09 Μαΐου 2024

👉 (R&B/Hip Hop) Lil T Mac - "Go" Impacting Now

Ο Lil T Mac μεγάλωσε στη Νότια Καλιφόρνια Orange County και έχει εμπνευστεί από πολλούς μοναδικούς καλλιτέχνες από το νότο και υπερηφανεύεται για τη δική του μοναδική ροή, μεγάλωσε ακούγοντας 21 άγριους, Big scarr και άλλους ράπερ από το Νότο. Και προσπαθεί πάντα να βελτιώσει την τέχνη του και έχει όραμα να κάνει μεγάλα πράγματα στη μουσική βιομηχανία.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους υποστηρικτές μου και να τους πω να δοκιμάσουν κάτι στο οποίο είναι καλοί και να γίνουν οι καλύτεροι σε αυτό, Αλλά μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλους επικεντρωθείτε στην τέχνη σας, Και τα επιτεύγματά σας θα γίνουν πραγματικότητα.


Ο τρόπος με τον οποίο γίνομαι δημιουργικός είναι βρίσκοντας τον σωστό ήχο και παραδίδοντάς τον στην ουρά και κάνοντάς τον πιστευτό χωρίς να το λέω. Έτσι απλά κάθομαι και πηγαίνω στη δουλειά. Γράφω κυρίως τη μουσική μου, αλλά τα τελευταία κομμάτια που έχω ηχογραφήσει ήταν freestyles.


Αν δεν έκανα μουσική θα την άκουγα. Αστειεύομαι ότι πιθανότατα θα ξεκινούσα μια επιχείρηση, θα πήγαινα στο σχολείο για ιατρικά εργαστηριακά πράγματα οδηγώντας Benz μου.



Στο μέλλον βλέπω τον εαυτό μου να κάνει παραστάσεις, Και σκοπεύω να πουλήσω εμπορικά προϊόντα και να πάω σε περιοδείες και να βοηθήσω τους ανθρώπους που με βοήθησαν, Και να δώσω πίσω στην κοινότητά μου στην περιοχή μου στο Orange County και στον κόσμο.



My, Social media handles are Tjohnsonn.3 on Instagram 

Facebook is Terrence Johnson

YouTube is Lil T mac vevo

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: