02 Μαΐου 2024

Η Eva Mendes εξηγεί γιατί είναι χαρούμενη που απέκτησε παιδιά στα σαράντα της

Ο Mendes και ο Ryan Gosling έχουν δύο παιδιά, τα οποία είπε ότι δεν θα μπορούσε να μεγαλώσει «σε καμία άλλη εποχή της ζωής μου εκτός από τώρα».

Η Eva Mendes είναι χαρούμενη που απέκτησε παιδιά στα 40 της, τρία χρόνια αφότου γνώρισε τον νυν σύζυγό της Ryan Gosling.

Σε μια συζήτηση με το People, η ηθοποιός αφηγήθηκε την αντίδραση του κοινού όταν έμεινε έγκυος στα 40 της και πώς δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα ήταν μητέρα σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της ζωής της.


«Όταν ήμουν 40 ετών, ήταν μεγάλη υπόθεση για τους ανθρώπους όταν ήμουν έγκυος και δεν ήταν για μένα», είπε ο Mendes. «Και τότε ήμουν 42 ετών και ήμουν έγκυος στο δεύτερο και οι άνθρωποι έλεγαν: "Θεέ μου, θα είσαι τόσο κουρασμένος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι έχουν παιδιά στα 20 τους». Ήμουν σαν, αυτό είναι το πιο λυπηρό, ασιατικό πράγμα που έχω ακούσει ποτέ».


Ο Mendes και ο Gosling γνωρίστηκαν στα γυρίσματα του The Place Beyond the Pines το 2011 και έχουν δύο κόρες: την Esmeralda Amada, 9 ετών και την Amanda Lee, 8 ετών.


Συνέχισε, εξηγώντας για την ανατροφή των παιδιών: «Χρειάζεται περισσότερη υπομονή. Στα 20 μου, δεν θα έπρεπε καν να είμαι κοντά σε ένα παιδί. Ήμουν απλά αθυρόστομος και κάπνιζα. Δεν θα μπορούσα να μεγαλώσω παιδιά σε καμία άλλη εποχή της ζωής μου, αλλά τώρα, σίγουρα».


Μετά τη γέννηση των θυγατέρων της, η ηθοποιός αποκάλυψε ότι η απόφασή της να αποσυρθεί από την υποκριτική για να τις μεγαλώσει ήταν μια αδιανόητη απόφαση για εκείνη και η «ευκολότερη» απόφαση που πήρε ποτέ, προσθέτοντας ότι δεν ένιωθε πίεση να το κάνει, αλλά «το ένιωθε ως σαφήνεια».


«Ήμουν μεγαλύτερος και ήξερα ότι τα παιδιά μου θα γίνουν μικρά μια φορά», μοιράστηκε ο Mendes, «και ό, τι κάνω ή δεν κάνω τώρα θα τα επηρεάσει για το υπόλοιπο της ζωής τους. ... Η καριέρα σας έρχεται και φεύγει, αλλά παιδιά, ναι, αυτό ήταν εύκολο για μένα. Είναι απλώς διαμορφωτικά χρόνια. Ήθελα να είμαι εκεί για όλο αυτό».


Ενώ ο Mendes και ο Gosling διατηρούν τη σχέση τους αρκετά ιδιωτική, τους τελευταίους μήνες, μίλησε για την υποστήριξή της στην καμπάνια του συζύγου της για την Barbie - Ενώ στο Today του Channel Nine στην Αυστραλία, η Mendes αναφέρθηκε στον Gosling ως «σύζυγό της» για πρώτη φορά δημόσια. Έδωσε επίσης εν συντομία πληροφορίες για την οικογένειά τους, μοιράζοντας ότι ο Mendes και οι δύο κόρες τους είναι το βόρειο αστέρι του.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: