25 Φεβρουαρίου 2024

Οι Shoegaze/Psych Rock Project Screaming Bones κυκλοφορούν το μουσικό βίντεο για τα "Song for my Inner Demons" και "All Beauty Is Pain"

Το German Shoegaze/Psychedelic Rock Act Screaming Bones κυκλοφορεί 3 ολόκληρα άλμπουμ και 2 νέα μουσικά βίντεο. Τα άλμπουμ έχουν αναπτυχθεί καθ' όλη τη διάρκεια του έτους 2023 και έχουν πλέον κυκλοφορήσει σε όλες τις μεγάλες υπηρεσίες ροής καθώς και στον ιστότοπο Bandcamp του Screaming Bones.

Η μουσική των Screaming Bones υπάρχει για να σας οδηγήσει σε ένα ηχητικό ταξίδι στο άγνωστο.

Ο ήχος είναι μοναδικός και μερικές φορές έρχεται σε σύγκρουση με τα φθαρμένα και αγαπημένα σας μοτίβα ακρόασης. Αλλά καθώς αφιερώνετε το χρόνο σας και ακολουθείτε τους ήχους, αυτά τα πετράδια της υπέροχης μουσικής θα ξεδιπλωθούν στα αυτιά και στο μυαλό σας, αποκαλύπτοντας τη διαχρονική ομορφιά τους.


''All Beauty Is Pain'', βγαλμένο από το άλμπουμ ''Screaming Bones''. Αυτό το κομμάτι βασίζεται σε ταλαντευόμενο ηχητικό τοπίο και γεμίζει από ένα παχύ κοντραμπάσο. Ο ήχος της κιθάρας υποστηρίζεται από μια πιο λεπτή κιθάρα στο φόντο, η οποία δίνει στο τραγούδι έναν πολύ αιθέριο ήχο.


"Αφού ηχογράφησα αυτό το κομμάτι, έβλεπα τις εικόνες που εμφανίζονταν στο εσωτερικό των κλειστών ματιών μου όταν άκουγα τη μουσική στα ακουστικά. Άρχισα να συλλέγω βίντεο στο διαδίκτυο και να τα συνέταξα κάτω από μια εικόνα του εαυτού μου (το πιο δύσκολο ήταν να κρατήσω ακόμα για όλη τη διάρκεια του τραγουδιού). Το «All Beauty Is Pain» έγινε σε μια περίοδο αστάθειας και μιας φάσης βαθιάς κατάθλιψης που έπρεπε να περάσω τα τελευταία χρόνια. Κατάφερα να επιβιώσω και να βάλω μέσα μου στη μουσική και τις εικόνες. Είμαι όλα όσα βλέπετε σε αυτό το βίντεο. Είμαι ομορφιά, είμαι πόνος, είμαι απόγνωση, είμαι φόβος, είμαι οργή, είμαι ζωή, είμαι θάνατος, είμαι γιορτή, είμαι θλίψη, είμαι νερό, Είμαι η φωτιά, είμαι η Γη, ο ήλιος, ο κόσμος….. είμαι η ελπίδα." - λέει η Screaming Bones.


" Αυτό είναι ένα βίντεο για όλους τους γονείς. Δείτε πόση ζημιά κάνετε σε ένα παιδί όταν το κακομεταχειρίζεστε; "Το τραγούδι για τους εσωτερικούς μου δαίμονες" από το άλμπουμ "Tales From The Outer Rings" είναι ένα πολύ προσωπικό έργο τέχνης. Χάρη στον Midjourney και Runwayml Μπορώ να δημιουργήσω εικόνες για τα σκατά που συμβαίνουν μέσα μου. Ευτυχώς στη ζωή έχω βρει έναν τρόπο να ανταπεξέλθω στο παρελθόν μου. Το βάζω σε μουσική και εικόνες και μετά το βάζω στον κόσμο, ελπίζοντας ότι μπορεί να βοηθήσει τους άλλους. Παρ' όλες τις μαλακίες που μου συνέβησαν στην παιδική μου ηλικία, έχω βρει έναν τρόπο να βλέπω χιούμορ, να γελάω εκεί που κανείς άλλος δεν το κάνει (σίγουρα όχι εγώ εκείνες τις μέρες). Είναι όπως είπε ο Τζόκερ: Πάντα πίστευα ότι το Η ζωή ήταν μια τραγωδία. Έκανα λάθος, είναι μια γαμημένη κωμωδία :)"

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: