24 Απριλίου 2024

Marco Orrigo-Ti Faccio Ballare Con Me

Marco Orrigo, είμαι μουσικός γεννημένος στις 19 Οκτωβρίου 1985.

Το πάθος μου για τη μουσική γεννήθηκε γύρω στην ηλικία των 4 ετών, χάρη στον θείο μου που είχε μια μάλλον άθλια κιθάρα. Η έκρηξη του πάθους μου προκλήθηκε από τα θεματικά τραγούδια κινουμένων σχεδίων που τραγούδησε η Cristina D'Avena, ιδιαίτερα το αγαπημένο μου ήταν, και είναι, το "L'Incantevole Creamy".

Η έμφαση του πάθους μου ήταν να ακούω άλμπουμ που ανήκαν στον θείο μου σε κασέτες όπως Nevermind, Bleach, Incesticide, In Utero των Nirvana, όλα τα άλμπουμ των Offspring, ιδιαίτερα τα τρία πρώτα: "The Offspring", "Ignition", "Smash".

Άλλοι καλλιτέχνες που εκτιμώ είναι: "The Vines", "The White Stripes &; Jack White", "Kyuss", "Queens of the Stone Age", "Melvins", "Meat Puppets", "1000 Moods", "Beck", "Nine Inch Nails". Εκτιμώ τα πρώτα άλμπουμ του Marilyn Manson μουσικά, αλλά δεν τον σέβομαι ως άνθρωπο.

Αγοράζοντας μια Fender Mustang τύπου Kurt Cobain, άρχισα να βελτιώνομαι στην κιθάρα και να καταλαβαίνω πώς λειτουργούν οι εναλλακτικές ροκ μελωδίες και πώς να ταιριάξω τέλεια τον συχνά περίεργο συγχρονισμό σε ένα τραγούδι.

Φοίτησα σε Μουσικό Σχολείο για 3 χρόνια, λαμβάνοντας πιστοποιητικό. Με βοήθησε να καταλάβω ότι οι εναλλακτικές ροκ μελωδίες είναι μια διασταύρωση μεταξύ πεντατονικών, μπλουζ, πεντατονικών, εξαγωνικών και χρωματικών κλιμάκων.

Νομίζω ότι, όπως είπε ο Andy Warhol, όλοι πρέπει να έχουν τα 15 λεπτά δόξας τους, κάτι που είναι πολύ δύσκολο σε έναν κόσμο γεμάτο προκαταλήψεις όπου είναι όλο και πιο δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να ανέβεις στην κοινωνική πυραμίδα εκτός αν έχεις σημαντικό προϋπολογισμό . Μία από τις αποστολές μου είναι να βοηθήσω την αξιοκρατία, να μειώσω τις κοινωνικές προκαταλήψεις, ακόμη και στη μουσική.

Πιστεύω στη φιλοσοφία της «Νέας Εποχής», στην αγάπη χωρίς προκαταλήψεις και πιστούς. Πιστεύω ακράδαντα ότι, όπως είπε ο De André, «οι καλλιτέχνες είναι τα αντισώματα της κοινωνίας» και αν δεν υπάρχει σωστή εναλλαγή μεταξύ των γενεών, τα «αντισώματα» δεν υπάρχουν πλέον.

Ζωντανά παίζω στη Ρώμη με μια μπάντα που ονομάζεται "Katma". δυστυχώς, δεν φταίω εγώ, αλλά ο ηχολήπτης που πήρε το θέμα ελαφρά, τα 20 τραγούδια που κυκλοφόρησαν με τους Katma δεν έχουν εξαιρετική ποιότητα ήχου, ακόμα κι αν είναι βατά.

Με τους Katma ηχογραφώ τον τρίτο δίσκο με τον ειρωνικό τίτλο "Sex, Drugs &; Bad Working Experiences", ένας τίτλος που κατά τη γνώμη μου αντικατοπτρίζει πλήρως τη σημερινή κατάσταση, όχι μόνο των νέων, αλλά και ενός οικονομικού και κοινωνικού συστήματος σε στασιμότητα.

Ελπίζω ότι αυτό το τραγούδι, "Θα σε κάνω να χορέψεις μαζί μου", φέρνει θετικές επιρροές υπέρ της ειρήνης σε αυτόν τον κόσμο "στη φωτιά και χωρίς αξίες".

 


     
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δεν υπάρχουν σχόλια: