12 Σεπτεμβρίου 2024

Our God Saves from singer-songwriter Hannah Grist

Η Hannah Grist είναι η μεγαλύτερη γυναίκα καλλιτέχνης που κοσμεί τη μουσική εδώ και πάνω από 50 χρόνια. Το επόμενο απίστευτο φαινόμενο είναι εδώ με το ντεμπούτο single της Our God Saves.

Ξέρετε πότε κάτι είναι πραγματικά ξεχωριστό, και αυτή είναι μια άλλη από αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις. Το God Saves, ένα μελλοντικό νούμερο 1, αγκαλιάζει όλα όσα θα θέλατε σε ένα απίστευτο τραγούδι. Το ντεμπούτο άλμπουμ της Hannah είναι ήδη στα σκαριά και θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος.

Ψυχή και αγνή, εμπνευσμένη και πρωτότυπη, απολαύστε την ουσία που είναι η Hannah Grist.

Εδώ είναι λίγα λόγια από τη Hannah... «Είμαι Βρετανός τραγουδιστής-τραγουδοποιός, δημιουργώ μουσική για να δώσω γλώσσα στη ζωή που βιώνω γύρω μου. Στην καρδιά των τραγουδιών μου είναι η ελπίδα μου στον Ιησού, και αυτό είναι το μέρος από το οποίο γράφω. Το τραγούδι ήταν ένα αγαπημένο πράγμα από τότε που ήμουν μικρός και τώρα αρχίζω να ανακαλύπτω πόσο μου αρέσει να γράφω τραγούδια. Προσπαθώ να έχω αυτογνωσία στους στίχους μου μιλώντας για πραγματικά πράγματα και την κατεύθυνση προς την οποία θέλω να κατευθυνθώ. Ξέρω ότι μπορεί να δυσκολευτούμε να εκφράσουμε τα πράγματα στην καρδιά μας, οπότε ελπίζω τα τραγούδια που γράφω να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να αφιερώσουν χρόνο για να ακούσουν πού βρίσκονται πραγματικά και να μιλήσουν στον Θεό γι 'αυτό».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: