18 Αυγούστου 2024

Η Halle Berry έχει μια απάντηση στους κριτικούς της «Catwoman» που λένε ότι η ταινία του 2004 «Sucked Balls»

Η ηθοποιός αποκάλυψε επίσης ότι θα ήταν ανοιχτή να επαναλάβει τον ρόλο για άλλη ταινία, αλλά μόνο αν μπορούσε να τον σκηνοθετήσει.

Η Χάλι Μπέρι αντεπιτίθεται στους κριτικούς της Catwoman εν μέσω της 20ης επετείου της ταινίας του 2004.


Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνέντευξης στο The Tonight Show, ο νικητής των Όσκαρ συνέχισε να επαινεί την ταινία κόμικς παρά τις αρνητικές κριτικές της. Η διαβόητη ταινία κέρδισε επίσης την Berry the Razzie για τη χειρότερη ηθοποιό της χρονιάς.


«Μου άρεσε», είπε στον οικοδεσπότη Jimmy Fallon. «Πήρε panned. Οι επικριτές είπαν ότι ρουφούσε μπάλες. Και οι μπάλες δεν είναι τόσο κακές».


Ο Berry συνέχισε: «Αυτό για το οποίο είμαι χαρούμενος είναι ότι τα παιδιά το έχουν βρει τώρα στο διαδίκτυο και το αγαπούν. Έτσι, είναι τόσο δικαιωτικό. Επειδή τώρα λένε ότι είναι ωραίο και τι στο καλό ήταν πρόβλημα όλων με αυτό, έτσι σαν, είμαι σαν, "Είμαι τόσο brat τώρα" (αναφερόμενος στην καλοκαιρινή τάση brat του Charli XCX)».


Ο Fallon προχώρησε στη μεταγλώττιση της ηθοποιού "Bratwoman", πριν τη ρωτήσει αν θα επαναλάμβανε ποτέ τον ρόλο για άλλη ταινία. Η Μπέρι απάντησε: «Ίσως», αλλά μόνο αν μπορούσε να το σκηνοθετήσει.


Η Μπέρι μοιράστηκε προηγουμένως το ενδιαφέρον της να σκηνοθετήσει ένα ριμέικ της Catwoman το 2021, λέγοντας στον Τζέικ Χάμιλτον ότι εύχεται να «μπορούσε να επιστρέψει και να ξαναφανταστεί την Catwoman και να το ξανακάνει» με αυτό που έμαθε στο Bruised του 2020, το σκηνοθετικό της ντεμπούτο μεγάλου μήκους.


«Θα είχα την Catwoman να σώζει τον κόσμο όπως κάνουν οι περισσότεροι άνδρες υπερήρωες, και όχι μόνο να σώζει τις γυναίκες από τα πρόσωπά τους», είπε η ηθοποιός για την πλοκή της Catwoman, η οποία είδε τον υπερήρωά της να αναλαμβάνει μια διεφθαρμένη εταιρεία καλλυντικών. «Θα έκανα το διακύβευμα πολύ υψηλότερο και νομίζω ότι θα το έκανα πιο περιεκτικό τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες».


Η Μπέρι παραδέχτηκε επίσης στο Entertainment Weekly τον περασμένο μήνα ότι ο αρνητικός τύπος γύρω από την ταινία που σκηνοθέτησε ο Πίτοφ την επηρέασε εκείνη την εποχή, επειδή κατηγορήθηκε για την «αποτυχία» της.


«Δεν μου άρεσε [η αντίδραση]», είπε. «Όντας μαύρη γυναίκα, έχω συνηθίσει να κουβαλάω αρνητικότητα στην πλάτη μου, να τσακώνομαι, να είμαι ψάρι που κολυμπάει μόνη μου... Λίγη κακή δημοσιότητα για μια ταινία; Δεν μου άρεσε, αλλά δεν επρόκειτο να σταματήσει τον κόσμο μου ή να με εκτροχιάσει από το να κάνω αυτό που αγαπώ να κάνω».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: