14 Αυγούστου 2024

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ είναι «λίγο εκνευρισμένος» με τον Κουέντιν Ταραντίνο: «Φίλε, γ*** »

Ο ηθοποιός δίνει την αντίδρασή του στον Ταραντίνο, προφανώς υπονοώντας ότι ο Κλούνεϊ δεν είναι πραγματικός σταρ του κινηματογράφου.


Ο Τζορτζ Κλούνεϊ είναι «λίγο εκνευρισμένος» με τον Κουέντιν Ταραντίνο.


Ο βετεράνος ηθοποιός διαφωνεί με τα προφανή σχόλια του διάσημου σκηνοθέτη σχετικά με τη διασημότητά του.


Σε μια νέα συνέντευξη στο εξώφυλλο του GQ, μαζί με τον επερχόμενο συμπρωταγωνιστή του στους Wolfs, Brad Pitt, προέκυψε το θέμα του Tarantino και ο Clooney είπε: «Ο Quentin είπε κάποια σκατά για μένα πρόσφατα, οπότε είμαι λίγο εκνευρισμένος από αυτόν. Έκανε κάποια συνέντευξη όπου κατονόμαζε αστέρες του κινηματογράφου και μιλούσε για τον [Πιτ] και κάποιον άλλο, και μετά αυτός [ο ερευνητής] λέει: «Λοιπόν, τι γίνεται με τον Τζορτζ;». Λέει: «Δεν είναι σταρ του κινηματογράφου». Και τότε είπε κυριολεκτικά κάτι σαν: "Ονόμασέ με ταινία από τη χιλιετία"».


Συνέχισε ο Κλούνεϊ: «Και έλεγα: "Από τη χιλιετία;". Αυτό είναι το είδος ολόκληρης της γαμημένης καριέρας μου».


Σε αυτό, ο Πιτ γέλασε.


«Οπότε τώρα είμαι σαν, εντάξει, φίλε, γαμώτο», πρόσθεσε ο Κλούνεϊ. «Δεν με πειράζει να του δίνω σκατά. Μου έδωσε σκατά. Αλλά όχι, κοιτάξτε, είμαστε πραγματικά τυχεροί που δουλέψαμε με αυτούς τους σπουδαίους σκηνοθέτες. Ο σκηνοθέτης και το σενάριο είναι αυτά που σε κρατούν ζωντανό».


Τεχνικά μιλώντας, η καριέρα του Clooney εκτείνεται πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι είχε σημαντική επιτυχία από τις αρχές του αιώνα σε ταινίες που κυμαίνονται από το The Perfect Storm του 2000 έως την τριλογία Eleven του ωκεανού (η οποία ξεκίνησε το 2001) έως το Gravity του 2013 έως το Hail Caesar του 2016!


Ο Κλούνεϊ συμπρωταγωνίστησε με τον Ταραντίνο στο αστυνομικό δράμα-τρόμο του σκηνοθέτη το 1996 From Dusk Till Dawn, ενώ ο Πιτ έχει εμφανιστεί σε μερικές ταινίες του Ταραντίνο, συμπεριλαμβανομένου του Once Upon a Time in Hollywood του 2019.


Ο Πιτ είπε ότι ο Ταραντίνο «ήταν αρκετά καλός» ως ηθοποιός το σούρουπο, στον οποίο ο Κλούνεϊ απάντησε: «Ήταν εντάξει σε αυτό». Ο Πιτ πρόσθεσε στη συνέχεια: «Υπάρχει μια σκηνή, είμαι κενή σε αυτήν. Αλλά είναι πραγματικά καλός».


Επίσης, δεν ήταν αμέσως εμφανές ποια συνέντευξη του Ταραντίνο ανέφερε ο Κλούνεϊ, αν και ο σκηνοθέτης έχει γίνει πρωτοσέλιδο από το να αποκαλεί τους ηθοποιούς της Marvel «όχι πραγματικούς αστέρες του κινηματογράφου» στο παρελθόν, υποστηρίζοντας ότι τα είδωλα των κόμικς τους είναι τα πραγματικά αστέρια αυτών των ταινιών.


Μιλώντας για αυτό, ο Clooney σημείωσε επίσης ότι η ταινία του 1997 Batman &; Robin δεν λειτούργησε.


«Όταν έφτασα για πρώτη φορά στο μέρος όπου θα μπορούσα να διαλέξω μια ταινία, πήρα ό, τι ήρθε στο δρόμο μου», είπε. «Επειδή δεν καταλάβαινα ότι θα θεωρηθώ υπεύθυνος για την ταινία. Έτσι, μου προτείνουν το Batman &; Robin, τηλεφωνώ στους φίλους μου λέγοντας: «Θα γίνω ο Batman!». Δεν το σκέφτεσαι πραγματικά. Και μετά, αφού το έκανα αυτό για τρεις ταινίες, όπου δεν λειτούργησαν πραγματικά, σκέφτηκα: Ω, θα θεωρηθώ υπεύθυνος. Πρέπει να επιστρέψω: καλό σενάριο, καλός σκηνοθέτης, αν μου επιτρέπεται να διαλέξω. Και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βγάλετε χρήματα από το θέμα. Γιατί να θυμάσαι: Όταν είσαι για πρώτη φορά διάσημος, όταν κάποιος σου προσφέρει πολλά χρήματα, σκέφτεσαι: «Γαμώτο, δεν μου έχουν ξαναπροσφέρει χρήματα. Δεν μου έχει προσφερθεί ποτέ τίποτα"».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: