04 Απριλίου 2024

Katja T - Ice Cream

Η Katja T είναι γνωστή τραγουδίστρια-τραγουδοποιός από τη Vaasa της Φινλανδίας. Μόλις έγραψε, κυκλοφόρησε και παρήγαγε ένα νέο τραγούδι Ice Cream.

Η Katja T έχει σπουδάσει κλασικό τραγούδι με γνωστούς τραγουδιστές όπερας, ηγεσία και ποπ στυλ στο X Factor UK 2nd place singer's "Saara Aalto Singing Masterclass". Η Katja T παίζει βιολί. Έχει γράψει πάνω από 200 τραγούδια σε άλλους τραγουδιστές σε όλο τον κόσμο.

Τα προηγούμενα singles της Katja T Crazy Ride (2023), Purple Pain, Blue Summer Car, Life Is a Game (2022), Il y a du vent, Not My Type, My La La La , Steal My Soul (2021) και ένα ντουέτο με τον Dino Kalyvas Love Is Burning (2023) έλαβαν ραδιοφωνικές αναπαραγωγές στο μεγαλύτερο κανάλι της Σουηδίας Sveriges Radio και σε πολλά κανάλια, δείχνει και τσαρτ σε περισσότερες από 30 διαφορετικές χώρες. Η Katja T έχει φτάσει στις κορυφαίες θέσεις σε πολλές λίστες αναπαραγωγής και στα πιο δημοφιλή charts τραγουδιών σε πολλά ραδιόφωνα.

Όταν έφαγα παγωτό σε ένα υπέροχο εστιατόριο μια ζεστή μέρα, η ατμόσφαιρα καταγράφηκε στο βίντεό μου.

Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να χρησιμοποιήσω το βίντεο σε ένα από τα τραγούδια μου. Πρόσφατα ολοκλήρωσα το μάθημα K-pop όπου έλαβα συμβουλές από τον πολυπλατινένιο βραβευμένο συγγραφέα J-pop και K-pop Janne Hyöty. Ολοκλήρωσα την ιδέα μου για το τραγούδι Ice Cream, το οποίο είναι ένα ποπ τραγούδι με γεύσεις και επιρροές K-pop. Ελπίζω το τραγούδι μου να φέρει παρηγοριά, χιούμορ, ρομαντικά όνειρα και γεύσεις του καλοκαιριού στους ακροατές μου. Το τραγούδι μου είναι ένας έπαινος για το παγωτό, το οποίο μας σώζει σε πολλές περιπτώσεις.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: