26 Ιουλίου 2024

Η Lady Gaga αλλάζει τη φωνή της για να παίξει τη Harley Quinn στο «Joker: Folie à Deux»: «Removing the Technicality»

Η ηθοποιός-τραγουδίστρια πρωταγωνιστεί απέναντι από τον Joaquin Phoenix στο σίκουελ του Todd Phillips, που θα κυκλοφορήσει στις 4 Οκτωβρίου.

Η Lady Gaga αποκαλύπτει πώς άλλαξε την τραγουδιστική φωνή της για τη δική της εκδοχή της Harley Quinn (aka Lee) στο Joker: Folie à Deux.


Η βραβευμένη με Όσκαρ και Grammy, η οποία πρωταγωνιστεί δίπλα στον Joaquin Phoenix στο μουσικό σίκουελ του Todd Phillips, μίλησε πρόσφατα στο περιοδικό Empire για το πώς το τραγούδι της στην ταινία ήταν «διαφορετικό από οτιδήποτε έχω κάνει ποτέ πριν.


«Ο κόσμος με ξέρει με το καλλιτεχνικό μου όνομα, Lady Gaga, σωστά; Αυτός είμαι εγώ ως ερμηνευτής, αλλά δεν είναι αυτό που είναι αυτή η ταινία. Παίζω έναν χαρακτήρα», εξήγησε. «Έτσι δούλεψα πολύ στον τρόπο που τραγούδησα για να έρθω από τον Lee και να μην έρθω από εμένα ως ερμηνευτής».


Η ηθοποιός του A Star Is Born ήξερε ότι η μουσική στην ταινία έπρεπε να αντιμετωπιστεί με προσοχή, δεδομένου ότι επρόκειτο να ενσωματωθεί στην ιστορία.


«Πώς παίρνεις τη μουσική και την έχεις απλώς μια επέκταση του διαλόγου, σε αντίθεση με το να μπαίνεις στο τραγούδι χωρίς να μπορείς να φανταστείς τίποτα;» ρώτησε η Gaga. «Δεν έμοιαζε με τίποτα που έχω κάνει ποτέ πριν».


Αυτό οδήγησε τον τραγουδιστή του "Shallow" να εξερευνήσει μια διαφορετική πλευρά του hersrlf ως ερμηνευτή - μια που οι θαυμαστές δεν έχουν δει ποτέ πριν.


«Για μένα, υπάρχουν πολλές αλήτικες νότες, στην πραγματικότητα, από τον Λι», είπε, γελώντας, για την τραγουδιστική φωνή της στην ταινία. «Είμαι εκπαιδευμένος τραγουδιστής, σωστά; Έτσι, ακόμη και η αναπνοή μου ήταν διαφορετική όταν τραγουδούσα ως Lee. Όταν αναπνέω για να τραγουδήσω στη σκηνή, έχω αυτόν τον πολύ ελεγχόμενο τρόπο για να βεβαιωθώ ότι είμαι στο γήπεδο και διατηρείται στο σωστό ρυθμό και χρονικό διάστημα, αλλά ο Lee δεν θα ήξερε ποτέ πώς να κάνει κάτι από αυτά. Έτσι, είναι σαν να αφαιρώ την τεχνική του όλου πράγματος, να αφαιρώ την αντιληπτή μορφή τέχνης μου από όλα αυτά και να είμαι εντελώς μέσα σε αυτό που είναι».


Joker: Το Folie à Deux, συνέχεια του βραβευμένου με Όσκαρ Joker του 2019, βλέπει τον αποτυχημένο κωμικό Arthur Fleck (Phoenix) να συναντά την αγάπη της ζωής του, Harley Quinn (Gaga), ενώ είναι έγκλειστος στο κρατικό νοσοκομείο Arkham. Μόλις απελευθερωθεί, το δίδυμο ξεκινά μια καταδικασμένη ρομαντική περιπέτεια.


Ο Phillips εξήγησε επίσης στο Empire πώς η άποψη της Gaga για τον θρυλικό χαρακτήρα είναι διαφορετική από τις προηγούμενες επαναλήψεις της Harley Quinn.


«Ενώ υπάρχουν κάποια πράγματα που οι άνθρωποι θα έβρισκαν οικεία σε αυτήν, είναι πραγματικά η ερμηνεία της Gaga και η ερμηνεία του Scott [Silver, συν-σεναριογράφος] και εγώ», πρόσθεσε ο σκηνοθέτης. «Έγινε ο τρόπος με τον οποίο ο [Τσαρλς] Μάνσον είχε κορίτσια που τον ειδωλοποιούσαν. Ο τρόπος που μερικές φορές αυτοί [οι φυλακισμένοι δολοφόνοι] έχουν ανθρώπους που τους θαυμάζουν. Υπάρχουν πράγματα για τη Harley στην ταινία που πάρθηκαν από τα κόμικς, αλλά την πήραμε και τη διαμορφώσαμε με τον τρόπο που θέλαμε να είναι».


Το Joker: Folie à Deux πρόκειται να βγει στους κινηματογράφους στις 4 Οκτωβρίου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: