28 Μαρτίου 2024

Peter Zribs - new single - new album

«Melancholia Beach είναι ένα καταφύγιο. Ένα μέρος για να γλείφεις πληγές, ένα μέρος για να θρηνείς - αλλά και για να αναζωογονήσεις, να ξαναγράψεις την ιστορία και να βγάλεις τη φρίκη από το μέλλον. Η παραλία Μελαγχολιά είναι μερικές φορές ένα πολύ μοναχικό μέρος, αλλά για μένα ήταν και είναι απαραίτητο για να μην χάσω εντελώς το μυαλό μου.

Ήμουν πολύ τυχερός που δεν χρειάστηκε να κάνω το ταξίδι στην Melancholia Beach  μόνη μου. Η Loretta Who, για παράδειγμα, δάνεισε για άλλη μια φορά όχι μόνο τη φωνή της αλλά και τα λόγια της σε δύο τραγούδια και συνέγραψε δύο τραγούδια μαζί μου - το "Say Something", ίσως το πιο χαρούμενο τραγούδι του άλμπουμ, είναι ένα από αυτά. Επίσης η Γαλλίδα τραγουδίστρια Christelle Constantin, η οποία ακούγεται στο τραγούδι "Ideal".

Ήταν επίσης ιδιαίτερη χαρά για μένα να συνεργαστώ με τον Seph U στο "White City": με γοήτευσε η φωνή του από τις αρχές της δεκαετίας του '90 και τώρα επιτέλους λειτούργησε.


Το σίγουρα πιο απροσδόκητο χαρακτηριστικό είναι στην πραγματικότητα πολύ τρελό για να είναι αληθινό και de facto υποκλίνεται στα πρώτα εφηβικά μου χρόνια: στους τίτλους του βινυλίου "Falco 3", διαβάζω συχνά το όνομα Rob Bolland, ο οποίος αναφέρεται ως τραγουδοποιός και παραγωγός - και ένας μύθος προέκυψε στο κεφάλι μου για αυτό το άτομο. Σχεδόν δεν τολμώ να το πω, μου φαίνεται τόσο απίστευτο, αλλά ο Rob Bolland δημιούργησε το "Melancholy Mary" για το άλμπουμ με τα λόγια και τη φωνή του. Το ιδιαίτερο πράγμα γι 'αυτό: ο γιος του Justin Dylan Bolland μπορεί επίσης να ακουστεί στο τραγούδι.


Οι περισσότεροι από τους στίχους του τραγουδιού μιλούν από μόνοι τους - το τελευταίο κομμάτι του άλμπουμ, ωστόσο, είναι ένα κάπως πειραματικό instrumental που για άλλη μια φορά προκαλεί πανικό και τρόμο. Όπως το soundtrack ενός φανταστικού ντοκιμαντέρ που θα μπορούσε μια μέρα να γίνει για αυτό που τώρα ονομάζουμε παρόν μας».



Το "All My Friends" είναι το τελευταίο single από το άλμπουμ.


Artist - Peter Zirbs

Title single - All My Friends

ISRC - ATR672400648

Words - Peter Zirbs

Music - Peter Zirbs

published by Edition Fabrique

© 2024 Fabrique Records

Release - 29/03/2024


Title album - Melancholia Beach

published by Edition Fabrique

© 2024 Fabrique Records

Release - 29/03/2024

Δεν υπάρχουν σχόλια: