14 Ιουνίου 2024

The Maverick Band - Moonlight Love Affair

Εδώ είναι η συμμετοχή μας στο τραγούδι της Eurovision! Λοιπόν, θα ήταν, αν, μπαίναμε σε αυτό! Το Moonlight Love Affair περιγράφεται καλύτερα ως ένα Spanglish techno/Latino/pop τραγούδι με ισπανικές και αγγλικές γραμμές να εναλλάσσονται σε κάθε στίχο, μαζί με ένα ισπανικό ρεφρέν! Ο πρώτος στίχος κάθε στίχου "Te quiero mi amor" μεταφράζεται ως "Σ 'αγαπώ αγάπη μου" και χρησιμοποιείται ως πρόδρομος για τον επόμενο στίχο που είναι στα αγγλικά, έτσι, αν ο πρώτος στίχος ήταν όλος στα Ελληνικά θα διαβαζόταν ως: 

 Σ 'αγαπώ αγάπη μου με όλη μου την καρδιά και την ψυχή, σ 'αγαπώ αγάπη μου όταν πηγαίνουμε για μια βόλτα.

«Εμπνεύστηκα να γράψω αυτό το τραγούδι στα 36.000 πόδια... ενώ ήμουν στο αεροπλάνο, πετώντας πίσω από υπέροχες διακοπές με τη γυναίκα μου!» προσθέτει ο John Cristal – τραγουδιστής / τραγουδοποιός για το The Maverick Band

 


John Cristal – singer/songwriter, The Maverick Band

www.mavericksongs.com

Twitter/X: @Mavericksongs

Instagram: @maverick_songs

Facebook: Maverick Band Songs

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: