22 Ιουλίου 2024

Η Άννα Φάρις αποκαλύπτει ότι θα επέστρεφε στο franchise «Scary Movie» υπό δύο προϋποθέσεις

Η ηθοποιός έπαιξε τη Cindy Campbell στις πρώτες τέσσερις δόσεις από το 2000 έως το 2006.

Η Άννα Φάρις έχει μερικά αδιαπραγμάτευτα αν επρόκειτο να επαναλάβει τον ρόλο της για τη νέα δόση Scary Movie.


Η Paramount και η Miramax ανακοίνωσαν νωρίτερα φέτος ότι κάνουν άλλη μια ταινία μετά το Scary Movie 5 του σκηνοθέτη Malcom D. Lee το 2013. Η ηθοποιός, η οποία έπαιξε τη Cindy Campbell στις τέσσερις πρώτες ταινίες του franchise από το 2000 έως το 2006, μοιράστηκε πρόσφατα με το περιοδικό People τι θα χρειαζόταν για να συμμετάσχει στην επερχόμενη ταινία.


"Λοιπόν, χρήματα!" είπε γελώντας ο Φάρις. Αλλά «θα ήθελε πολύ να επαναλάβει» τον ρόλο της αν ήξερε επίσης ότι η πρώην συμπρωταγωνίστριά της στο Scary Movie, Regina Hall, η οποία έπαιξε την καλύτερη φίλη του χαρακτήρα της, Brenda, επέστρεφε επίσης.


«Θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ ξανά με τη Regina. Απλά την αγαπώ τόσο πολύ», πρόσθεσε η ηθοποιός του My Spy: The Eternal City. «Κάναμε ο ένας τον άλλον να γελάει όλη μέρα. Regina Hall θα ήταν η απάντησή μου. Και χρήματα. Μα κυρίως όλη η Ρεγγίνα!»


Η Faris εξήγησε αργότερα τον αντίκτυπο που είχαν αυτές οι ταινίες στη ζωή και την καριέρα της, κυρίως από τότε που έγινε γνωστή μετά την πρώτη δόση το 2000.


«Λατρεύω αυτό το franchise. Ήταν σαν το bootcamp μου, το ξεκίνημά μου», είπε ο σταρ του The House Bunny. «Αν υπάρχει μια σύγκριση στο γυμνάσιο για την εμπειρία ανάπτυξής μου, αυτές οι τέσσερις ταινίες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη ζωή μου όσον αφορά τη διδασκαλία μου πώς να χρησιμοποιώ στηρίγματα, να με διδάξουν πώς να πέσω, πώς να χτυπηθώ στο κεφάλι - πώς να κρατήσω τα Chiclets στο στόμα μου και στη συνέχεια να τα φτύσω με αίμα σε μια βολική στιγμή για την κάμερα».


Η σειρά ταινιών επικεντρώνεται κυρίως στην πλαστογράφηση ταινιών τρόμου. Ούτε ο Faris ούτε ο Hall εμφανίστηκαν στο Scary Movie 5, στο οποίο πρωταγωνίστησαν οι Simon Rex και Ashley Tisdale.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: