27 Σεπτεμβρίου 2024

Η αντίδραση του Σάμιουελ Λ. Τζάκσον στη συμφωνία εννέα ταινιών της Marvel: «Πόσο καιρό πρέπει να μείνεις ζωντανός για να κάνεις εννέα ταινίες;»

Ο ηθοποιός έχει παίξει τον Nick Fury σε δώδεκα έργα στο Marvel Cinematic Universe.

Ο Samuel L. Jackson εξακολουθεί να είναι σοκαρισμένος με το πόσο γρήγορα η Marvel κατάφερε να ολοκληρώσει την αρχική του συμφωνία εννέα ταινιών.


Ο ηθοποιός, ο οποίος έχει παίξει τον Nick Fury σε δώδεκα έργα στο Marvel Cinematic Universe, κοίταξε πίσω σε μερικούς από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του σε πρόσφατη συνέντευξη στο περιοδικό GQ. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως master strategist και superspy στο Iron Man του 2008, αλλά συνέχισε να πρωταγωνιστεί σε οκτώ ακόμη ταινίες του MCU μέσα σε μια δεκαετία.


«Ήξερα ότι είχα μια συμφωνία εννέα εικόνων», είπε ο Τζάκσον. «Ο πρόεδρος των Marvel Studios, Kevin [Feige] είπε ότι, "Θα σας προσφέρουμε μια συμφωνία εννέα ταινιών". Πόσο καιρό πρέπει να μείνετε ζωντανοί για να κάνετε εννέα ταινίες; Δεν είναι η πιο γρήγορη διαδικασία στον κόσμο. Δεν ήξερα ότι θα έκαναν εννέα ταινίες σε δυόμισι χρόνια (γέλια). Είναι απλά κάπως τρελό! Ω σκατά, εξαντλώ τα συμβόλαιά μου. Λειτούργησε».


Αν και η συμφωνία του με τη Marvel έληξε με τον Captain Marvel του 2019, δεν σχεδίαζε να αποσύρει τον χαρακτήρα του σύντομα. Έχει επίσης εμφανιστεί στο Spider-Man: Far from Home του 2019, στο The Marvels του 2023 και ήταν επικεφαλής της δικής του σειράς Disney+ Secret Invasion.


Είπε στο The Hollywood Reporter το 2019 ότι θα έπαιζε ευχαρίστως τον Nick Fury στα 80 του. «Θα μπορούσα να είμαι ο Alec Guinness των ταινιών της Marvel», είπε τότε ο υποψήφιος για Όσκαρ ηθοποιός.


Ο Τζάκσον είχε επίσης δηλώσει στους Los Angeles Times ότι θα προτιμούσε να εργάζεται σε ταινίες της Marvel παρά να ψάχνει για δυνητικά βραβευμένους με Όσκαρ ρόλους.


«Όσο ζαλισμένος κι αν ήθελα να είμαι γι' αυτό, ξέρεις να σκέφτομαι: "Λοιπόν, θα έπρεπε να είχα κερδίσει ένα Όσκαρ γι' αυτό ή θα έπρεπε να είχα κερδίσει γι' αυτό, και δεν συνέβη". Μόλις το ξεπέρασα πριν από πολλά χρόνια, δεν ήταν μεγάλη υπόθεση για μένα», είπε ο ηθοποιός του The Hateful Eight στην πρίζα το 2022. «Πάντα διασκεδάζω πηγαίνοντας στα Όσκαρ. Πάντα ανυπομονώ να πάρω ένα καλάθι δώρου για να είμαι παρουσιαστής. Δίνω πράγματα στους συγγενείς μου. Η κόρη μου και η γυναίκα μου έβγαζαν πράγματα έξω. Είναι δροσερό. … Αλλά κατά τα άλλα, το είχα ξεπεράσει».


Ο Τζάκσον συνέχισε: «Δεν επρόκειτο ποτέ να αφήσω τα Όσκαρ να είναι ένα μέτρο της επιτυχίας ή της αποτυχίας μου ως ηθοποιός. Το κριτήριο της επιτυχίας μου είναι η ευτυχία μου: Είμαι ικανοποιημένος με αυτό που κάνω; Δεν κάνω ταινίες που κυνηγούν αγάλματα. Ξέρεις: «Αν κάνεις αυτή την ταινία, θα κερδίσεις ένα Όσκαρ». Όχι, ευχαριστώ. Θα προτιμούσα να είμαι ο Nick Fury. Ή να διασκεδάζω να είμαι ο Mace Windu με ένα φωτόσπαθο στο χέρι».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: