία μιας φυσικής παρουσίας είναι πολύ παρούσα στο έργο του. Και πηγαίνει πέρα από τα φυσικά και αντικειμενοποιήσιμα χαρακτηριστικά. Είναι μια ευκαιρία να ενσωματώσετε σωματικά τα χαρακτηριστικά που θα είχε ένας χαρακτήρας όπως ο Tarak και καταλήγει να ενημερώνει τη συναισθηματική και ψυχολογική σας εργασία, λόγω του επιπέδου πειθαρχίας, θυσίας, δέσμευσης και συνέπειας που χρειαζόμασταν για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα προπόνησης για επτά ή οκτώ μήνες, έμεινα στο πέντε έως έξι τοις εκατό σωματικό λίπος, το οποίο, πέρα από εντυπωσιακό, είναι απλώς σκληρό και αυστηρό. Και αυτό ενημέρωσε απόλυτα το επίπεδο απελπισίας και σθένους και επιμονής που πρέπει να έχουν αυτοί οι χαρακτήρες, οπότε ήταν υπέροχο.




Το δεύτερο μέρος ενημερώνει αρκετά για αυτό, οπότε χωρίς να μπούμε σε spoilers, ο χαρακτήρας δεν ξεκίνησε χωρίς ρούχα. Τα απομεινάρια που φοράει είναι φυλαχτά. Είναι οι τελευταίοι δεσμοί με τον σκλαβωμένο κόσμο του που έπρεπε να φύγει. Σε αυτή την ταινία, ο Tarak, υποθετικά, θα μπορούσε να σπάσει αυτή την αλυσίδα και να φύγει ανά πάσα στιγμή, αλλά δεν το κάνει λόγω της ηθικής του πυξίδας και του κώδικα συμπεριφοράς του. Επίσης, δεν φεύγει επειδή ο Hickman [Ray Porter] έχει το σάλι του, το οποίο είναι ένα από τα τελευταία αντικείμενα που τον συνδέουν πίσω στον κόσμο του. Έτσι, παρόλο που είμαι αστραφτερός και αντιπαθητικά σκισμένος και όλα αυτά τα τρελά πράγματα που δεν έχω βιώσει ποτέ πριν, η γυναίκα μου είπε ότι ήταν πολύ άβολα για να κοιμηθώ. (Γελάει.) Οπότε δεν είναι πρακτικό, ας πούμε. Αλλά εκτός από αυτό, υπάρχει μια μεγαλύτερη ιστορία και ένας ενημερωμένος λόγος για τον οποίο είμαι ημίγυμνος.

Όπως είπατε, η φυσική κατάσταση είναι ένα σημαντικό μέρος της αισθητικής του Zack και ακολουθούσατε τα βήματα των ηθοποιών του στο 300 και σε όλες τις ταινίες του με υπερήρωες. Νιώσατε όλοι σας την πίεση αυτού του υψηλού επιπέδου όταν προπονούσατε μαζί;

Δεν ξέρω αν νιώσαμε αυτή την πίεση, αλλά νομίζω ότι νιώσαμε την τιμή. Ήταν περισσότερο σαν, "Εντάξει, πρέπει να κρατήσω το πρότυπο". Όταν έχω παιδιά τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια, θέλω να είμαι σε θέση να τους δείξω ότι το να δουλεύεις σκληρά και να εφαρμόζεις τον εαυτό σου και να είσαι επίμονος με κάτι που θέλεις να πετύχεις μερικές φορές, όχι πάντα, οδηγεί σε κάτι για το οποίο πρέπει να είσαι περήφανος. Έτσι, υπήρχε ένα κοινό αίσθημα ενότητας για τον σκοπό και για την κληρονομιά της οποίας γινόμασταν μέρος.



Υπήρξε κάποια στιγμή στην αρχή της παραγωγής όπου αναγνωρίσατε από πρώτο χέρι γιατί ο Zack έχει τη φήμη που έχει;

Νομίζω ότι το συνειδητοποίησα εκ των προτέρων. Ήμουν πάντα απόλυτος οπαδός της ικανότητας του Ζακ να συνδυάζει την ομορφιά και τη βιαιότητα με τόσο ποιητικό τρόπο. Οπτικά, οι ταινίες του είναι απλά απολύτως εκπληκτικές. Τότε που ήμουν άστεγος ή έκανα σερφ στον καναπέ ή ζούσα στο πάτωμα, η έννοια των 300 ήταν κάτι που πραγματικά με συνέδεε: οι λίγοι εναντίον των πολλών και η επίτευξη του αδύνατου. Έμεινα με δύο φίλους στο σπίτι τους και αποκαλούσαμε τους εαυτούς μας Σπαρτιάτες για πέντε με επτά χρόνια. Υπήρξα επίσης μεγάλος οπαδός της ελληνικής και ρωμαϊκής μυθολογίας. Στην πραγματικότητα έχω διαβάσει το μεγαλύτερο μέρος της Ιλιάδας. Δεν μπορώ να πω ψέματα και να πω ότι τα έχω διαβάσει όλα. (ΛΩχ.) Είναι ένας τόμος. Αλλά ξεκινώντας με το 300 και το Watchmen και οτιδήποτε άλλο, μπήκα σε αυτό με την ιδέα και την αίσθηση ότι ήμουν τυχερός που ήμουν μέρος του.

Όπως αναφέρατε ήδη, συναντάμε τον Tarak σε μια εποχή που είναι σκλαβωμένος από τον χαρακτήρα του Ray Porter, Hickman. Του χρωστάει ένα σημαντικό χρέος. Έχετε μια αίσθηση του τι ήταν αυτό το χρέος; Ή μήπως κάποια από τις επερχόμενες κυκλοφορίες θα μας δείξει πώς κατέληξε σε αυτή τη θέση;

Αυτό που θα εξηγηθεί είναι πώς έφτασε εκεί. Δεν μπορώ να μοιραστώ την ιστορία μου, αλλά θα πάρουμε το πλαίσιο για το πώς ξεκίνησε στον πλανήτη του και γιατί έπρεπε να δραπετεύσει. Το ίδιο το χρέος είναι κάπως άσχετο. Για μένα, αυτή η σκηνή αντιπροσωπεύει έναν άνθρωπο που επιλέγει να είναι εκεί, είτε αυτομαστιγώνεται είτε είναι, «Το αξίζω αυτό», για την ενοχή των πραγμάτων που θα ανακαλύψετε στο δεύτερο μέρος. (Γελάει.) Ή είναι, «Έβαλα τον εαυτό μου σε αυτή την κατάσταση. Είμαι προϊόν των δικών μου εμπειριών και των πράξεών μου και πρέπει να αναλάβω την ευθύνη για αυτό. Διαφορετικά, δεν είμαι ο άντρας που ισχυρίζομαι ότι είμαι».


Ο τρόπος που φαντάζομαι είναι ότι ο Tarak, τα τελευταία 10 έως 12 χρόνια, έχει περάσει τον περισσότερο χρόνο είτε προσπαθώντας να ξεφύγει από το γεγονός ότι έπρεπε να εγκαταλείψει τον κόσμο του είτε τιμωρώντας τον εαυτό του γι 'αυτό. Με πολλούς από αυτούς τους χαρακτήρες, η λύτρωση είναι προφανώς το βασικό θέμα και υπάρχει αυτή η μεγάλη ανάγκη να υποφέρουμε αν δεν μπορέσουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα. Και τότε ο Tarak συναντά αυτή τη συμμορία ατόμων που είναι αρκετά τολμηρά για να αντιμετωπίσουν το αδύνατο. Όπως και οι Σπαρτιάτες, είναι οι λίγοι εναντίον των πολλών.

Ο Tarak έχει επίσης αυτή τη συμβιωτική σύνδεση με τον Bennu και το ίδιο το πουλί είναι από τον πλανήτη του. Όταν έκανα την οντισιόν με τον Zack, είπα: «Zack, νιώθω ότι ο Tarak μιλάει στον εαυτό του όσο μιλάει στο πουλί». Έτσι νομίζω ότι το πουλί αντιπροσωπεύει μια ζωή που έχει περάσει προ πολλού. Είναι ένα άλλο δέσιμο με τον κόσμο του, και όταν έχει την ευκαιρία να απελευθερώσει το πουλί, έχει την ευκαιρία να απελευθερωθεί, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Έτσι, η συμβίωση μεταξύ του ίδιου και του πουλιού δεν είναι μόνο επειδή είναι από τον ίδιο πλανήτη. Είναι επειδή βρίσκονται στην ίδια θέση.

Έτσι, το χρέος είναι σχετικό μόνο για να κατανοήσουμε το είδος του ατόμου που είναι, και τα τελευταία δέκα χρόνια, έχει επιλέξει να παραμείνει σε αυτή την κατάσταση πόνου και μη λύτρωσης. Δεν πιστεύει ότι αξίζει καν την ευκαιρία για λύτρωση, αλλά ο συνδυασμός του πουλιού και αυτών των επαναστατών που ενώνονται του δίνει αυτή τη δύναμη. Έτσι θα μάθουμε περισσότερα σε όλο τον κόσμο κτίριο που συμβαίνει.


Staz Nair ως Tarak, Sofia Boutella ως Kora, Michiel Huisman ως Gunnar και Charlie Hunnam ως Kai στο Rebel Moon. ΕΥΓΕΝΙΚΉ ΠΡΟΣΦΟΡΆ ΤΟΥ NETFLIX


Ποια ήταν η διαδικασία πίσω από τα γυρίσματα της πτήσης του Bennu από τον Tarak;

Έτσι, η φυσική διαδικασία πίσω από την πτήση του Bennu ήταν στην πραγματικότητα πολύ πιο πρακτική από ό, τι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να υποθέσουν, γι 'αυτό και το CGI αναμεμειγμένο με τη φυσική πτυχή του το καθιστά τόσο πιστευτό, οπτικά. Κάναμε ακροβατικά για εβδομάδες πριν, και ο Zack έφτιαξε ένα είδος μηχανικού ταύρου. Ανέβηκε προς τα πάνω σε περίπου 24 πόδια σε λιγότερο από ένα ή δύο δευτερόλεπτα και ήμουν δεμένος σε αυτή την ευρεία σέλα και κοιλότητα σώματος. Η ομάδα κασκαντέρ ήταν εκπληκτική και πολύ επιμελής για να βεβαιωθεί ότι ήμουν πάντα ασφαλής. Στο τέλος των λήψεων, πρόσθεταν το κεφάλι μόνο για τα παιδιά CGI, αλλά υπήρχαν στιγμές που έμοιαζε κάπως με τρενάκι του λούνα παρκ. Ήταν φανταστικό για μένα ως ηθοποιό γιατί μου έδωσε μερικά από τα φυσικά στοιχεία. Μου έδωσε τον άνεμο και την κίνηση που θα μπορούσε πραγματικά να μου επιτρέψει να βρω τον τρόπο μου να οδηγήσω αυτό το πράγμα αντί να φανταστώ πώς θα ήταν. Έτσι ήταν τόνοι διασκέδασης.


Έτσι άκουσα ότι βρήκατε ένα απολίθωμα ή αυγό κάποιου είδους κοντά στο ράντσο του Hickman και ότι κάνατε μια πολύ συγκεκριμένη δοκιμή για να καταλάβετε τι ήταν. Ποια είναι η ιστορία εκεί;

Στην πραγματικότητα πήρα έναν παλαιοντολόγο για να το ελέγξω. Έτσι, όπως πολλοί από εμάς, είμαι σπασίκλας για πολλά πράγματα και ένα από τα αγαπημένα μου πάθη είναι η αρχαιολογία ή η παλαιοντολογία. Είχα πάντα μια περίεργη αγάπη για την ιστορία και ειδικά για τα απολιθώματα. Και έτσι διδάχτηκα από έναν φίλο μου - και οι ερευνητές στο Smithsonian συμφωνούν επίσης - να γλείφω μια πέτρα ή κάποιο είδος πέτρας για να πω αν είναι απολιθωμένη οργανική ύλη. Τώρα, εγώ που είμαι το υπερβολικά παθιασμένο και υπερβάλλον ζήλο άτομο που είμαι, είδα αμέσως το σχήμα και υπέθεσα ότι ήταν αυγό δεινοσαύρων, αλλά σίγουρα δεν ήταν αυγό δεινοσαύρων, δυστυχώς. Είχα έναν παλαιοντολόγο από την Πορτογαλία να το ελέγξει, και είπε: «Βασικά, είναι κάποιο είδος οργανικής ύλης». Έτσι ήταν ένα απολίθωμα, όχι ένα αυγό δεινοσαύρων.


Αλλά καθώς έστηναν ένα πλάνο, έτρεξα στο πλατό αντιπαθητικά δυνατά. Η ΔΕΠΥ μου έτρεχε ταραχή και ήμουν πολύ ενθουσιασμένος και πολύ ευγνώμων που ήμουν στη θέση που βρισκόμουν, πόσο μάλλον να βρω ένα απολίθωμα σε ένα σετ όπως αυτό. Έτσι έτρεξα στο πλατό, ουρλιάζοντας, «Πήρα ένα απολίθωμα!» και το έγλειφα. Έτσι, οι άνθρωποι τώρα πιστεύουν ότι είμαι εντελώς τρελός, αλλά ήταν μια υπέροχη στιγμή και μια απόδειξη της αγάπης μου για την αρχαιολογία.

Doona Bae ως Nemesis, Ray Fisher ως Bloodaxe, Staz Nair ως Tarak, Michiel Huisman ως Gunnar, Sofia Boutella ως Kora, Charlie Hunnam ως Kai, E. Duffy ως Milius και Djimon Hounsou ως Titus στο Rebel Moon. ΕΥΓΕΝΙΚΉ ΠΑΡΑΧΏΡΗΣΗ ΤΟΥ CLAY ENOS/NETFLIX


Μια ομάδα επαναστατών συγκεντρώνεται, αλλά ο διπλός σταυρός του Kai (Charlie Hunnam) στο Gondival διαλύει την ομάδα σε σύντομο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα τον υποτιθέμενο θάνατο του Darrian Bloodaxe (Ray Fisher) και του ίδιου του Kai. Λαμβάνοντας υπόψη ότι όλοι σας δεθήκατε στο γυμναστήριο και στα γυρίσματα, η αναπόφευκτη προδοσία του Kai κρέμεται πάνω από όλους σας; Φοβηθήκατε την άφιξή του;

Σίγουρα. Αυτό είναι και πάλι μια απόδειξη του ήθους του Zack και του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί. Βάζοντάς μας μαζί στην προπόνηση, υπήρχε ένα αναπόφευκτο επίπεδο συντροφικότητας που σφυρηλατήθηκε φυσικά μέσα από τον «πόνο της αλληλεγγύης», όπως μου αρέσει να λέω. Υπήρχε αυτή η κοινή εμπειρία και ο κοινός αγώνας, και αγόρι μου, ήταν ένας απαραίτητος αγώνας. Φαινόταν φανταστικό και αναπόφευκτα μας έφερε πολύ κοντά. Η ομάδα έκανε αστεία για το γεγονός ότι στο εκτεταμένο κόψιμο, μπορεί να υπάρχει ή να μην υπάρχει μια γραμμή όπου [ο Kai] πηγαίνει, «Λοιπόν, αν νομίζετε ότι είμαι όμορφος, θα πρέπει να δείτε τον δίδυμο αδερφό μου». Έτσι σφυρηλατήσαμε αυτόν τον υπέροχο δεσμό, συλλογικά. Έβαλα ακόμη και μερικούς από τους ηθοποιούς να έρθουν στο γάμο μου. Ο Τσάρλι και εγώ τα πήγαμε πολύ καλά και ξεκίνησε με αυτές τις συνθήκες [προπόνησης]. Και έτσι [η προδοσία του Kai] πραγματικά ήταν χάλια. Ξέρω ότι όλοι λένε: «Ω, το καστ είναι καταπληκτικό! Τους αγαπώ! Είναι οι καλύτεροι! Πραγματικά δεθήκαμε», αλλά ξέρω ότι αντανακλάται στα παρασκήνια μας. Ξέρω ότι αντανακλάται και στις σχέσεις που υπάρχουν στην οθόνη και ο Zack ξέρει πώς να συλλέγει όμορφους, παράξενους και υπέροχους ανθρώπους.


Εσείς και ο Michiel Huisman ήσασταν και οι δύο σε εκείνο το αξιοσημείωτο επεισόδιο του Game of Thrones που ονομάζεται "Book of the Stranger" όπου η Daenerys (Emilia Clarke) καίει αυτόν τον ναό με όλα τα khals Dothraki μέσα. Και όπως έχει ήδη επισημανθεί πολλές φορές, ο Michiel ανέλαβε το ρόλο του Daario από τον συμπρωταγωνιστή σας στο Rebel Moon Ed Skrein. Υπήρχαν λοιπόν αστεία σχετικά με αυτό στα γυρίσματα;

Κατά κάποιο τρόπο το αφήσαμε να περάσει στην άκρη. Ήταν [εννέα] χρόνια πριν, αλλά υπήρχαν μερικά αστεία εδώ και εκεί. Ήταν σύμπτωση; Ήταν σκόπιμο; Ήταν ο Zack απλώς ένας πραγματικός μεγάλος θαυμαστής του Daario Naharis; Αλλά δεν υπήρχε τίποτα εκτεταμένο εκεί.

Τέλος, ανακαλύπτουμε επίσης ότι ο Tarak είναι πρίγκιπας. Είναι βασιλιάς. Στο πρώτο τρέιλερ teaser, τον βλέπουμε σε μια βασιλική κηδεία και να ουρλιάζει σε ένα πεδίο μάχης με πιο φανταχτερή ενδυμασία, οπότε το εκτεταμένο κόψιμο του πρώτου μέρους θα έχει αυτά τα στοιχεία;

Το πρώτο μέρος είναι η μία πλευρά του νομίσματος και είμαι βέβαιος ότι θα δείτε αυτά τα μικρά αποσπάσματα στο δεύτερο μέρος. Υπάρχει λόγος για τον οποίο δεν ονομάζεται Rebel Moon One και Rebel Moon Two. Όσο απογοητευτικό κι αν είναι και όσο εύκολο κι αν είναι να το δούμε μυωπικά, αυτός ήταν ο τρόπος του Netflix να μας δώσει δύο Snyder Cuts χωρίζοντας τα όλα στη μέση. Το πρώτο μέρος είναι [το ένα τέταρτο] του συνόλου. Έτσι, όλα αυτά τα πράγματα θα εξηγηθούν και θα κατανοηθούν στο δεύτερο μέρος, ειδικά οι εκτεταμένες εκδόσεις και των δύο. Αυτές οι στιγμές είναι πολύ κατατοπιστικές για τον χαρακτήρα μου και αυτό ελπίζω να δώσει στους ανθρώπους μια πραγματική εικόνα για την άνοδο και την πτώση του Tarak και από πού ξεκίνησε και πού κατέληξε. Και σε όλο το franchise, θα έχουμε όλο και περισσότερες πληροφορίες που θα συνεχίσουν να συμπληρώνουν τα κενά.



Rebel Moon Cast Dreaded Twist Near End, Says Staz Nair – The Hollywood Reporter

Δεν υπάρχουν σχόλια: