26 Μαρτίου 2024

Ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ αναρρώνει από χειρουργική επέμβαση για τοποθέτηση βηματοδότη

«Την περασμένη Δευτέρα, έκανα χειρουργική επέμβαση για βηματοδότη και έγινα λίγο περισσότερο μηχανή», ανακοίνωσε στο podcast του.

Ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ βρίσκεται σε ανάρρωση αφού υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για να πάρει βηματοδότη.

Στο επεισόδιο της Δευτέρας του podcast του Arnold's Pump Club, ο 76χρονος μοιράστηκε ότι υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για να εμφυτευτεί βηματοδότης.


«Έχω κάποια προσωπικά νέα να μοιραστώ. Την περασμένη Δευτέρα, έκανα χειρουργική επέμβαση για βηματοδότη και έγινα λίγο περισσότερο μηχανή», ανακοίνωσε.


Παρά το γεγονός ότι παραδέχτηκε ότι το άνοιγμα για την υγεία του τόσο δημόσια «έρχεται σε αντίθεση με τόσο μεγάλο μέρος της ανατροφής μου στην Αυστρία», είπε ότι ήθελε να είναι διαφανής, δεδομένου ότι τόσοι πολλοί έχουν μοιραστεί μαζί του τις δικές τους ιστορίες για την υγεία της καρδιάς και μοιράζοντας την ιστορία του τους δίνει «κουράγιο και ελπίδα να αντιμετωπίσουν τις δικές τους» και «αισθάνεται σωστό να μιλήσει γι 'αυτό».


«Πρώτα απ 'όλα, θέλω να ξέρετε ότι τα πάω υπέροχα! Έκανα το χειρουργείο μου τη Δευτέρα και μέχρι την Παρασκευή, ήμουν ήδη σε μια μεγάλη περιβαλλοντική εκδήλωση με τη φίλη μου και συνάδελφο σταυροφόρο γυμναστικής Jane Fonda», συνέχισε, επαινώντας τη Fonda ως κάποια που είναι «υγιής» και «φαίνεται φανταστική».


«Κανείς δεν θα πίστευε ποτέ ότι ξεκίνησα την εβδομάδα με μια χειρουργική επέμβαση. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα μου στην κλινική του Κλίβελαντ. Όλοι οι γιατροί και οι νοσοκόμες με φρόντισαν καταπληκτικά και έκαναν τη χειρουργική επέμβαση όσο το δυνατόν πιο ανώδυνη», πρόσθεσε.


Η χειρουργική επέμβαση προκλήθηκε από κάποιο ουλώδη ιστό από προηγούμενες διαδικασίες του Schwarzenegger, είπε, το οποίο έκανε τον καρδιακό παλμό του ακανόνιστο και πήγαινε να κάνει πλήρη έλεγχο κάθε χρόνο. «Αυτή είναι η ζωή με ένα γενετικό καρδιακό πρόβλημα. Αλλά δεν θα με ακούσετε να παραπονιέμαι», είπε.


Ο Schwarzenegger πιστώνει ότι ήταν «επιμελής και παρέμεινε σε επαφή με τους γιατρούς μου και τους άκουσε» για το γεγονός ότι ήταν στην υγιή κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα. Στη συνέχεια μοιράστηκε ότι η μητέρα του δεν έκανε τη χειρουργική επέμβαση αντικατάστασης βαλβίδας και πέθανε το 1998.


«Αντικατέστησα τις βαλβίδες μου για πρώτη φορά το 1997, κάτι που απαιτούσε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς. Μου είπαν ότι και οι δύο βαλβίδες θα διαρκέσουν 12 έως 15 χρόνια», σκέφτηκε. Στη συνέχεια πήγε για χειρουργική επέμβαση για να αντικατασταθούν και οι δύο ξανά το 2018 και το 2020. Μετά τις χειρουργικές επεμβάσεις του, είπε ότι θα έλεγχε «όλη την ώρα» με τους γιατρούς του για να μοιραστεί τις πληροφορίες του καρδιακού ρυθμού του από το σπίτι και ότι θα τον συμβούλευαν πότε χρειαζόταν βηματοδότης.


Αφού πήγε για έναν κανονικό έλεγχο στις αρχές Μαρτίου, όταν κατευθύνθηκε στο Arnold Sports Festival, ο Schwarzenegger είπε ότι οι γιατροί έκαναν «μια πλήρη σειρά εξετάσεων» για να παρακολουθήσουν την καρδιά του. Είπε ότι «όλη η επιπλέον δουλειά που κάνει η καρδιά σας» από έναν ακανόνιστο καρδιακό παλμό «σας φθείρει». Και πρόσθεσε: «Αν μπορούσα να είμαι ειλικρινής μαζί σας, πάλεψα με αυτές τις 16ωρες ημέρες στο Arnold Sports Festival».


Ο γιατρός του Schwarzenegger του είπε αργότερα ότι με βάση τα αποτελέσματά του, έπρεπε να πάρει τον βηματοδότη, ειδικά δεδομένου ότι επρόκειτο να γυρίσει τη δεύτερη σεζόν του FUBAR. «Τη Δευτέρα πήγα κάτω και εγκατέστησα το νέο μου εξάρτημα μηχανής», είπε.


"Δεν μπορώ να κάνω τη σοβαρή μου προπόνηση στο γυμναστήριο για λίγο, αλλά θα είμαι 100% έτοιμος για το FUBAR τον επόμενο μήνα", μοιράστηκε.


«Θα μπορούσα να το κρατήσω μυστικό. Αλλά ξέρω ότι έχουμε περισσότερους από 750.000 συνδρομητές τώρα στο καθημερινό ενημερωτικό δελτίο. ... Ξέρω ότι πολλοί από εσάς πιθανότατα αντιμετωπίζετε τις δικές σας προκλήσεις υγείας και θέλω να ξέρετε ότι δεν είστε μόνοι», είπε. «Και αν αναβάλλετε κάτι από φόβο, ελπίζω να σας εμπνεύσω να ακούσετε τους γιατρούς σας και να φροντίσετε τον εαυτό σας».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: