10 Απριλίου 2024

Between The Killings - Omnipotence The Murderous Saga Continues...

"... γιατί κανένας άνθρωπος δεν θα Με δει και δεν θα ζήσει». – Έξοδος 33:20

Μια πόρτα άνοιξε στο μυαλό μου και έπεσα μέσα από αυτήν, πέφτοντας σε μια μαινόμενη, μαύρη καταιγίδα. Το σκοτάδι χύθηκε στο στόμα μου, γεμίζοντας το κενό μέσα μου και εμποτίζοντάς με με σκοπό. Όλα όσα υπήρχαν πριν από εκείνη τη στιγμή έχασαν το νόημά τους. μειώνεται σε ένα σύνολο ξεθωριασμένων φωτογραφιών ξεχασμένων τόπων και απρόσωπων ανθρώπων. Εκεί σε εκείνο το δωμάτιο ήταν όλα όσα είχαν σημασία. . . και μεταμορφώθηκα. Ήμουν σαν θεός, η ζωή τους κρατιόταν στα χέρια μου, κάθε απελπισμένη ανάσα τους το δώρο μου σε αυτούς. Ήμουν το άλφα και το ωμέγα τους. Το αίμα τους, τα οστά τους, η αγωνία τους... όλα δικά μου. Παντοδύναμος εκείνη την τέλεια στιγμή, η δύναμή μου απόλυτη...

Δεν ήμουν ελεήμων θεός.


Η ιστορία συνεχίζεται, καθώς οι Indiana's Between The Killings επιστρέφουν στο ταξίδι τους μέσα από το μυαλό ενός δολοφόνου και αποκαλύπτουν το The Killing Quartet Vol. 2: Omnipotence! Είναι τέτοιο το επίπεδο ακουστικής βίας που διαπερνά κάθε δευτερόλεπτο αυτού του νέου κεφαλαίου που ο ακροατής μένει σοκαρισμένος και με κομμένη την ανάσα, σε απόσταση αναπνοής από το ανατριχιαστικό, άψυχο κενό που γεννά στην καρδιά αυτών των άδειων πλασμάτων που σκοτώνουν χωρίς τύψεις. Αυτό είναι το death metal στην πιο ανελέητη και άγρια μορφή του, τα διαδοχικά riffs που πέφτουν σαν μαχαίρια που τρυπούν το δέρμα, τα τύμπανα μια επίθεση τραύματος αμβλείας δύναμης, τα σόλο σαν απελπισμένες, ετοιμοθάνατες κραυγές, τα κτηνώδη φωνητικά που σκίζουν τη βεβηλωμένη σάρκα, πεινασμένη για αίμα. Το "Details Of Sadistic Killings" είναι μια εντελώς φρενήρης επίθεση, ενώ η μοχθηρή ακρίβεια του "Satisfaction Of Suffocation" τρυπά στη συνείδησή σας με ολέθριο σαδισμό. Το Between The Killings αξιοποιεί το αυθεντικό στρεβλό πνεύμα του death metal και στη συνέχεια το σέρνει προς τα κάτω στα πιο βρώμικα κελάρια, στους πιο βρώμικους υπονόμους, στους λάκκους με τα κάρβουνα και στα σφαγεία, όπου αθώα θύματα φεύγουν από αυτόν τον κόσμο, μόνα τους, χαμένα και φοβισμένα. Ακολουθώντας πιστά τα αιματοβαμμένα ίχνη του The Killing Quartet Vol. 1: Reflections Of Murder του 2022, το Omnipotence είναι ανελέητο, κακόβουλο και δεν προορίζεται ποτέ για το φως της ημέρας.


Στολισμένο, όπως και ο προκάτοχός του, με το στριμμένο κωμικό έργο τέχνης του Karl Dahmer (Exhumed, Gutulax, Nunslaughter κ.λπ.) και μιξαρισμένο και mastered από τον Tony Tipton (Kraanium, Reap, Necrotic Disgorgement κ.λπ.) στο The Metal Foundry, κάθε εξοργιστικό στοιχείο της Παντοδυναμίας έχει κατασκευαστεί προσεκτικά, σκληρά για να προκαλέσει τη μέγιστη ζημιά. Όταν η Comatose Music αφήσει ελεύθερο αυτό το παραληρηματικό θηρίο στις 7 Ιουνίου, τα τείχη της λογικής θα σπάσουν και τα προπύργια της ηθικής θα κατακλυστούν. Φρίκη πέρα από κάθε φαντασία σας περιμένει.


Line-up:

Braxton Keyser - Vocals

Ian Dygulski – Bass

Miles Ellegood – Lead Guitars

Von Young – Guitars

Justin Wallisch - Drums


Genre: Brutal Death Metal

For fans of: Cannibal Corpse | Gorgasm | Desecration | Lividity


Further Information: 

https://www.facebook.com/BetweenthekillingsBTK/

https://www.comatosemusic.com/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: