27 Φεβρουαρίου 2024

Γιατί μια υποψηφιότητα για Όσκαρ ήταν στο Sterling K. Brown's Vision Board

Ο πρώτος υποψήφιος για τα Όσκαρ Αμερικανικής Φαντασίας ελπίζει να κερδίσει για να γίνει EGOT μια μέρα: «Γνωρίζω πλήρως ότι είναι μαραθώνιος και όχι σπριντ».

Μια υποψηφιότητα για Όσκαρ δεν ήταν στην κάρτα μπίνγκο του Sterling K. Brown για το 2024.

Στην πραγματικότητα, όταν άκουσε τα νέα, αν και λίγο καθυστερημένα, στις 23 Ιανουαρίου, η απάντησή του, όπως λέει στο THR, ήταν: «Λοιπόν, θα είμαι καταραμένος».


Η κατάκτηση ενός Όσκαρ, ωστόσο, ήταν πάντα ένα όνειρο του ηθοποιού και μέρος ενός μακροπρόθεσμου στόχου να γίνει μια μέρα EGOT. Αυτή η επιθυμία προέκυψε από τη νίκη του στα τρία Primetime Emmy Awards, για πρώτη φορά το 2016 για εξαιρετικό δεύτερο ηθοποιό σε περιορισμένη σειρά ή ταινία για την ερμηνεία του Christopher Darden στο American Crime Story: The People v. O.J. Simpson, πάλι το 2017 για τον εξαιρετικό πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια δραματική σειρά για τον ρόλο του ως Randall Pearson στο This Is Us και, πιο πρόσφατα, το 2021 ως εξαιρετικός αφηγητής για το Lincoln: Divided We Stand.


«Αφού πάρεις μερικά Emmy ή κάτι άλλο, συνειδητοποιείς, εντάξει, αυτό είναι το ένα τέταρτο του δρόμου για το EGOT, ας δούμε αν μπορούμε να βρούμε τρόπους για να πάρουμε τα άλλα», λέει στην παρακάτω συζήτηση. «Αλλά δεν πίστευα ότι θα ήταν απαραίτητα από αυτόν τον ρόλο ή από αυτήν την ταινία».


Ο Μπράουν είναι υποψήφιος για τον καλύτερο ρόλο δεύτερου ανδρικού ρόλου για τον ρόλο του στο American Fiction, τη μεταφορά του Cord Jefferson του μυθιστορήματος Erasure του 2001 του Percival Everett. Παίζει απέναντι από τον φιλομαθή Thelonious «Monk» Ellison του Jeffrey Wright, με πρωταγωνιστή τον αδελφό του Cliff, έναν πλαστικό χειρουργό που αντιμετωπίζει τη θλίψη και τη σεξουαλικότητα του που πρόσφατα αγκάλιασε κάπως ενοχλητικά μετά το διαζύγιο με την πρώην σύζυγό του, την οποία περιφρονητικά αναφέρει ως «γένια» του.


Η ταινία, η οποία χρησιμοποιεί τον λογοτεχνικό κόσμο για να δηλώσει ότι η βιομηχανία του θεάματος ενστερνίζεται τις στερεότυπες απεικονίσεις της ζωής των Μαύρων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης συνολικά, έλαβε συνολικά πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένων καλύτερης ταινίας, καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, καλύτερης μουσικής, και καλύτερος ηθοποιός για τον Ράιτ.


«Νομίζω ότι αυτό που έκανε ο Cord με αυτό το σενάριο και με αυτήν την ταινία είναι απολύτως υπέροχο όσον αφορά την επέκταση της συλλογικής συνείδησης και της φαντασίας του τι μπορεί να είναι η ζωή των Μαύρων στην οθόνη», λέει ο Brown, ο οποίος πρόσφατα προέβλεψε ότι θα χάσει το Όσκαρ από τον Robert Downey. , Τζούνιορ που είναι υποψήφιος για τον ρόλο του στο Oppenheimer.


«Χάρηκα που ήμουν μέρος του και είδα την ταινία να αναγνωρίζεται και να δω τον Τζέφρι να αναγνωρίζεται», πρόσθεσε. «Δεν πίστευα ότι θα ερχόταν η σειρά μου, αλλά θα ήθελα μια μέρα, αν είμαι αρκετά ευλογημένος, να θεωρηθώ ανάμεσα στους ανθρώπους που παίρνουν το EGOT. Δεν θα στεναχωριόμουν».


Ο Μπράουν μιλά με τον THR για την υποψηφιότητά του για Όσκαρ και για το τι θα μπορούσε να σημαίνει η κριτική του American Fiction για την αφήγηση των Μαύρων που προχωρούν.



Πού ήσουν όταν πήρες τα νέα για τα Όσκαρ;


Ήμουν στο σπίτι. Κοιμόμουν και το τηλέφωνό μου είχε πεθάνει και αποκοιμήθηκα στο πάτωμα των παιδιών μου. Ξύπνησα λοιπόν στη μέση της νύχτας, πήγα στο κρεβάτι μου, φόρτισα το τηλέφωνο και μετά πήγα να τους ετοιμάσω το πρωινό και να τους ετοιμάσω για το σχολείο. Όταν επέστρεψα στο τηλέφωνό μου μετά τη φόρτισή του, συνειδητοποίησα ότι μου έλειπαν 126 μηνύματα και όλα μου είπαν, «Συγχαρητήρια», «Συγχαρητήρια», «Συγχαρητήρια». Οπότε εκεί ήμουν.


Είναι αστείο γιατί ήμουν σε ένα πάρτι Super Bowl με έναν από τους καλύτερους φίλους της γυναίκας μου και ρώτησε τη γυναίκα μου, "Πώς ήταν σήμερα το πρωί;" και η γυναίκα μου είπε, «Νομίζω ότι είναι σε σοκ. Συμπεριφέρεται σαν να μην έχει συμβεί τίποτα». Και ήταν αστείο να ακούω πώς το είδε η γυναίκα μου γιατί δεν ήταν σαν να μην συνέβη τίποτα, απλά έπρεπε να πάω αυτά τα παιδιά στο σχολείο και μετά αφού ταΐστηκαν και πήγαιναν στο σχολείο, απλώς επέστρεφα μηνύματα καθ' όλη τη διάρκεια την υπόλοιπη ημέρα. Όταν λαμβάνετε αυτό το είδος αγάπης, θέλετε να ξέρετε ότι έχει ληφθεί με το πνεύμα στο οποίο προοριζόταν.



Βγήκατε σκόπιμα από τον κύκλο ειδήσεων εκείνη την ημέρα γνωρίζοντας ότι οι υποψηφιότητες έβγαιναν;


Οι υποψηφιότητες διαβάζονται στις 5:30 το πρωί, τυπική ώρα Ειρηνικού. Κοιμάμαι. Είναι η ώρα του ύπνου του μπαμπά. Αν δεν κοιμηθώ, τα παιδιά δεν πάνε σχολείο. Η γυναίκα μου [η ηθοποιός Ryan Michelle Bathe] δεν βάζει ξυπνητήρι το πρωί. Θα κοιμάται μέχρι τις 10 το πρωί της ημέρας της. Ο Μπράουν λοιπόν είναι ο πρωινός φίλε και 6:45, 7 η ώρα είναι συνήθως όταν σηκώνομαι. Οπότε δεν ήταν ότι με εξαπάτησαν, αλλά, ειλικρινά, εξεπλάγην εύλογα γιατί δεν νομίζω ότι ήταν κάτι που περίμενα προσωπικά. Ήμουν χαρούμενος που έλαβα την προσοχή που είχα λάβει μέχρι εκείνο το σημείο. Ήξερα ότι ήμουν σε λίστες πολλών ανθρώπων, αλλά ίσως να πέφτω λίγο έξω από την πρώτη πεντάδα ή τι έχετε. Έτσι, όταν συνέβη, είπα, «Λοιπόν, θα είμαι καταραμένος».




Ήταν υποψηφιότητα για Όσκαρ ή κέρδισε ένα Όσκαρ στον πίνακα όρασης ηθοποιών;


θα το έλεγα. Αφού λάβετε μερικά Emmy ή κάτι άλλο, συνειδητοποιείτε, εντάξει, αυτό είναι το ένα τέταρτο της διαδρομής για το EGOT, ας δούμε αν μπορούμε να βρούμε τρόπους για να πάρουμε τα άλλα. Αλλά δεν πίστευα ότι θα ήταν απαραίτητα από αυτόν τον ρόλο ή από αυτήν την ταινία. Γνωρίζω πλήρως ότι είναι μαραθώνιος και όχι σπριντ. Είμαι εδώ για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και έτσι το γεγονός ότι η υποψηφιότητα ήρθε με αυτό το έργο είναι πολύ ευχάριστο γιατί πιστεύω ότι το έργο είναι φοβερό. Νομίζω ότι αυτό που έκανε ο Cord με αυτό το σενάριο και με αυτήν την ταινία είναι απολύτως υπέροχο όσον αφορά την επέκταση της συλλογικής συνείδησης και της φαντασίας του τι μπορεί να είναι η ζωή των Μαύρων στην οθόνη. Ήμουν απλά χαρούμενος που ήμουν μέρος του και είδα την ταινία να αναγνωρίζεται και να δω τον Τζέφρι να αναγνωρίζεται. Δεν πίστευα ότι θα ερχόταν η σειρά μου, αλλά θα ήθελα μια μέρα, αν είμαι αρκετά ευλογημένος, να θεωρηθώ ανάμεσα στους ανθρώπους που παίρνουν το EGOT. Δεν θα στεναχωριόμουν.



Σκοπεύετε να πάτε στην τελετή με προετοιμασμένη ομιλία;


Θα είναι πολύ αυτή τη στιγμή, όπως είναι οι περισσότερες από τις ομιλίες μου. Μπορεί να υπάρχουν κάποιες κουκκίδες ή τι έχετε, αλλά στην πραγματικότητα είναι ο Μπράουν που βγαίνει από τον θόλο. Ξέρετε, απλώς δημιουργήστε ένα cypher για το αγόρι σας και δείτε τι είδους freestyle μπορούμε να φτιάξουμε. Αλλά - και δεν εννοώ να ακούγεται κλισέ - η τιμή είναι στην υποψηφιότητα. Gosling και De Niro και Ruffalo και Downey Jr. η παρέα στην οποία έχω την ευκαιρία να είμαι ανάμεσα είναι πραγματικά, πραγματικά υπέροχη. Είμαι απλά χαρούμενος που βρίσκομαι εκεί.



Φαντάζομαι ότι το τηλέφωνό σας κουδουνίζει από την αρχή από την υποψηφιότητα. Αισθάνεστε συγκλονισμένοι σε όλη αυτή τη σεζόν των βραβείων;


Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας, μερικές φορές είναι λίγο συντριπτικό, ειδικά όταν πρόκειται για ρούχα και εξοπλισμό και όλα τα διαφορετικά πράγματα. Υπάρχουν τα Oscars και Film Independent Spirit Awards, τα SAG Awards, τα NAACP Image Awards. Δεν μπορείς απλά να γυρνάς πίσω και να παίρνεις το ίδιο σου κοστούμι κάθε φορά, πρέπει να έρχεσαι με μια εφαρμογή που είναι λίγο σταγόνα σε αυτό. Υπάρχει επίσης η άρρητη αλήθεια ότι η σύζυγός σας θέλει να φαίνεται το ίδιο καλή με εσάς. Υπάρχουν λοιπόν συζητήσεις που έγιναν. Στρατηγικές που εφαρμόζονται. Η σύζυγος δεν παίζει. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι όλοι στο σπίτι αισθάνονται καλά με την εμφάνισή τους.


Είπατε στο THR στην κορυφή της χρονιάς, «Δεν κάνω ποτέ το λάθος να εξισώνω την κριτική και τη λαϊκή επιτυχία μεταξύ τους». Αισθάνεστε ακόμα έτσι υπό το φως των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ που έχει λάβει το American Fiction και πώς νιώθετε για την απόδοσή του στο box office;


Αισθάνομαι ότι οι υποψηφιότητες μας έδωσαν ένα πολύ ωραίο χτύπημα όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο πήγε στη συνείδηση. Νομίζω ότι είχαμε ίσως ένα από τα καλύτερα εισπρακτικά μας Σαββατοκύριακα αφού λάβαμε πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ, οπότε είμαι πραγματικά ευγνώμων για αυτό. Είμαι πραγματικά ευγνώμων που οι επενδυτές έχουν κάποιο είδος απόδοσης της επένδυσής τους σε σχέση με αυτό το έργο, επειδή αυτό δίνει κίνητρα στους ανθρώπους να το κάνουν ξανά. Αν ήταν απλώς μια «ταινία κύρους» και όχι δημοφιλής, τότε δεν είναι τόσο εύκολο να πάρουμε το πράσινο φως για δεύτερη φορά, ειδικά όταν πρόκειται για εμάς. Λοιπόν, ναι, νιώθω το ίδιο, αλλά νιώθω ότι τα πάμε καλά.



Τι ακολουθεί μετά τη σεζόν των βραβείων;


Λοιπόν, πριν καν τελειώσει η σεζόν των βραβείων, ξεκινάμε την παραγωγή μιας νέας τηλεοπτικής εκπομπής με τον Dan Fogelman που ονομάζεται Paradise City στο τέλος του μήνα. Θα βγούμε στον αέρα κάποια στιγμή αργότερα μέσα στη χρονιά, αλλά είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για αυτό. Η σύζυγός μου και εγώ ηχογραφήσαμε μαζί το πρώτο μας podcast με τίτλο We Don't Always Agree, το οποίο είναι πιο κατάλληλο από ό,τι ξέρετε, και ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή τον Μάρτιο θα έρθει οπουδήποτε μπορείτε να παρακολουθήσετε podcast. Και έχω μια ταινία, το Atlas, με την Jennifer Lopez και τον Simu Liu, τον Mark Strong και μερικούς άλλους ανθρώπους να πέφτουν στο Netflix. Είναι μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, ένα είδος ταινίας που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη, η οποία είναι πραγματικά υπέροχη. Πολλή πράσινη οθόνη, πολλή δράση, μερικά funky πράγματα συμβαίνουν, οπότε ανυπομονώ για αυτό. Αυτή τη στιγμή είναι μόνο μία από αυτές τις υπέροχες στιγμές όπου έχετε την ευκαιρία να κάνετε συναντήσεις με τον κλάδο και να δείτε ποιος ενδιαφέρεται να κάνει πράγματα μαζί σας και αν υπάρχουν άλλες νέες πόρτες που είναι ανοιχτές για εσάς με αυτήν την υποψηφιότητα που μπορεί να έχει κλείσει σε σένα στο παρελθόν. Είναι μια συναρπαστική στιγμή ανακάλυψης για το αγόρι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: