19 Απριλίου 2024

Η Jenna Fischer γύρισε το «Mean Girls» με σπασμένο ώμο: «The Wildest Experience»

Η Fischer έπαιξε τη μητέρα της Cady Heron στη μουσική ταινία «Mean Girls» του 2024.

Η Jenna Fischer δοκίμασε τις υποκριτικές της ικανότητες στα γυρίσματα του Mean Girls του 2024. Η ηθοποιός αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι γύρισε την ταινία με σπασμένο ώμο.

«Πυροβόλησα για μια μέρα στο Mean Girls και μετά δεν χρειάστηκε να πυροβολήσω για ένα μήνα», δήλωσε η Fischer στο People. «Και εκείνο το μήνα πήγα για σκι και έπεσα σε ένα πεζοδρόμιο και έσπασα τον ώμο μου. Έτσι έπρεπε να γυρίσω το υπόλοιπο της ταινίας με έναν πολύ πρόσφατα σπασμένο ώμο».

Η Fischer έπαιξε την κυρία Heron, την κόρη της πρωταγωνίστριας Cady (Angourie Rice) στη μουσική ταινία. Αφού επέστρεψε με το χέρι της σε μια σφεντόνα, η ηθοποιός είπε ότι το πλήρωμα έγινε δημιουργικό στην αντιμετώπιση του τραυματισμού.


«Αν παρατηρήσετε στην ταινία, κάνω αποκλειστικά χειρονομίες με το αριστερό μου χέρι», είπε. «Ήταν η πιο τρελή εμπειρία. Έτσι, ένα μεγάλο μέρος του ρόλου μου στο Mean Girls ήταν να προσποιούμαι ότι δεν είχα σπασμένο ώμο».

Συνέχισε με μερικές αποκαλύψεις για τους θαυμαστές της: «Αν παρατηρήσετε στο εναρκτήριο πλάνο της ταινίας, είμαι έξω στη μέση ενός χωραφιού και η Cady τραγουδάει και έχω μια τσάντα χιαστί. Και κρατάω την τσάντα χιαστί μου», είπε. «Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι επειδή έπρεπε να βγάλω το νάρθηκα μου. Αυτό χρησίμευε ως νάρθηκας για μένα».

Έκτοτε, η Fischer βρίσκεται στον μακρύ δρόμο της ανάκαμψης. «Είμαι ακόμα σε φυσικοθεραπεία για αυτό», είπε. «Εξακολουθώ να κάνω αποτοξίνωση. Είναι ένας περίπλοκος τραυματισμός, όπως θα σας πει όποιος έχει τραυματιστεί στον ώμο».

Παρά τις προσαρμογές με ένα όπλο, η Fischer είπε ότι το Mean Girls ήταν μια «καταπληκτική εμπειρία».

«Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη με την αντίδραση σε αυτή την ταινία, επειδή οι άνθρωποι σε αυτή την ταινία ήταν τόσο πραγματικά ευγενικοί, υπέροχοι και ταλαντούχοι», είπε. «Αυτό το νεαρό καστ ήταν απλά εξαιρετικό και ήταν ένα από εκείνα τα πράγματα που, όταν τελειώνεις τα γυρίσματα, σκέφτεσαι: "Θεέ μου, ελπίζω αυτή η ταινία να πάει καλά γιατί αυτή είναι μια καλή ομάδα". Θέλετε να κερδίσει ο καλός, σωστά; Έτσι, ήμουν πραγματικά ριζωμένος για αυτό».

Στο Mean Girls συμμετείχαν επίσης οι ηθοποιοί Reneé Rapp, Auliʻi Cravalho, Jaquel Spivey, Avantika, Bebe Wood, Christopher Briney, Busy Philipps και Jon Hamm. Η Lindsay Lohan, η πρωταγωνίστρια της αρχικής ταινίας του 2004, έκανε ένα cameo στη νέα ταινία και η Tina Fey και ο Tim Meadows επανέλαβαν τους ρόλους τους ως καθηγητής μαθηματικών και διευθυντής του North Shore High School, αντίστοιχα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: