12 Ιουλίου 2024

Πώς η συγγραφέας του «Fly Me to the Moon» Rose Gilroy δεν σταμάτησε σε τίποτα για να γράψει για τη Scarlett Johansson

Αν και «ήταν πραγματικά πράσινη» και χωρίς κάρτα WGA, η γραφέας κέρδισε τη δουλειά για τη διαστημική κωμωδία-δράμα γράφοντας τις πρώτες 15 σελίδες σχετικά με τις προδιαγραφές.

Είναι εύκολο να υποθέσουμε ότι ένας σεναριογράφος με το επώνυμο Gilroy είχε μια αβίαστη εισβολή στη show business, αλλά αυτό ήταν κάθε άλλο παρά η περίπτωση του Fly Me to the Moon's Rose Gilroy.

Ως κόρη του Dan Gilroy και του Rene Russo, καθώς και ανιψιά του Tony και του John Gilroy, η Rose προσπάθησε να απομακρυνθεί από την οικογενειακή επιχείρηση δοκιμάζοντας τις δυνάμεις της σε προ-ιατρικές και προ-νομικές τροχιές κατά τη διάρκεια του κολλεγίου, αλλά καμία επιλογή δεν κατέληξε να είναι στα χαρτιά γι 'αυτήν. Μετά την αποφοίτησή της από το Πανεπιστήμιο Colgate το 2016, στη συνέχεια έκανε μόντελινγκ, αλλά σύντομα έγινε εμφανές ότι το γράψιμο ήταν επίσης στο DNA της. Εξάλλου, είναι επίσης εγγονή του αείμνηστου Frank D. Gilroy, ο οποίος κέρδισε ένα Πούλιτζερ και ένα Τόνι για το έργο του 1965, The Subject Was Roses.

Έτσι άρχισε να γράφει σενάρια, συμπεριλαμβανομένου ενός ψυχολογικού θρίλερ που ονομάζεται The Pack, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη και έχει τον Alexander Skarsgård ως σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή. (Δεν είναι σαφές εάν η Florence Pugh εξακολουθεί να εμπλέκεται.) Αυτό το δείγμα, καθώς και ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας, άνοιξαν τελικά την πόρτα σε μια συνάντηση με την εταιρεία παραγωγής της Scarlett Johansson, These Pictures, της οποίας ηγείται η ηθοποιός και οι συνεργάτες παραγωγής της, Keenan Flynn και Jonathan Lia. Τότε ήταν που έβαλαν τον Gilroy στη γενική ιδέα για το Fly Me to the Moon, τότε γνωστό ως Project Artemis, το οποίο περιστρεφόταν γύρω από ένα σχέδιο για την τηλεοπτική μετάδοση κατασκευασμένων πλάνων από την προσγείωση στη Σελήνη του 1969 με τον πραγματικό ήχο από την πραγματική αποστολή Apollo 11.

Η Gilroy γοητεύτηκε αμέσως από την κωμωδία / δράμα της NASA, αλλά παρά το ενδιαφέρον και την επιμονή της, η έλλειψη επαγγελματικής εργασίας και η μη συμμετοχή της WGA έγιναν εμπόδια. Έτσι, ως ύστατη προσπάθεια, πήρε την πρωτοβουλία και πόνταρε στον εαυτό της.

«Τελικά, ήμουν πραγματικά πράσινος και όχι στη συντεχνία, οπότε [αυτές οι εικόνες] έλεγαν: "Μας αρέσουν τα πράγματά σας, αλλά αυτό είναι ένα τέτοιο στοίχημα"», λέει ο Gilroy στο The Hollywood Reporter. «Έτσι έγραψα τις πρώτες 15 σελίδες σχετικά με τις προδιαγραφές με το γήπεδό τους και κέρδισα τη δουλειά με αυτόν τον τρόπο. Στη συνέχεια, περάσαμε χρόνια αναπτύσσοντάς το εσωτερικά μόνο με την εταιρεία της Scarlett πριν καν το βγάλει».

Το έργο προοριζόταν αρχικά να είναι μια παραγωγική προσπάθεια για την Johansson, όχι ένα πρωταγωνιστικό όχημα, αλλά εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ από τα προσχέδια και την εφαρμογή σημειώσεων του Gilroy που δεν μπορούσε να χάσει την ευκαιρία να παίξει την Kelly Jones, η οποία συνοψίζεται καλύτερα ως Don Draper του Mad Men, αναμεμειγμένη με τους Saul Goodman/Jimmy McGill και Kim Wexler του Better Call Saul. Περιττό να πούμε ότι η Gilroy ενθουσιάστηκε όταν το αστέρι του Lost in Translation διπλασιάστηκε ως απάντηση στο έργο της.

«Ήταν πέρα από τα πιο τρελά όνειρά μου. Ήμουν εντελώς σοκαρισμένος και με δέος. Η ιδέα ότι η Σκάρλετ θα παρέδιδε ατάκες από κάτι που έγραψα – ακόμα τσιμπάω τον εαυτό μου», λέει ο Gilroy. «Είμαι πεπεισμένος ότι αυτή είναι μια πραγματικά περίτεχνη φάρσα για μένα, οπότε ήταν τρελό».

Η ταινία στη συνέχεια έγινε μια επανένωση μεταξύ της Johansson και του μακροχρόνιου φίλου / συνεργάτη, Chris Evans, αλλά η περιστρεφόμενη πόρτα του Χόλιγουντ είχε τον τρόπο της, με αποτέλεσμα ο Channing Tatum να ενταχθεί ως αρσενικός πρωταγωνιστής, ο διευθυντής της NASA Cole Davis. Ο Greg Berlanti αντικατέστησε επίσης τον Jason Bateman στην καρέκλα του σκηνοθέτη και τώρα, επιτέλους, το αποτέλεσμα είναι ένα καλά αποδεκτό δράμα romcom με τις περιπέτειες του Ocean's Eleven και του Catch Me If You Can. Και, σε μια εποχή που ο σημερινός πραγματικός κόσμος μας είναι γεμάτος συνωμοσίες και κυνισμό, ο Gilroy είναι περήφανος που είναι μέρος μιας πατριωτικής ταινίας που γιορτάζει ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της Αμερικής.

Τούτου λεχθέντος, για μια ταινία που κοροϊδεύει τη συνωμοσία προσγείωσης στη Σελήνη, φυσικά, έπρεπε να υπάρχουν αναφορές στον σκηνοθέτη Στάνλεϊ Κιούμπρικ, στον οποίο οι θεωρητικοί συνωμοσίας εξακολουθούν να πιστώνουν τη σκηνοθεσία της προσγείωσης στη Σελήνη. Έτσι, η ταινία διαθέτει μερικές γραμμές σε σχέση με τον σκηνοθέτη The Shining, αλλά ο Gilroy αποκαλύπτει τώρα ότι υπήρχαν πρώιμα σχέδια του σεναρίου όπου ο φανταστικός χαρακτήρας σκηνοθέτη του Jim Rash ήταν αρχικά ο ίδιος ο Kubrick.

"Υπήρχε ένα πρώιμο ντραφτ όπου ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ ήταν σε αυτό, αλλά ήταν κάπως αστείο και δεν ένιωθε καλά", μοιράζεται ο Gilroy.

Παρακάτω, κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνομιλίας με το THR, η Gilroy συζητά επίσης τα ειλικρινή σχόλια που της παρείχαν η οικογένεια και οι φίλοι της κατά τη διάρκεια της γραφής, πριν εξηγήσει την ιστορία προέλευσης του Fly Me στον κλέφτη σκηνής αιλουροειδών της Σελήνης, Mischief.


Θα ήθελα λοιπόν να πάρω πρώτα την ιστορία της Rose Gilroy. Αντισταθήκατε στην οικογενειακή επιχείρηση για κάποιο χρονικό διάστημα ή πάντα αισθανόσασταν δεδομένο;

Αντιστάθηκα στην οικογενειακή επιχείρηση για πολύ καιρό και ακολούθησα μια παραδοσιακά ακαδημαϊκή πορεία. Πήγα σε μια μικρή σχολή φιλελεύθερων τεχνών, προ-ιατρική, και δικαιολογημένα δεν ήμουν αρκετά έξυπνος. Προσπάθησα τόσο σκληρά σε όλα τα μαθήματα και απλά δεν μπορούσα να τα ξεπεράσω. Θα δούλευα σκληρότερα από όλους τους άλλους και θα έπαιρνα ακόμα ένα C. Έτσι, τότε ήμουν προ-νομικός, ανεπίσημα, και σπούδαζα για το LSAT, και όλα απλά εκτροχιάστηκαν όταν αποφοίτησα. Έτσι άρχισα πραγματικά να γράφω από ματαιότητα. Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω και ήταν το πρώτο πράγμα στο οποίο οι άνθρωποι είπαν ότι ήμουν καλός.

Θα πρέπει επίσης να πω ότι εργάστηκα ως βοηθός ερευνητής και τα τέσσερα χρόνια του κολλεγίου, και δεν θα ήμουν εδώ που είμαι σήμερα αν δεν το είχα κάνει αυτό. Τόσο μεγάλο μέρος της έμπνευσης και της διαδικασίας γραφής μου προέρχεται από την έρευνα και απλά να μπορώ να σκάψω βαθιά σε ένα θέμα ή έναν συγκεκριμένο κόσμο. Στην περίπτωση του Fly Me to the Moon, ήταν η NASA στη δεκαετία του 1960 και στην εποχή του Apollo. Έτσι [το κολέγιο] κατέληξε να είναι καλό για κάτι άλλο, και αυτό είναι το μακρύ και το κοντό του.


Οι περισσότερες ιστορίες του Χόλιγουντ έχουν αρκετή επικάλυψη και ενώ δεν θέλω να σας βάλω επί τόπου, είστε ένα από τα λίγα μοντέλα που έγιναν σεναριογράφοι. Η Jessica Bendinger, η οποία έγραψε το Bring It On, και η Sofia Coppolla είναι τα μόνα άλλα παραδείγματα που μπόρεσα να βρω σε επίπεδο στούντιο. Γνωρίζετε πόσο μοναδικό είναι αυτό το μονοπάτι;

Ποτέ δεν το σκέφτηκα έτσι. Πραγματικά δεν το έκανα. Έκανα μοντέλο για ένα σύντομο χρονικό διάστημα και αγαπούσα τους ανθρώπους που γνώρισα και τους φίλους που έκανα. Έτσι, δεν έχω τίποτα εναντίον της βιομηχανίας, αλλά ήμουν πραγματικά χαμένος κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Μπορεί να είναι δύσκολο. Είναι λίγα χρήματα. Είμαι λοιπόν ευγνώμων που το βρήκα αυτό και μπορώ να έχω κάτι άλλο. Όλοι οι φίλοι μου έπαιρναν προαγωγές και δούλευα μια-δυο φορές το μήνα σε κάποια φωτογράφιση, οπότε ήμουν ευγνώμων που βγήκα από αυτό. Αλλά ποτέ δεν το σκέφτηκα ως μοναδικό. Δεν ξέρω γιατί.


Το 2018 ή το 2019, ξεκινήσατε με ταινίες μικρού μήκους και λίγη τηλεόραση και στη συνέχεια, το 2021, η εταιρεία της Scarlett Johansson, These Pictures, δημιούργησε την ιδέα για αυτήν την ταινία και ανέπτυξε την ιστορία. Πώς κατέληξε τελικά στα χέρια σας η συγγραφική εργασία;

Αυτή ήταν η πρώτη αμειβόμενη δουλειά που είχα ποτέ. Δεν ήμουν στη συντεχνία [WGA] όταν πήρα αυτή τη δουλειά, αλλά έγραφα για τρεισήμισι χρόνια. Έγραψα το The Pack πριν από αυτό, το οποίο είναι ακόμα με τον Alexander Skarsgård [ως σκηνοθέτης-σταρ]. Έτσι, είχα δείγματα που κυκλοφορούσαν και κέρδιζαν έλξη και η Scarlett και οι δύο παραγωγοί της που διευθύνουν την εταιρεία της - ο Keenan Flynn, ο οποίος επίσης σκέφτηκε την ιστορία, και ο Jonathan Lia - έκαναν γενικές συναντήσεις με συγγραφείς στο Λος Άντζελες. Είχαν διαβάσει αυτό το αστείο σενάριο επιστημονικής φαντασίας που έγραψα και το The Pack και ήταν πρόθυμοι να συναντηθούν μαζί μου. Έτσι μου έριξαν την αρχική ιδέα του [συγγραφέα] Bill Kirstein και του Keenan Flynn που είχαν σκεφτεί μαζί. Είχαν ένα τραχύ γήπεδο για αυτό, και έλεγα, "Αυτό είναι τόσο ωραίο". Κανείς δεν μου είχε προτείνει ποτέ τίποτα για το διάστημα και τη NASA, και ήταν τόσο μεγάλη μου τιμή που θα με σκέφτονταν ακόμη και γι 'αυτό.

Έτσι άρχισα να τους παρενοχλώ για τη δουλειά. (Γελάει.) Αλλά, τελικά, ήμουν πραγματικά πράσινος και όχι στη συντεχνία, οπότε έλεγαν: «Μας αρέσουν τα πράγματά σας, αλλά αυτό είναι ένα τέτοιο στοίχημα». Έτσι έγραψα τις πρώτες 15 σελίδες σχετικά με τις προδιαγραφές με το γήπεδό τους, και κέρδισα τη δουλειά με αυτόν τον τρόπο. Στη συνέχεια, περάσαμε χρόνια αναπτύσσοντάς το εσωτερικά μόνο με την εταιρεία της Scarlett πριν καν το βγάλει. Έτσι, ήμουν τόσο τυχερός που συνεργάστηκα μαζί της και το ανέπτυξα μαζί της, και όπως και η ίδια η προσγείωση στο φεγγάρι, αυτό το σενάριο αναπτύχθηκε στο πνεύμα της συνεργασίας. Έτσι κι έγινε.


Έχετε ανθρώπους στον εσωτερικό σας κύκλο που μπορούν να σας παραδώσουν μια γραμμή δυνατά. Μπορούν επίσης να προσφέρουν σημειώσεις σε ένα σχέδιο. Κάνατε αυτά τα αιτήματα καθ 'όλη τη διάρκεια της διαδικασίας γραφής;

Φυσικά, πήρα σημειώσεις – όχι μόνο από την οικογένειά μου, αλλά από όλους. Και, μεγαλώνοντας στην οικογένειά μου, ήξερα από τον πατέρα μου [Dan Gilroy] ότι αυτή δεν είναι μια λαμπερή δουλειά. Είναι ώρες μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή, μόνος, και το γράψιμο ξαναγράφεται. Έτσι κράτησα σημειώσεις από όλους. Πρέπει να πάρετε όσες περισσότερες σημειώσεις μπορείτε. Επίσης, το σπουδαιότερο πράγμα που μου έδωσαν οι γονείς μου και άλλοι άνθρωποι δεν ήταν το BS-ing μου. Απλώς μου έδωσαν τη σκληρή αλήθεια: «Αυτό δεν είναι καλό» ή «Αυτό χρειάζεται δουλειά». Έτσι γίνεστε καλύτεροι. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να βελτιωθείτε, εκτός από την ανάγνωση άλλων σεναρίων στο διαδίκτυο. Οπότε σίγουρα πήρα σημειώσεις από ανθρώπους.


Υπήρξε μια εποχή που η Scarlett επρόκειτο μόνο να παράγει το έργο. Λοιπόν, ποιες ήταν οι συνθήκες υπό τις οποίες ακούσατε ότι όχι μόνο αγαπούσε το σενάριό σας, αλλά ήθελε επίσης να παίξει την Kelly αντί να κάνει απλώς παραγωγή;

Λοιπόν, ήταν πέρα από τα πιο τρελά όνειρά μου. Ήμουν εντελώς σοκαρισμένος και με δέος. Η ιδέα ότι η Σκάρλετ θα παρέδιδε ατάκες από κάτι που έγραψα – ακόμα τσιμπάω τον εαυτό μου. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτή είναι μια πραγματικά περίτεχνη φάρσα για μένα, οπότε ήταν τρελό. Αλλά θα πω σε αυτήν και στα εύσημα του Keenan, παρέδωσα ένα προσχέδιο και μου έδωσαν πολλές σημειώσεις. Υπήρχαν πολλές σημειώσεις αφού παρέδωσα αυτό το πρώτο σχέδιο. Και μετά, από εκεί, πήρα αυτές τις σημειώσεις και δούλεψα πολύ σκληρά για να τις βάλω. Στη συνέχεια έστειλα πίσω το σενάριο και μετά ήταν σαν, "Γεια, αυτό αισθάνεται καλά". Έτσι, υπήρχαν περισσότερες σημειώσεις από εκεί, αλλά πρόσθεσε τόσα πολλά σε αυτόν τον χαρακτήρα. Η Σκάρλετ υπάρχει σε κάθε σελίδα του σεναρίου. Έτσι, ήμουν απλά ενθουσιασμένος που δούλεψα μαζί της με αυτή την ιδιότητα και το γεγονός ότι επρόκειτο να παίξει την Kelly απλά ανατίναξε το μυαλό μου.


Kelly Jones (Scarlett Johansson) στο Fly Me to The Moon DAN MCFADDEN/SONY PICTURES



Τα comps για την Kelly, τουλάχιστον για μένα, είναι ο Don Draper συναντά τον Saul Goodman / Jimmy McGil και την Kim Wexler. (Η Kelly - όπως η Kim στο Better Call Saul - βγάζει μια θλίψη χρησιμοποιώντας μια ψεύτικη κοιλιά εγκύου.) Την αναλύσατε συγκεκριμένα;

Εντελώς. Ο Don Draper ήταν απολύτως μέρος της συζήτησης. Ο χαρακτήρας του Leo [DiCaprio] στο Catch Me If You Can ήταν ένας άλλος χαρακτήρας στη συζήτηση. Έτσι, ο Don Draper ήταν εντελώς μια έμπνευση, και αυτή η σκηνή της Kelly με την κοιλιά ήταν στην πραγματικότητα στις πρώτες 15 σελίδες που έγραψα στο spec για να κερδίσω τη δουλειά. Έτσι, ο Don Draper και η ιδέα της αλήθειας και του ψέματος εμπνέονται εντελώς από αυτό.


Υπήρξε μια εποχή που οι θεωρίες συνωμοσίας απολάμβαναν κυρίως ως ψυχαγωγία. Αλλά αυτό δεν ισχύει πλέον, καθώς υπάρχει ένα νέο κάθε πέντε λεπτά, και είναι κάθε άλλο παρά διασκεδαστικό τώρα. Έτσι, ανακουφίστηκα αρκετά με το πώς αντιμετωπίσατε έξυπνα μια από τις παλαιότερες συνωμοσίες που αφορούσαν την προσγείωση στη Σελήνη. Είχατε μεγάλη ανησυχία για το πώς να περπατήσετε σε αυτό το τεντωμένο σχοινί, ειδικά με τη συμμετοχή της NASA να κρέμεται από μια κλωστή;

Άρχισα να ενδιαφέρομαι για αυτό το έργο αρχικά επειδή έχω τεράστιο θαυμασμό και ενδιαφέρον για τη NASA και την εποχή του Apollo και τι έκαναν και τη σημασία του. Το ανθρώπινο επίτευγμα του να βγούμε από αυτόν τον πλανήτη σε έναν άλλο κόσμο σήμαινε πραγματικά κάτι για μένα. Έτσι, ποτέ δεν ανησυχούσα για το στοιχείο της συνωμοσίας, επειδή η πρόθεσή μου σε κάθε σελίδα ήταν να προσπαθήσω να τιμήσω και να γιορτάσω αυτό που έκανε η NASA εκείνη την ημέρα. Μπορείτε ακόμα να διασκεδάσετε με τα πράγματα, όμως. Μπορείτε να φωνάξετε τα πράγματα και να διασκεδάσετε και να κάνετε μια ταινία που τελικά αφορά το γεγονός ότι η αλήθεια έχει σημασία. Στην πραγματικότητα δεν γνώριζα πόσο μαζική και εκτεταμένη είναι η συνωμοσία, επειδή, όταν κοιτάζω τα πάντα στο διαδίκτυο, είναι τόσο σαφές για μένα ότι συνέβη. Έτσι, ήταν πάντα πρόθεσή μου, και η πρόθεση όλων γύρω μου, να γιορτάσω την προσγείωση στη Σελήνη, και η συνωμοσία δεν ήταν ποτέ πραγματικά στο προσκήνιο του μυαλού μου.


Μόλις όλη η έρευνα και τα υλικά της NASA ήρθαν στο δρόμο σας σχετικά με το Apollo 11, η συνωμοσία προσγείωσης στη Σελήνη αισθάνθηκε ακόμα πιο εξωφρενική;

Απολύτως, όπως κάνουν πολλές συνωμοσίες. Απλά δεν υπήρχε ποτέ αμφιβολία στο μυαλό μου. Πολλές φορές, όταν ρωτάς κάποιον γιατί δεν πιστεύει ότι πήγαμε, θα πει: «Λοιπόν, δεν γυρίσαμε ποτέ πίσω». Στην πραγματικότητα πήγαμε πίσω έξι φορές, και θα ήταν επτά αν το σύστημα EECOM στο Apollo 13 δεν είχε αποτύχει. Έτσι, όλα παίζουν ρόλο στο ρόλο της ταινίας ότι οι άνθρωποι νοιάζονταν πραγματικά μόνο για αυτό, επειδή ήταν ένας αγώνας με τους Ρώσους, και αν δεν υπάρχει χρηματοδότηση και χρήματα, τότε το κοινό δεν το γνωρίζει. Έτσι το αντιμετωπίσαμε με έναν ενδιαφέροντα, έμμεσο τρόπο που τιμά επίσης αυτό που συνέβη, και ήταν ένα τόσο ωραίο πράγμα που έκανε η Αμερική. Έτσι, αυτή η ταινία μου φαίνεται πατριωτική. Γιορτάζει αυτό που κάναμε.


Αν έπρεπε, πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να κάνετε μια ισχυρή υπόθεση σε έναν αρνητή τώρα;

Ναι, υπάρχουν κάποια πράγματα που αξίζει να διορθωθούν και αν με ρωτούσαν γι' αυτό ή μου μιλούσαν γι' αυτό, θα προσπαθούσα να κάνω ξανά αυτό που κάνει αυτή η ταινία και να γιορτάσω αυτό που έκανε η NASA. Είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι σε μια χώρα που είναι μέρος αυτού του επιτεύγματος και είναι κρίμα όταν οι άνθρωποι προσπαθούν με οποιονδήποτε τρόπο να το μειώσουν. Θα έλεγα επίσης, «Πήγαινε να δεις την ταινία», γιατί είναι εντάξει να διασκεδάζεις με αυτήν και να μην την παίρνεις πολύ σοβαρά.


Γνωρίζατε ότι κάποια στιγμή θα έπρεπε να αναφερθείτε στον Στάνλεϊ Κιούμπρικ, στον οποίο πιστώνεται η σκηνοθεσία της εκδοχής των θεωρητικών συνωμοσίας για την προσγείωση στη Σελήνη σε ένα υπόγειο του Χόλιγουντ. Πόσες παραλλαγές υπήρχαν λοιπόν όσον αφορά τις αναφορές του Kubrick;

Υπήρχε ένα πρώιμο ντραφτ όπου ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ ήταν σε αυτό, αλλά ήταν κάπως αστείο και δεν ένιωθε καλά. Φυσικά, οι άνθρωποι το τακτοποίησαν, αλλά υπήρχε πάντα η ιδέα ότι επρόκειτο να υπάρξει κάποια γραμμή ή κάποιο είδος αναφοράς.


Lance (Jim Rash) και Kelly Jones (Scarlett Johansson) στο Fly Me to the Moon DAN MCFADDEN/SONY PICTURES



Έτσι, ο απογοητευμένος χαρακτήρας σκηνοθέτη του Jim Rash πιθανότατα εξελίχθηκε από τον Stanley Kubrick;

Ναι, αλλά μιλούσα χρόνια και χρόνια πίσω. Και δόξα τω Θεώ [εξελίχθηκε], γιατί, θεέ μου, ο Jim Rash απλά ανατίναξε το μυαλό μου. Και όχι να ρίξω τον εαυτό μου κάτω από το λεωφορείο, αλλά τόσο μεγάλο μέρος του χαρακτήρα του ήταν μεγάλος αυτοσχεδιασμός. Αυτές οι γραμμές μόλις βγήκαν από το βαθύτερο μέρος του, και ήμουν τόσο ευγνώμων που συνεργάστηκα μαζί του σε αυτό.


Το Fly Me to the Moon ήταν κάποτε γνωστό ως Project Artemis. Πρωταθλητής ένας συγκεκριμένος τίτλος;

Λατρεύω τον τίτλο με τον οποίο πήγαμε. Είναι ρομαντικό και όμορφο και αισιόδοξο, και πραγματικά χτυπά κάθε τεταρτημόριο για μένα. Αυτό με το οποίο προσγειώθηκαν μοιάζει σωστό, σαν να έπρεπε πάντα να είναι αυτό.


Ο συνάδελφός μου έγραψε ένα κομμάτι για την πρόσφατη άνοδο των γατών στην οθόνη και τώρα η ταινία σας είναι ένα άλλο παράδειγμα αυτού του φαινομένου. Όταν γράφατε τον αιλουροειδή χαρακτήρα του Mischief, είχατε την αίσθηση ότι ένα κύμα γάτας ερχόταν μέσω των The Marvels, A Quiet Place: Day One, Argylle και Ripley;

(Γελάει.) Όχι, καθόλου. Είμαι τόσο χαρούμενος που είναι στο πνεύμα της εποχής. Από το πνεύμα της συνεργασίας, το τέλος της ταινίας είχε αρχικά μια σκηνή κωμωδίας τύπου It's a Mad, Mad, Mad, Mad World. Και ο Keenan, σε μια από τις σημειώσεις του, είπε: «Αυτό είναι ωραίο, αλλά τι γίνεται αν υπήρχε κάτι που κινείται, όπως... μια γάτα;» Στη συνέχεια φτύνω τον καφέ μου διαβάζοντας αυτό το σημείωμα. Ήταν τόσο αστείο. Η γιαγιά μου, η οποία έχει πεθάνει από τότε, είχε μια μαύρη γάτα που ονομαζόταν Mischief, και πάντα ξεπετούσε την τηλεόραση και μπέρδευε τα πράγματά σας. Τότε σκέφτηκα τη δεισιδαιμονία όλων αυτών, οπότε το περάσαμε μέχρι τέλους και είμαι τόσο ενθουσιασμένος που είμαι μέρος αυτού του κύματος γάτας. Δεν υπάρχει καλύτερο κύμα για να είσαι.


Kelly Jones (Scarlett Johansson) και Cole Davis (Channing Tatum) στο Fly Me to the Moon DAN MCFADDEN/SONY PICTURES



Το Fly Me to the Moon έχει να κάνει εν μέρει με το να το προσποιείσαι μέχρι να τα καταφέρεις. Οι χαρακτήρες το έκαναν αυτό, όπως και η NASA σε κάποιο βαθμό. Έχετε επίσης αναγνωρίσει μέχρι τώρα ότι οι περισσότεροι άνθρωποι τα καταφέρνουν καθώς προχωρούν;

Ναι, σίγουρα. Το φτιάχνω εντελώς καθώς προχωράμε. Αλλά η Kelly είναι μια τέτοια επιζήσασα, οπότε πρέπει να είσαι. Πρέπει επίσης να λυγίσετε προς τους ανθρώπους, και μερικές φορές, χρειάζεστε λίγο και από τα δύο. Η Kelly έχει μερικά εκπληκτικά σημεία και ο Cole έχει μερικά εκπληκτικά σημεία, αλλά πρέπει να λυγίσουν ο ένας προς τον άλλο. Αυτό ισχύει στην πραγματική ζωή με πολλούς τρόπους.


Όπως αναφέρατε νωρίτερα, το The Pack εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη;

Ναι, είναι εντελώς. Ο συγχρονισμός της απεργίας έριξε τα πάντα λίγο κάτω, αλλά είμαι τόσο ενθουσιασμένος. Ο Alex [Skarsgård] θα κάνει απίστευτη δουλειά με αυτό, και έχω απόλυτη πίστη σε αυτόν. Οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένος και για αυτό.

***
Το Fly Me to the Moon κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 12 Ιουλίου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: