05 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Dave Bautista μιλά για το ειδύλλιο του «The Killer's Game» και πώς το «Dune: Part Two» επαναπροσδιόρισε το υλικό του «Dune»,

Ο Dave Bautista μιλά για το ειδύλλιο του «The Killer's Game» και πώς το «Dune: Part Two» επαναπροσδιόρισε το υλικό του «Dune»,  Αν και ο ηθοποιός παραδέχεται ότι δεν έκλεισε σωστά το «Guardians of the Galaxy» («πάντα θα υπάρχει κάποια θλίψη»), κατάφερε να ξανασυνεργαστεί με μερικούς από τους συμπαίκτες του, συμπεριλαμβανομένης της νέας του ρομαντικής ταινίας δράσης.


Δεν ήταν η δράση που κέντρισε το ενδιαφέρον του Dave Bautista για το The Killer's Game. Ήταν η ευκαιρία να παίξω έναν σωστό ρομαντικό πρωταγωνιστή για πρώτη φορά. Όπως πολλοί ηθοποιοί, ο Bautista ενδιαφέρεται περισσότερο για τους ρόλους που τον τρομάζουν και έτσι η ευκαιρία να παίξει τον ερωτοχτυπημένο δολοφόνο Joe Flood ήταν κάτι για το οποίο έχει δεσμευτεί κατά διαστήματα από το 2019. Βασισμένο στο μυθιστόρημα The Killer's Game του Jay Bonansinga, ο Flood διαγιγνώσκεται με μια νευροεκφυλιστική εγκεφαλική πάθηση που του αφήνει μόνο μήνες ζωής, οπότε συνάπτει συμβόλαιο για τη ζωή του, ώστε ο έρωτας της ζωής του, ο Maize (Sofia Boutella), να μπορέσει να εισπράξει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής του. Το πρόβλημα είναι ότι διαγνώστηκε λανθασμένα από τρία διαφορετικά εργαστήρια και είναι πολύ αργά για να ακυρωθεί το εν λόγω συμβόλαιο.


Η κινηματογραφική μεταφορά του The Killer's Game έχει περάσει σχεδόν τρεις δεκαετίες ανάπτυξης, καθώς ονόματα όπως ο Wesley Snipes, ο Michael Keaton και ο Jason Statham ήρθαν και έφυγαν. Ωστόσο, το έργο τελικά κέρδισε έδαφος όταν η Lionsgate απέκτησε τα δικαιώματα διανομής σε ένα απεργιακό 2023 και προσέθεσε στον διευθυντή της Day Shift J.J. Perry να διευθύνει την κωμωδία δράσης στη Βουδαπέστη μέσω μιας ενδιάμεσης συμφωνίας SAG-AFTRA.

Αλλά γνωρίζοντας ότι ο Perry έβγαινε από μια φωτογραφία δράσης βαμπίρ με επικεφαλής τον Jamie Foxx και είχε κόψει τα δόντια του στους κόσμους των κασκαντέρ και της δεύτερης μονάδας μαζί με τον συν-εγκέφαλο του John Wick, Chad Stahelski, ο Bautista φοβήθηκε αρχικά ότι αυτός και ο Perry δεν θα συμφωνούσαν στη ρομαντική ώθηση της ταινίας.

«Όταν μιλήσαμε για πρώτη φορά μεταξύ μας, πριν πω οτιδήποτε, [ο Perry] έλεγε: "Κοίτα, φίλε, το σπουδαιότερο πράγμα σε αυτό, και αυτό που θα μας ξεχωρίσει, είναι ο ρομαντισμός στην καρδιά αυτής της ιστορίας". Και τότε άφησα αυτόν τον τεράστιο αναστεναγμό ανακούφισης. Έλεγα "Ευχαριστώ, Θεέ μου"», λέει ο Bautista στο The Hollywood Reporter.

Το επόμενο εμπόδιο ήταν η ρίψη του σωστού καλαμποκιού και ο Bautista πάντα οραματιζόταν τον Boutella στο ρόλο της επιτυχημένης χορεύτριας μπαλέτου που γίνεται φίλη του Flood. Οι δύο ηθοποιοί γνωρίστηκαν στα γυρίσματα του Hotel Artemis του Drew Pearce και ενώ δεν αλληλεπιδρούσαν στην οθόνη, έγιναν γρήγορα φίλοι στο τρέιλερ μακιγιάζ. Υποστήριξε ακόμη και το κάστινγκ της Rebel Moon στον Zack Snyder όταν ο σκηνοθέτης ζήτησε για πρώτη φορά τη γνώμη του για αυτήν στα γυρίσματα του Army of the Dead του 2019. Τελικά, ο Bautista επέμεινε τόσο πολύ στο κάστινγκ της Boutella που δεν θα άφηνε τη σύγκρουση προγραμματισμού της να σταθεί εμπόδιο.



«Έφεραν στο προσκήνιο άλλες ηθοποιούς και συνέχισα να τις απορρίπτω, λέγοντας: "Όχι, απλά δεν μπορώ να τυλίξω το κεφάλι μου γύρω από κανέναν άλλο εκτός από τη Σοφία"», μοιράζεται ο Bautista. «Τότε είπα: "Ας μην ψάχνουμε για άλλη ηθοποιό. Ας προσπαθήσουμε απλώς να αλλάξουμε τα χρονοδιαγράμματα για να μπορέσουμε να κάνουμε τη Σοφία να δουλέψει». Χρειάστηκαν πολλά πράγματα από παραγωγούς, ατζέντηδες και μάνατζερ, και η Σοφία ήταν πρόθυμη να πετάξει πέρα δώθε από τη Βουδαπέστη στο Λονδίνο ενώ ήταν σε δύο έργα».

Ο Bautista είχε επίσης ένα χέρι στο Guardians of the Galaxy Vol. 2 και Vol. 3 castmate Pom Klementieff υπογράφοντας ως επικεφαλής villain, Antoinette, και ενώ είναι πρόθυμος να επανενωθεί με περισσότερους από τους συναδέλφους του Guardians εκτός του MCU, θρηνεί για την έλλειψη κλεισίματος που βίωσε κατά την ολοκλήρωση της θητείας του ως Drax.

«Δεν θα έλεγα ότι μου λείπει [ο Ντραξ]. Αυτό που μου λείπει είναι το οικογενειακό περιβάλλον. Είναι δύσκολο να ξέρεις ότι δεν θα βρεθούμε ποτέ ξανά μαζί στο πλατό. Εγώ, ο Chris, η Zoe, ο Pom, η Karen, ο Sean Gunn, ο James Gunn – δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ ξανά. Είναι δύσκολο να ζεις με αυτό», παραδέχεται ο Bautista. «Τα τελευταία μας γυρίσματα ήταν εδώ στο Χόλιγουντ και ολοκληρώσαμε στις 3 ή 4 το πρωί. Και τότε έπρεπε κυριολεκτικά να τρέξω στο ξενοδοχείο, να πάρω τις τσάντες μου, να πηδήξω σε ένα τζετ και να πετάξω στη Φιλαδέλφεια για να ξεκινήσω το Knock at the Cabin δύο ημέρες αργότερα. Ήμουν τότε σε μια άλλη ταινία και δεν έκανα πρέσα ή έκανα την πρεμιέρα για το Guardians 3. Έτσι, υπάρχει ένα τεράστιο κομμάτι του εαυτού μου που αισθάνεται σαν να μην υπήρχε κλείσιμο. Ποτέ δεν κατάφερα πραγματικά να πω αντίο σε αυτόν τον χαρακτήρα και αυτό το καστ και πάντα θα υπάρχει κάποια θλίψη όταν αρχίζω να το σκέφτομαι αυτό».



Ο Bautista ρίχνει επίσης φως σε μερικά από τα διαγραμμένα πλάνα του Dune: Part One που επαναχρησιμοποιήθηκαν στο Dune: Part Two. Προς το τέλος του πρώτου μέρους, όταν ο βαρόνος Harkonnen (Stellan Skarsgård) αναρρώνει από τον παρ' ολίγον θάνατό του σε ένα λασπόλουτρο που μοιάζει με πετρέλαιο, ο Rabban του Bautista λαμβάνει εντολές πορείας από τον θείο του να αυξήσει την παραγωγή μπαχαρικών και να σκοτώσει τους Fremen. Στο δεύτερο μέρος, όταν ο Ραμπάν αναπόφευκτα αποτυγχάνει, εμφανίζεται να στέκεται έξω από την πόρτα του θείου του, καθώς ο βαρόνος σκοτώνει θυμωμένα τις δύο νοσοκόμες του ως απάντηση στις αποτυχίες του ανιψιού του. Λοιπόν, αυτή η σκηνή γυρίστηκε στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια της κύριας φωτογραφίας του πρώτου μέρους. Και μετά από περαιτέρω εξέταση, η επόμενη στιγμή κατά την οποία ο Rabban κατευθύνεται μέσα για να αντιμετωπίσει τον θείο του φαίνεται επίσης να είναι ανακυκλωμένο ή αχρησιμοποίητο υλικό από εκείνη την αρχική σκηνή μπανιέρας στο πρώτο μέρος. (Πιθανότατα προστέθηκαν νέα ADR και ένα ένθετο των δύο νεκρών νοσοκόμων.)

Ο Bautista επιβεβαιώνει επίσης ότι αυτός και ο Josh Brolin δεν γύρισαν ποτέ τη σκηνή στην οποία ο Rabban κόβει το πρόσωπο του Gurney Halleck, με αποτέλεσμα μια ουλή που ο τελευταίος αναφέρει στο δεύτερο μέρος ως έργο του Rabban.

«Ποτέ δεν γυρίσαμε τίποτα μαζί [στο Dune: Part One]. Αρχικά, αυτή η τελευταία σκηνή μάχης [στο Dune: Part Two] υποτίθεται ότι ήταν μια μεγάλη σκηνή μάχης, και καθώς γυρίζαμε, ο Denis αποφάσισε ότι, σε εκείνο το σημείο, μετά από όλα όσα είχαν συμβεί, θα ήταν απλώς αδικαιολόγητη δράση. Απλά δεν ήθελε να πάει εκεί και το συντομεύσαμε σε αυτό που έγινε», λέει ο Bautista.

Παρακάτω, κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνομιλίας με το THR, ο Bautista συζητά επίσης τη φιλοδοξία του να διεκδικήσει ένα Όσκαρ κάποια μέρα.



Το Killer's Game βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και σχεδόν 30 χρόνια και είστε συνδεδεμένοι με αυτό από το 2019. Τι σας έκανε να κολλήσετε σε αυτό μέσα από κάθε είδους εμπόδια τα τελευταία 5 χρόνια;

Λοιπόν, το είχα χρόνια και χρόνια πριν, και για λίγο, έφυγε και άλλαξε στούντιο. Έτσι, για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, κάπως το ξέχασα. Είχα προχωρήσει, και μετά απλά ήρθε πίσω στην προσοχή μου με τον J.J. Perry συνδεδεμένο. Έτσι, όλα επέστρεψαν σχετικά με το γιατί αγαπώ αυτόν τον χαρακτήρα και γιατί αγαπώ το σενάριο και γιατί σκέφτηκα ότι ήταν τόσο διασκεδαστικό και γιατί ήθελα η Σοφία να παίξει τον Maize. Όταν πρωτοήρθε στο δρόμο μου, δεν έψαχνα για ταινίες δράσης, αλλά το πιο ωραίο πράγμα σε αυτό ήταν ότι ήταν πραγματικά μια ρομαντική μεταμφίεσηsed ως ταινία δράσης. Ο ρομαντισμός ήταν στην καρδιά του σεναρίου και αυτό πραγματικά το έκανε διαφορετικό, διασκεδαστικό και ενδιαφέρον για μένα.

Έτσι, όταν επανήλθε, εξακολουθούσα να αγαπώ πραγματικά τον ρομαντισμό που βρίσκεται στην καρδιά αυτής της ταινίας, αλλά φοβόμουν γιατί ήξερα τον J.J. από τη δράση του και το υπόβαθρο της δεύτερης μονάδας. Είχα δει μόνο μία ταινία [Day Shift] που σκηνοθέτησε και σκέφτηκα ότι θα έκανε αυτή τη μεγάλη ταινία δράσης, κάτι που δεν ήταν αυτό που ήθελα. Και πάλι, δεν έψαχνα για ταινίες δράσης.

Αλλά όταν μιλήσαμε για πρώτη φορά μεταξύ μας, πριν πω οτιδήποτε, είπε: «Κοίτα, φίλε, το σπουδαιότερο πράγμα σε αυτό, και αυτό που θα μας ξεχωρίσει, είναι ο ρομαντισμός στην καρδιά αυτής της ιστορίας». (Γελάει.) Και τότε άφησα αυτόν τον τεράστιο αναστεναγμό ανακούφισης. Έλεγα: «Ευχαριστώ, Θεέ μου». Και από εκεί, η σχέση μου με τον J.J. γινόταν όλο και καλύτερη και συνειδητοποιούσα ότι ήμασταν τόσο στην ίδια σελίδα. Αυτό είναι που πάντα αγαπούσα σε αυτό, και αυτό είναι που εξακολουθώ να αγαπώ σε αυτό. Η δύναμη της ταινίας είναι η σχέση στο κέντρο.



Ο Joe Flood του Dave Bautista στο The Killer's Game ΕΥΓΕΝΙΚΉ ΠΡΟΣΦΟΡΆ ΤΗΣ LIONSGATE

Το μοντάζ όπου ερωτεύονται ο Joe και ο Maize παρουσιάζει μια πολύ διαφορετική πλευρά σας. Αυτό σας εκφόβισε καθόλου;

Όλη η ταινία με εκφόβισε. (Γελάει.) Ήταν ένα εντελώς νέο εγχείρημα. Ποτέ δεν έχω παίξει πραγματικά αυτόν τον τύπο χαρακτήρα. Ποτέ δεν έπαιξα πραγματικά τον ρομαντικό πρωταγωνιστή. Δεν έχω κάνει ποτέ αυτά τα πράγματα. Ποτέ δεν ήμουν ο τύπος που κλωτσάει και λέει ωραία πράγματα και στη συνέχεια παίρνει το κορίτσι στο τέλος. Έτσι ήταν ένας πραγματικός πρωταγωνιστικός ρόλος, οπότε ήμουν αμήχανος και νευρικός για το όλο θέμα.


Εσείς και η Σοφία δεν αλληλεπιδράσατε στην οθόνη στο Hotel Artemis, αλλά οι δυο σας είστε οι πιο πρόσφατοι πρωταγωνιστές του Zack Snyder. Δεθήκατε καθόλου με αυτό;

Γνωρίζω τη Σοφία από το Hotel Artemis, και ενώ δεν αλληλεπιδράσαμε στην κάμερα, τα πήγαμε υπέροχα εκτός κάμερας. Την είδα πολύ στα γυρίσματα και καθίσαμε ο ένας δίπλα στον άλλο στο τρέιλερ μακιγιάζ. Έτσι μου άρεσε πολύ από την πρώτη μέρα. Δεν είναι μόνο ένας αξιαγάπητος άνθρωπος, αλλά είναι επίσης τόσο χαμηλή συντήρηση και δεν είναι επιτηδευμένη. Είναι απλά αληθινή και γειωμένη και είναι τόσο ευγνώμων που είναι εκεί. Έχει επίσης ένα φυσικό υπόβαθρο όπως εγώ. Μεταπήδησε στην υποκριτική από το χορό. Μεταπήδησα στην υποκριτική από την πάλη. Και οι δύο βγάζαμε τα προς το ζην με το σώμα μας πριν προχωρήσουμε σε αυτή τη νέα καριέρα όπου έπρεπε να αποδείξουμε την αξία μας ως ερμηνευτές. Έτσι, μοιραζόμαστε πολλά κοινά συναισθήματα όσον αφορά το υπόβαθρό μας και μείναμε σε επαφή όλα αυτά τα χρόνια.

Στην πραγματικότητα, όταν ήμουν στο Army of the Dead, θυμάμαι τον Zack να αναφέρει τον Rebel Moon και με ρώτησε τι σκέφτομαι για τη Sofia. Έτσι του είπα για τις εμπειρίες μου μαζί της και πόσο πολύ την αγαπούσα. Προφανώς δεν είχα καμία σχέση με το κάστινγκ της, αλλά με ρώτησε για τη γνώμη μου για εκείνη ως άτομο. Έτσι δεν ήταν τίποτα άλλο παρά αγάπη, αγκαλιές και φιλιά γιατί αυτά είναι τα αληθινά μου συναισθήματα γι 'αυτήν.


Αλλά ποτέ δεν είδα κανέναν άλλο εκτός από τη Σοφία στο τμήμα του αραβοσίτου. Από την πρώτη μέρα που πήρα το σενάριο, άρχισα να αναφέρω το όνομά της μέχρι το τέλος. Κατά τη διάρκεια του κάστινγκ, είπα: «Απλά δεν μπορώ να δω κανέναν άλλο», αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα προγραμματισμού μαζί της. Έτσι, έφεραν στο προσκήνιο άλλες ηθοποιούς και συνέχισα να τις απορρίπτω, λέγοντας: «Όχι, απλά δεν μπορώ να τυλίξω το κεφάλι μου γύρω από κανέναν άλλο εκτός από τη Σοφία». Τότε λοιπόν είπα: «Ας μην ψάχνουμε για άλλη ηθοποιό. Ας προσπαθήσουμε απλώς να μετακινήσουμε τα χρονοδιαγράμματα, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε τη Σόφια να δουλέψει». Χρειάστηκαν πολλά πράγματα από παραγωγούς, ατζέντηδες και μάνατζερ, και η Σοφία ήταν πρόθυμη να πετάξει πέρα δώθε από τη Βουδαπέστη στο Λονδίνο ενώ ήταν σε δύο έργα. Αλλά ήταν πάντα η Σοφία και πάντα προοριζόταν να είναι η Σόφια. Δεν μπορούσα να δω κανέναν άλλο στο ρόλο.

Ο Joe Flood του Dave Bautista και ο αραβόσιτος της Sofia Boutella στο The Killer's Game ΕΥΓΕΝΙΚΉ ΠΡΟΣΦΟΡΆ ΤΗΣ LIONSGATE

Η ατάκα της Ντόλι Πάρτον, «Μην είσαι τόσο απασχολημένος με το να βγάζεις τα προς το ζην, που ξεχνάς να φτιάξεις μια ζωή», είναι ένα βασικό θέμα αυτής της ταινίας. Είναι κάτι που έπρεπε να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας σου;

Όχι. (Γελάει.) Αν έδινα αυτή τη συμβουλή σε κάποιον, θα ήμουν εντελώς υποκριτής. Πάντα κάνω την καριέρα μου προτεραιότητα και δεν απολογούμαι γι' αυτό. Ακούγεται πολύ εγωιστικό όταν το λέω δυνατά, αλλά η καριέρα μου είναι πρώτη. Είναι η προτεραιότητά μου. Όλα τα άλλα περνούν σε δεύτερη μοίρα. Και πάλι, ακούγεται εγωιστικό, αλλά χωρίς την καριέρα μου, δεν μπορώ να συντηρήσω την οικογένειά μου. Χωρίς την καριέρα μου, δεν μπορώ να αγοράσω σπίτι στη μαμά μου. Χωρίς την καριέρα μου, δεν μπορώ να βεβαιωθώ ότι η εκπαίδευση του γιου μου πληρώνεται. Χωρίς την καριέρα μου, δεν μπορώ να προσπαθήσω να αλλάξω τις μελλοντικές γενιές της οικογένειάς μου. Πρέπει λοιπόν να το κάνω προτεραιότητα και όλοι όσοι αγαπώ και είμαι κοντά το καταλαβαίνουν αυτό. Ξέρουν γιατί το κάνω. Το κάνω αυτό με έναν σκοπό. Δεν το κάνω αυτό για εγωιστικούς λόγους. Το κάνω αυτό επειδή τώρα έχω χτίσει μια εταιρεία και έχω ανθρώπους που εξαρτώνται από μένα. Βγάζουν τα προς το ζην μέσω της σκληρής δουλειάς μου και πρέπει να κοιτάζω μπροστά και να φοράω παρωπίδες. Αν δεν το κάνω, τότε oΆλλοι άνθρωποι θα υποφέρουν γι' αυτό.



Οπότε δεν το βλέπω ως εγωιστικό πράγμα. Το κοιτάζω, σαν, "Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό. Χρειάζομαι να με υποστηρίξετε. Χρειάζομαι να πιστέψεις σε μένα. Χρειάζομαι να με αφήσεις να φύγω και να το κάνω αυτό και να το κάνεις το επίκεντρο της ζωής μου». Οπότε είναι λυπηρό, αλλά η καριέρα μου είναι η προτεραιότητά μου και όλοι οι άλλοι καταλαβαίνουν. Και ξέρω ότι με αγαπούν γι 'αυτό, κάτι που με κάνει να θέλω να δουλέψω σκληρότερα γι 'αυτούς. Οπότε δεν το κάνω όλο αυτό για τον εαυτό μου. Χτίζω ζωές και για άλλους ανθρώπους. Όταν αρχίζεις να απασχολείς ανθρώπους και έχεις ανθρώπους που εξαρτώνται από σένα για την επιβίωσή τους, τότε είναι ένας εντελώς διαφορετικός τύπος πίεσης. Αλλάζει την προοπτική σας για τη ζωή. Όταν ξέρω ότι ο γιος μου εξαρτάται από μένα για να τον προετοιμάσω για το υπόλοιπο της ζωής του, τα παιδιά του θα έχουν καλύτερη ζωή από ό, τι έκανα εγώ εξαιτίας αυτού. Επομένως, πρέπει να θέσω αυτό ως προτεραιότητά μου. Θα βρω χρόνο για όλα τα άλλα, αλλά έχω αυτή τη μία ευκαιρία και αυτή τη μία ζωή να αλλάξω τα πράγματα για τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου και τα παιδιά τους. Αυτή είναι η μία βολή μου.


Ο ρόλος του Pom Klementieff μου θυμίζει την εποχή που η Karen Gillan συμμετείχε στην ταινία σας Stuber. Και οι δύο ταινίες έχουν έναν συνάδελφο Guardian στο μείγμα. Λειτουργήσατε ως casting director στην περίπτωση του Pom;

(Γελάει.) Όταν αρχίσαμε να πετάμε ονόματα, ειδικά για την Αντουανέτα, ήρθε ο Πομ και η πρώτη μου ερώτηση ήταν: «Μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά τον Πομ;». Φυσικά, την ήθελα εκεί, και μόλις έμαθα με τι θα δουλεύαμε, τότε θα μπορούσα να ξεκινήσω, ως παραγωγός, να λέω: «Λοιπόν, αν χρειαστούμε περισσότερα χρήματα, θα πάρω λιγότερα χρήματα. Θα συνεισφέρω περισσότερα χρήματα. Θα βγω από την τσέπη μου για χρήματα αν ανακαλύψουμε ότι είναι διαθέσιμη και πρόθυμη να κάνει τον ρόλο». Θέλω να συνεργαστώ με όλους τους συμπαίκτες μου στους Guardians εκτός της Marvel. Δούλεψα με την Karen, κάτι που ήταν τρελά συναρπαστικό για μένα. Τώρα έχω δουλέψει με τον Pom και θέλω να συνεργαστώ με τον Chris [Pratt] και τη Zoe [Saldana] επίσης για προσωπικούς λόγους. Αισθάνεται καλά. Είναι οικογένεια για μένα. Έτσι, όποτε μπορώ να δουλέψω μαζί τους, είμαι χαρούμενος, αλλά είναι τόσο διαφορετικό πράγμα να δουλεύω μαζί τους έξω από το σύμπαν της Marvel.



Τελευταία φορά σας μίλησα για το Army of the Dead, και εκείνη την εποχή, ανυπομονούσατε πολύ να κλείσετε το βιβλίο για το Drax. Λοιπόν, τώρα που είστε ένα χρόνο και πλέον μακριά από το Guardians of the Galaxy Vol. 3, σας λείπει καθόλου ο τύπος;

Όχι, δεν θα έλεγα ότι μου λείπει. Αυτό που μου λείπει είναι το οικογενειακό περιβάλλον. Είναι δύσκολο να ξέρεις ότι δεν θα βρεθούμε ποτέ ξανά μαζί στο πλατό. Εγώ, ο Chris, η Zoe, ο Pom, η Karen, ο Sean Gunn, ο James Gunn – δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ ξανά. Είναι δύσκολο να ζεις με αυτό. Επίσης, ποτέ δεν είχα κλείσει πραγματικά αυτό το κομμάτι της καριέρας μου. Παρόλο που έχει φύγει και στο παρελθόν, δεν πρόλαβα ποτέ να πω αντίο σε όλους. Ποτέ δεν πρόλαβα να πάω στην πρεμιέρα και να διασκεδάσω με όλους και να κλάψω και να πω αντίο. Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό.

Η τελευταία μου νύχτα στο Guardians ήταν στην πραγματικότητα [The Guardians of the Galaxy Holiday Special]. Γυρίσαμε ταυτόχρονα το Guardians 3 και το Holiday Special. Έτσι, τα τελευταία μας γυρίσματα ήταν εδώ στο Χόλιγουντ και ολοκληρώσαμε στις 3 ή 4 το πρωί. Και τότε έπρεπε κυριολεκτικά να τρέξω στο ξενοδοχείο, να πάρω τις τσάντες μου, να πηδήξω σε ένα τζετ και να πετάξω στη Φιλαδέλφεια για να ξεκινήσω το Knock at the Cabin δύο ημέρες αργότερα. Έτσι, ποτέ δεν κατάφερα πραγματικά να πω αντίο σε όλους. Έσπευσα να φύγω από το πλατό σε μια άλλη ταινία. Ήμουν τότε σε μια άλλη ταινία και δεν έκανα πρέσα ή έκανα την πρεμιέρα για το Guardians 3. Έτσι, υπάρχει ένα τεράστιο κομμάτι του εαυτού μου που αισθάνεται σαν να μην υπήρχε κλείσιμο. Ποτέ δεν κατάφερα πραγματικά να πω αντίο σε αυτόν τον χαρακτήρα και αυτό το καστ, και πάντα θα υπάρχει κάποια θλίψη όταν αρχίζω να το σκέφτομαι.



Dave Bautista ως Rabban στο Dune: Part Two WARNER BROS. PICTURES

Στο Dune: Part Two, ο Rabban έχει μια αναμέτρηση με τον Gurney Halleck του Josh Brolin και νωρίτερα στην ταινία, ο Gurney αναφέρει την ουλή που του έδωσε ο Rabban εκτός οθόνης κατά τη διάρκεια της επίθεσης του Dune: Part One στο House Atreides. Ήταν εκείνη η στιγμή μέρος του υλικού που δεν μπήκε στο πρώτο μέρος; Πυροβολήσατε ποτέ εκείνη τη βίαιη στιγμή μεταξύ τους;

Όχι, δεν το κάναμε ποτέ. Ακόμα και στις πρόβες για την πρώτη ταινία, δεν τα κατάφερα ποτέ [on camera] με τον Τζος. Δεν νομίζω ότι ήμασταν ποτέ σε ένα σετ μαζί. Ήμασταν εκεί [στη Βουδαπέστη] μαζί, αλλά ποτέ δεν γυρίσαμε τίποτα μαζί. Αρχικά, αυτή η τελευταία σκηνή μάχης [στο Dune: Part Two] υποτίθεται ότι ήταν μια μεγάλη σκηνή μάχης, και καθώς γυρίζαμε, ο Denis αποφάσισε ότι, σε εκείνο το σημείο, μετά από όλα όσα είχαν συμβεί, θα ήταν απλώς αδικαιολόγητη δράση. Απλά δεν ήθελε να πάει εκεί, και το συντομεύσαμε σε αυτό που έγινε. Έτσι, αυτή ήταν η μόνη αλλαγή που κάναμε όσον αφορά τη σκηνή μάχης, αλλά υπήρχαν σκηνές από την πρώτη ταινία που κατάφεραν να μπουν στη δεύτερη ταινία. Αυτό απλά δεν ήταν ένα από αυτά.
 

Μπορείτε να αναφέρετε ένα παράδειγμα;

Υπήρχε ένα μέρος όπου [ο Ραββάν] στεκόταν σε μια πόρτα ακούγοντας τον βαρόνο να διαλύει τους ανθρώπους. Άκουσε κραυγές καθώς στεκόταν έξω από την πόρτα. Έτσι, πολύ νευρικά, πολύ δειλά περιμένει να μπει μέσα, αλλά στην πραγματικότητα το γύρισα στην πρώτη ταινία.


Ο J.J. Perry έλαβε μία από τις προσαρμοσμένες ζώνες τίτλου σας. Υπάρχει κάποιος με το όνομα Villeneuve σε αυτό;



Δεν ξέρω πώς θα ένιωθε γι' αυτό. Ο Denis δεν θα μου κάνει καν high-five. (Γελάει.)

Αλήθεια?

Ναι, πήγα στο high-five μια μέρα και είπε: «Όχι, όχι, όχι, όχι, όχι». Και ο λόγος που δεν θα το κάνει είναι επειδή δεν θέλει να φανεί αμήχανος αν χάσει το χέρι σας. (Γελάει.) Έχει μια πολύ διασκεδαστική αίσθηση του χιούμορ, αλλά δεν ξέρω πώς θα ένιωθε αν τύλιγε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα βαρέων βαρών γύρω από τη μέση του.

«Το αγαπώ βαθιά».

(Γελάει.) Μου αρέσει να το ακούω αυτό από αυτόν. Είναι τόσο επικυρωτικό να ακούς από αυτόν.


Το αναφέρατε νωρίτερα, αλλά μία από τις αγαπημένες μου ταινίες από πέρυσι ήταν το Knock at the Cabin. Μπορεί να είναι η αγαπημένη μου παράσταση μέχρι σήμερα. Τι αποδείξατε στον εαυτό σας σε αυτό;

Απέδειξα στον εαυτό μου ότι μπορούσα να δουλέψω υπό πίεση. Αν μπορούσα να επιστρέψω και να το κάνω ξανά, το οποίο, φίλε, θα μου άρεσε πολύ η ευκαιρία ... Επίσης, πραγματικά, θέλω πραγματικά να συνεργαστώ ξανά με τον M. Night Shyamalan. Αλλά, όπως είπα, τύλιξα το Guardians Holiday Special πολύ νωρίς το πρωί της Παρασκευής και αμέσως πέταξα στη Φιλαδέλφεια για να ξεκινήσω τα γυρίσματα του Knock at the Cabin τη Δευτέρα το πρωί. Έτσι, είχα μηδενικό χρόνο να προετοιμαστώ για αυτή την ταινία και είχε τόσο εκτεταμένους διαλόγους που πραγματικά αγωνίστηκα να τους απομνημονεύσω όλους.

Ήταν επίσης μια αργή διαδικασία. Γυρίσαμε με μία κάμερα στο φιλμ, οπότε ήταν πολύ αργό. Σε μια καλή μέρα, κάναμε γυρίσματα για 15 ώρες, αλλά μετά από αυτές τις 15 ώρες, έτρεχα σπίτι για να μάθω τον διάλογό μου για την επόμενη μέρα. Μακάρι λοιπόν να μπορούσα να είμαι καλύτερα προετοιμασμένος για αυτή την ταινία. Ευτυχώς, είχα έναν πολύ υπομονετικό και πολύ υποστηρικτικό σκηνοθέτη. Είναι πιο εύκολο όταν τραβάτε ψηφιακά επειδή δεν καίτε φιλμ. Αλλά όταν έχεις την πίεση να μην θέλεις να σπαταλήσεις φιλμ και προσπαθείς να απομνημονεύσεις όλους αυτούς τους διαλόγους, είναι απλώς ακραία πίεση. Έτσι έμαθα ότι είμαι παίκτης παιχνιδιών και ότι μπορώ να δουλέψω κάτω από πολύ υψηλή πίεση.



Dave Bautista, Abby Quinn και Nikki Amuka-Bird στο Knock at the Cabin PHOBYMO/UNIVERSAL PICTURES


Ήσασταν πάντα ο χειρότερος κριτικός του εαυτού σας, αλλά η λίστα των καταξιωμένων σκηνοθετών με τους οποίους έχετε συνεργαστεί είναι ένα μίλι μακριά τώρα. Πιστεύετε τελικά αυτό που πιστεύουν όλοι οι άλλοι για εσάς και τις ικανότητές σας;

Μου αρέσει να ακούω ότι οι άνθρωποι σκέφτονται πολύ για μένα. Αισθάνεται καλά. Και όταν το λες, με κάνει να συγκινούμαι. Είναι πολύ επικυρωτικό. Λατρεύω την υποκριτική. Είναι μια υποτίμηση όταν λέω πόσο πολύ το αγαπώ. Έτσι, το να ακούω ότι οι άνθρωποι σκέφτονται πολύ για εσάς ή σας σέβονται, είναι υπέροχο, αλλά αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι έχουν δει το καλύτερο από μένα. Δεν νιώθω ότι έχω δει τον καλύτερο εαυτό μου. Νιώθω ότι μπορώ να γίνω καλύτερος. Νιώθω ότι χρειάζομαι αυτό το έργο. Χρειάζομαι αυτόν τον σκηνοθέτη να με προκαλέσει και να το βγάλει από μέσα μου. Και θα πω ανοιχτά ότι θέλω να είμαι σε συζητήσεις βραβείων. Θέλω να είμαι αυτό το διαμέτρημα ηθοποιού, αλλά δεν ξέρω πώς μπορώ να είμαι πιο ενεργητικός στην προσπάθεια να πάρω αυτούς τους ρόλους. Έχω αυτές τις συνομιλίες με τους ατζέντηδες μου κάθε μέρα. Θέλω πραγματικά να με σκεφτούν υπό αυτό το πρίσμα. Έτσι είμαι πραγματικά χαρούμενος και περήφανος που το ακούω αυτό, αλλά ελπίζω ότι ο κόσμος δεν έχει δει τον καλύτερο εαυτό μου. Έχω ακόμα πολλά να προσφέρω και ελπίζω ότι μια μέρα θα μπορέσω πραγματικά να εντυπωσιάσω τον κόσμο με μια παράσταση.


Το The Killer's Game κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 13 Σεπτεμβρίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: