27 Φεβρουαρίου 2024

Abby Grace - Me Myself and I

«Βάζοντας ξανά το σαλόνι στη μουσική»

Όταν άκουσα αυτό το EmmyLou Harris να λέει, μίλησε στην καρδιά, την ψυχή μου και την πεποίθηση ότι η μουσική είναι φτιαγμένη για να μοιράζομαι. Σε συνδυασμό με ένα ισχυρό όραμα ότι η μουσική μπορεί να φέρει ειρήνη στον κόσμο, τα τραγούδια μου είναι η συνεισφορά μου σε αυτόν τον σκοπό.

Μεγαλώνοντας στο Βόρειο Οντάριο του Καναδά, δεν υπήρχε μεγάλη πρόσβαση στη μουσική, αλλά απολάμβανα μια γενναιόδωρη ποικιλία διαφορετικών γεύσεων των μελών της οικογένειας - country, folk, rock, pop.

Το μουσικό μου ταξίδι πραγματικά απογειώθηκε όταν, ενώ ήμουν σε μια επίσκεψη στο Νάσβιλ, έπεσα πάνω στον Rojo Marlowe.

Ένας πολύ αγαπητός και ευγενικός άνθρωπος που όταν συναντηθήκαμε είπε «Ε, είσαι η Άμπι με την κιθάρα πούρων που είδα σε ένα ανοιχτό μικρόφωνο; Λατρεύω τα τραγούδια σου, θέλεις να τα ηχογραφήσω;» και πουφ, έγινα καλλιτέχνης ηχογράφησης. Πώς είναι ένα κορίτσι τόσο τυχερό.

Όταν επέστρεψα στο νησί του Βανκούβερ, με προσκάλεσαν σε μια συνεργασία μουσικών που ονομαζόταν The Hermits Music. Είμαι τόσο ευλογημένος που έχω μια υπέροχη μουσική οικογένεια, που πιστεύει στη δύναμη της μουσικής και ότι έχει να κάνει πάντα με το τραγούδι. Είμαι βαθιά ευγνώμων

Εκεί για τη χάρη σου, πάω εγώ

https://www.thehermitsmusic.com/artists/abby-grace/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: