23 Οκτωβρίου 2024

Abby Grace - Good Ole Joe

Το 'Good Ole Joe' - είναι το 2ο single από το επερχόμενο CD που θα κυκλοφορήσει σύντομα - Canadiana Story Collection.

Πριν από μερικά χρόνια είχα την πολύ καλή τύχη να παρακολουθήσω μια κατασκήνωση κιθάρας στην Αλάσκα.

Μια καταπληκτική στιγμή.

Αυτό το τραγούδι γράφτηκε στην πραγματικότητα σε μια τάξη σύνθεσης τραγουδιών, μια ιστορία που μου είπαν για τον Joe, το άτομο που ξεκίνησε την κατασκήνωση.

Ελπίζω να το απολαύσετε.

Μαζί μου σε αυτό είναι στην πραγματικότητα δύο από τους παραγωγούς μου, έχω συνεργαστεί με τους Marc Atkinson &; Paul Bezooyan.

Είμαι τόσο ευλογημένος. Ήταν πολύ διασκεδαστικό. - Άμπι


"Βάζοντας το σαλόνι πίσω στη μουσική"

Όταν η Άμπι άκουσε αυτό το ρητό, μίλησε στην καρδιά και την ψυχή της και στην πεποίθησή της ότι η μουσική είναι φτιαγμένη για να μοιράζεται.

Σε συνδυασμό με ένα ισχυρό όραμα ότι η μουσική μπορεί να φέρει ειρήνη στον κόσμο, τα τραγούδια της είναι η συμβολή της σε αυτόν τον σκοπό στον οποίο είναι βαθιά αφοσιωμένη.

Μεγαλώνοντας σε μια μικρή πόλη στον Βόρειο Καναδά, η Abby δεν είχε μεγάλη πρόσβαση στον κόσμο της μουσικής και μόνο λανθάνουσα αποφάσισε να ακολουθήσει το μουσικό της πάθος το 2013.

Έμαθε στον εαυτό της πώς να παίζει κιθάρα - ένα χειροποίητο μοντέλο κουτιού πούρων για εκκίνηση, και το αρχικό υλικό της είναι πάντα αισιόδοξο, ζωηρό και εορταστικό, προβάλλοντας μηνύματα ελπίδας και χαράς χωρίς αποκλεισμούς.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: