24 Απριλίου 2024

Metal Tales of the Occult: MYRMANN's new album 'Seven Forbidden Books of Spells' Weaves a Narrative Spell

Το ισλανδικό metal συγκρότημα Myrmann κυκλοφορεί το νέο άλμπουμ 'Seven Forbidden Books of Spells'
Ο MYRMANN, ο αινιγματικός Ισλανδός καλλιτέχνης γνωστός για τη μουσική του που ξεπερνά τα όρια και τη σαγηνευτική αφήγηση, αποκαλύπτει το τελευταίο του σόλο άλμπουμ με τίτλο «Seven Forbidden Books of Spells». Εμπνευσμένο από τις εσωτερικές σφαίρες της κλήσης δαιμόνων, της μαγείας, της σκοτεινής αλχημείας, των πνευμάτων, της τελετουργικής μαγείας, της αγνότητας και των ξορκιών, αυτό το άλμπουμ επιχειρεί στα βάθη του άγνωστου με μια συγχώνευση αφηγηματικής-βαριάς μουσικής και αποκρυφιστικών θεμάτων.

Με το «Seven Forbidden Books of Spells» ο MYRMANN ξεκινά ένα εννοιολογικό ταξίδι παρόμοιο με λογοτεχνική οδύσσεια, δομημένο σαν ένα βιβλίο με σαφή αρχή, μέση και τέλος. Κάθε κομμάτι χρησιμεύει ως κεφάλαιο σε μια ιστορία αρχαίων μυστικών και απαγορευμένης γνώσης, προσελκύοντας τους ακροατές σε έναν κόσμο που περιβάλλεται από μυστήριο και ίντριγκα.

«Στόχος μου είναι πάντα να κάνω κάτι αληθινό, κάτι που προέρχεται από τα συναισθήματα και το όραμά μου», εξηγεί ο MYRMANN. «Για μένα, είναι απλώς αφηγηματική βαριά μουσική, αντλώντας από το υπόβαθρό μου στα μπλουζ, το χαρντ ροκ, το χέβι μέταλ και το μέταλ. Για αυτό το έργο, επέλεξα να εμποτίσω τα φωνητικά με μια κακή ποιότητα, μερικές φορές θάβοντάς τα στη μίξη για να δημιουργήσω μια ηχώ από το παρελθόν».

Εμβαθύνοντας στο καλλιτεχνικό του ήθος, ο MYRMANN αποκαλύπτει: «Δεν θα αποκαλούσα τον εαυτό μου άθεο πραγματικά, θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο ειδωλολάτρη. Πιστεύω στον κόσμο των πνευμάτων, ίσως με τους δικούς μου όρους. Το να κρύβομαι πίσω από τη θρησκεία και να χρησιμοποιώ τον συμβολισμό ως εργαλείο για το ανθρώπινο εγώ αντί να επιδιώκω μεγαλύτερη κατανόηση είναι απλά λάθος για μένα. Είμαι αφηγήτρια ιστοριών και πραγματικά απόλαυσα να ζωντανέψω αυτό το άλμπουμ, ακόμη και γνωρίζοντας ότι κάποιοι μπορεί να μην εκτιμήσουν την αμφιλεγόμενη ή πνευματική αλχημεία μου».

Ως one-man act, ο MYRMANN αποδεικνύει τη μουσική του ικανότητα παίζοντας όλα τα όργανα και παρέχοντας όλα τα φωνητικά στο άλμπουμ, με sampled τύμπανα να ολοκληρώνουν το ηχητικό τοπίο. Επιπλέον, το "Seven Forbidden Books of Spells" μιξάρεται σχολαστικά και γίνεται mastering από τον ίδιο τον MYRMANN, διασφαλίζοντας ότι κάθε πτυχή του άλμπουμ αντικατοπτρίζει το μοναδικό όραμα και την καλλιτεχνική του ακεραιότητα. Το άλμπουμ υπόσχεται να είναι ένα ταξίδι στις σκιές, προσκαλώντας τους ακροατές να αγκαλιάσουν το σκοτάδι και να ανακαλύψουν τις κρυμμένες αλήθειες που κρύβονται μέσα τους.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: