26 Μαρτίου 2024

Neva Ford Nation - You Cover Me

Ορισμένα τραγούδια προορίζονται για ορισμένο χρονικό διάστημα. Μετά από αρκετά χρόνια εξέλιξης και αλλαγής στη ζωή της, η καλλιτέχνης του Billboard, Neva Ford Nation, πρόκειται να κυκλοφορήσει το νέο της single, You Cover Me. Υπάρχει μια νέα αίσθηση εξουσίας και επείγοντος στη μουσική του Neva τώρα. Έχει ζήσει τη μαρτυρία των τραγουδιών της και είναι έτοιμη να μοιραστεί τη δύναμη και τον σκοπό που έχει βρει.

Ωθούμενη από τα δυνατά, παθιασμένα φωνητικά της τραγουδίστριας και τη νέα φωνή της ως συν-τραγουδοποιός στο You Cover Me, σχεδιάστηκε για να φέρει θεραπεία και ελπίδα σε έναν κόσμο που επανέρχεται μετά από ένα απροσδόκητο κεφάλαιο στη ζωή της.


«Έριξα τις εμπειρίες μου στους στίχους, βάζοντας την καρδιά και την ψυχή μου σε αυτό το τραγούδι», λέει η Neva. «Κοιτάζω τη ζωή μου και τα πράγματα με τα οποία ασχολούμουν, προσπαθώντας να μάθω ότι ο Θεός με καλύπτει σε οποιαδήποτε κατάσταση και μπορώ να τα ξεπεράσω».


Η παραγωγή του single έγινε από το ανδρόγυνο δίδυμο Bdm/Ugroove Music Glenn Piper και Sheila-Moore Piper, επίσης συν-συγγραφέα αυτού του τραγουδιού. Το τρέχον single του Neva "Thank You My Everything" ήταν υψηλό ως #15 στο Billboard Gospel Indicator Chart. και ήταν ψηλά ως #79 στα Mediabase Charts το 2022 «Το Walk With Me και το Holding On 2.0 είναι δύο άλλα ξεχωριστά από τη μουσική συλλογή της. Η Neva λέει για την έμπνευση πίσω από το νέο single "You Cover Me": "Ο Θεός είναι η πηγή και η επιλογή μου μέσα από όλες τις γωνίες της ζωής μου. Είμαστε καλυμμένοι μαζί Του στη ζωή μας.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: