09 Απριλίου 2024

Ο Jackie Chan απαντά στους θαυμαστές που ανησυχούν για την υγεία του: «Μην ανησυχείτε!»

Ο Chan είπε ότι η ηλικιωμένη εμφάνισή του στις πρόσφατες φωτογραφίες του ήταν για έναν επερχόμενο ρόλο.

Ο Jackie Chan διαβεβαίωσε τους θαυμαστές του ότι είναι υγιής όπως μπορεί να είναι σε μια πρόσφατη ανάρτηση στο Instagram, εξηγώντας ότι αυτή τη στιγμή φαίνεται πολύ μεγαλύτερος από ό, τι είναι λόγω του ρόλου του σε μια επερχόμενη ταινία.


«Όχι πολύ καιρό πριν, πολλοί φίλοι είδαν μερικές πρόσφατες φωτογραφίες μου στο διαδίκτυο και όλοι ανησυχούσαν για την υγεία μου», έγραψε ο Τσαν, ο οποίος έκλεισε τα 70 τη Δευτέρα. «Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία για να ενημερώσω όλους, μην ανησυχείτε! Είναι απλά μια εμφάνιση χαρακτήρα για την τελευταία μου ταινία. Ο χαρακτήρας απαιτεί να έχω λευκά μαλλιά, λευκή γενειάδα και να φαίνομαι γέρος».



Η ανάρτηση του Chan περιελάβανε επίσης μια αντανάκλαση των πλατινένιων γενεθλίων του, μαζί με μια σειρά από throwback φωτογραφίες της ένδοξης καριέρας του. «Ακόμα και πριν από σήμερα, πολλοί φίλοι μου υπενθύμιζαν: "Τζάκι, θα είναι τα 70α γενέθλιά σου!". Κάθε φορά που άκουγα αυτόν τον αριθμό, η καρδιά μου σταματούσε για ένα δευτερόλεπτο – είμαι ήδη 70 ετών;», έγραψε. «Αφού συνήλθα από το σοκ, το δεύτερο πράγμα που θα ερχόταν στο μυαλό μου είναι ένα ρητό που είπε κάποτε ο μεγάλος μου αδελφός, Sammo Hung: "το να μπορείς να γεράσεις είναι ένα τυχερό πράγμα". Ειδικά για εμάς τους κασκαντέρ, δεν ξέρουμε πόσο τυχεροί είμαστε που μπορούμε να γεράσουμε».


Το μήνυμά του κατέληγε: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για όλες τις ευχές γενεθλίων σας. Ελπίζω όλοι να παραμείνουν ευτυχισμένοι και υγιείς!»


Ο Chan δεν διευκρίνισε ποιος ρόλος μπορεί να απαιτούσε να μεγαλώσει, αν και αυτή τη στιγμή πρόκειται να εμφανιστεί στην επόμενη δόση Karate Kid, που θα βγει στους κινηματογράφους τον Δεκέμβριο. Τόσο ο Chan όσο και ο Ralph Macchio θα επαναλάβουν τους ρόλους τους από την αγαπημένη ταινία του 1984.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: